Partyflock

Forumonderwerp · 812847

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
hoi ik heb voor het eerst een lang hip-hop nummer gemaakt! :P
Deze track is bestemd voor 2 rappers die ik ken.
Ik zal vast wel van die meeloperige fuck-hip-hop-hardcore-4-life replies krijgen maar dat boeit me om eerlijk te zijn geen ene f*ck! :)
wou wel eem weten wat jullie ervan vonden.
het is nog instrumentaal. binnenkort komt de tekst erbij :)

info
title:poh-pih ( verandert nog afhankelijk van de tekst)
duur: 5:01
stijl:hip-hop
link:ezioNqT - poh-pih

enjoy :P

edit:
ohja 6 uur aan deze track gewerkt.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 08:23:
en anders kun je er altijd nog een totaal ander geluid bij halen, misschien een piano of zo'n toeter geval ? hoor je ook vaak bij rap

[img width=300 height=207 cacheid=000a459b001daf35504869151a00fc3188]http://www.societeitdekeet.nl/images/home-toeter.jpg[/img]
:D

Waarschuw beheerder
ik blijf toch vervorming horen. plus wat ruis.

ik zou ook niet meer instrumenten of fx toevoegen, in het kader van 'less is more'.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennar-D op maandag 26 september 2005 om 13:55:
image
:D

ja zoiets 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 08:23:
die snare klinkt inderdaad beter nu! nice

de fluit vond ik al mooi, nu lijkt het soms alsof die iets te hard staat bij hoge tonen, beetje dat onzuivere krijg je dan

ik zou hem gewoon zo laten zoals die was, klinkt toch goed

en anders kun je er altijd nog een totaal ander geluid bij halen, misschien een piano of zo'n toeter geval ? hoor je ook vaak bij rap

okidoki :)

Waarschuw beheerder
ik heb hem ondertussen al grijs gedraaid trouwens ;)

Waarschuw beheerder
haha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 01:41:
heb de track geupdate. een andere snare (wel een vrij rustige snare) heb beetje gekloot met die fluit maar volgens mij is ie nog niet goed

Die snare is wel weer anders idd, maar ik vind m nog steeds niet zo eigenlijk. :P Zat zelf meer te denken aan een klapsel als dit.

Heb je er nu ook een andere kick in? Vond die vorige juist wel goed, klinkt wel fijn als ie ietsje overstuurd is. Alleen moet je zorgen dat je de master niet overstuurt, want dan gaat die fluit kraken. Ik denk dat je wel de bassline en de kick samen kunt nemen in 1 grouptrack en daarover een klein beetje drive gooien ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die snare vind ik zelf niet kloppen, die je nu gebruikt is meer voor country nummers. Wat ik zelf ook heel erg mooi vind horen, is een hiphop snare met delay erachter die heel snel volgt. Krijg je een soort techy sound (maar dat is weer teveel richting trip hop).

Nee, een andere snare is een vereiste :P. Ook vind ik dat je (na de laatste aanpassing) teveel nadruk op de climax legt door steeds hoger te gaan met je fluit. Als het aan mij lag ging dat eruit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind het echt vet gedaan,ik vind dat dit jou beter ligt dan hardcore..
sorry...8)

Artiest Sane
Waarschuw beheerder
Nou, ik vind dit beter klinken dan de eerste versie :)
Die snare vind ik wel lekker alleen een tikkie te hard (in volume) ... Voor de rest nix mis mee ;) behalve dat ik iets mis??? (rap of zow :p )

Waarschuw beheerder
Ja , die snare staat wel gruwel hard .
Zet hem iets zachter .
En die fluit moet je eigenlijk een duistere flow geven , nu lijkt het net een Efteling nummer (Droomvlucht).
Hij is zeker wel lekker in elkaar gezet , maar dit is meer om de finishing touch af te maken .
Mij zal het nog niet lukken om dit te maken , maar ik weet wel waar ik over praat .
Probeer het eens mischien vind je hem dan nog mooier met een beetje een duistere flow ?
Mzzl CQ
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 11:41:
rap of zow

echt niet,het is nu toffe trip hop,met rap erbij krijg je weer van dat gore nep shit,bling bling nigga,bitch etc...rap van de afgelopen tien jaar zuigt.het gaat nergens meer over....

Waarschuw beheerder
haha ik update em wel als de tekst er is! grr :P
zeikerds! ;P

Waarschuw beheerder
hey is de tekst er al? :P

Waarschuw beheerder
sterf! :[ O:)

Waarschuw beheerder
ga je meer van dit soort traks maken,zo ja houdt me op de hoogte(Y)
zonder tekst bedoel ik dan he;)
Waarschuw beheerder
En ? Al wat rap in het geheel verwerkt ?

Waarschuw beheerder
nee nog niet.. die 2 zijn ineens spoorloos :P haha
komt wel :)