Partyflock

Forumonderwerp · 812613
3 volgers · 74937x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het spuiten en slikken moet nog beginnen, maar we zijn nu al op CNN! In het allernieuwste programma van BNN ('Spuiten en Slikken' of op zijn fantastische CNNs 'Shoot up and swallowshow') wordt er niet alleen gepraat over seks en drugs, het wordt ook getest. Zo gebruikt Filemon niet alleen heroinepillen, LSD en coke, maar experimenteert Atletico Ananasspeler Ties ook met allerlei seksstandjes. En ja, dat is natuurlijk even goed swallowen voor die preutse (maar ondertussen zwaarder dopegebruikende) Amerikanen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio van BNN.

bron
Waarschuw beheerder
thanks tjibbe1983!

Waarschuw beheerder
Ik vind Sophie ook relaxt, ziet er echt wel goed uit

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
ga nu de uitzending bekijke..had m gewist vanwege harry potter wahha:cheer:

edtit: vond het een goede uitzending!

wat komt er volgende week?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 15:17:
Raymster is zwaar oke!

1 van de weinige gasten die daar aan tafel zijn geweest die wel normaal konden praten

Hij is wel relaxt ja :jaja:
Uitspraak van Het moet niet Gorter worden op woensdag 23 november 2005 om 15:32:
En die playmate is echt te DOM voor woorden. Ze weet nog net waar der eigen kut en tieten zitten, omdat haar dat verteld is tijdens de fotoshoots van de playboy, maar verder ook helemaal niks komma nul!

Vond ik ook.. wat ze voor toevoeging had aan het programma weet ik nog steeds niet:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maris.. op woensdag 23 november 2005 om 20:02:
wat ze voor toevoeging had aan het programma weet ik nog steeds niet

Ach een lekker wijf scoort altijd goed he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 11:26:
terecht, en wat een dom wijf is die sofie zeg, ergerde me al aan haar maar het was deze keer echt weer een nieuw dieptepunt.
Hoe ze in haar handen klapt bijvoorbeeld, als de eerste de beste boerenlul.
Bij 6pack was ze al irritant maar ze overtreft zichzelf elke week weer.

Wat loopt iedereen nou altijd te zeiken op Bn-ers??:s Wat doet zij in godsnaam verkeerd??
Ik vind dat ze het best leuk doet. Ik weet echt niet waar ik me aan zou moeten ergeren bij haar...
Vind alleen dat ze drugsfilmpjes soms wat lichtelijk om zeep helpt met commentaar achteraf, zoals bv met lsd het geval was (alhoewel DJ Jean en dei gast van de revu er een groter aandeel in hadden).
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 23:40:
Wat loopt iedereen nou altijd te zeiken op Bn-ers?? Wat doet zij in godsnaam verkeerd??
Ik vind dat ze het best leuk doet. Ik weet echt niet waar ik me aan zou moeten ergeren bij haar...
Vind alleen dat ze drugsfilmpjes soms wat lichtelijk om zeep helpt met commentaar achteraf, zoals bv met lsd het geval was (alhoewel DJ Jean en dei gast van de revu er een groter aandeel in hadden).

Inderdaad (Y) Vind het ook wel een tof wijffie. Ze doet het wel goed ja :yes: Alleen d'r kennis over drugs laat het afweten ja... Maar daarvoor hebben we onze ervaringsdeskundige, de dokter B)

Waarschuw beheerder
ik vind het echt een tof programma, ik dacht eerst oh nee niet filomon die loser maar vind hem achteraf echt heel relaxed lekker open minded, zo zouden meer mensen moeten zijn (y)

Waarschuw beheerder
haha en sofie heb jij weleens een trio gehad?
euh we gaan verder met filemon die heeft een drugs getest:P

das wel beetje min puntje:P
gewoon praten ze is beetje terughoudend over dat allemaal...

maja voor de rest top
die raymzter is prima kerel, serieus antwoord en niet onzin verhalen van een vriend van mij en een dorpsgek etc.
hopelijk zit jean er niet meer!
dan kijk ik gelijk niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 02:05:
hopelijk zit jean er niet meer!

Die heeft wel een graf kop met al die groeven erin! En dan zeggen dat die maar een paar keer xtc op heb :/. Geloof er niks van!
Waarschuw beheerder
donateur
Mischien houdt hij meer van coke.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 23:40:
Wat loopt iedereen nou altijd te zeiken op Bn-ers??:s Wat doet zij in godsnaam verkeerd??

ik vind haar manier van presenteren en doen gewoon irritant.
Is gewoon persoonlijk, tuurlijk stoort niet iedereen zich aan haar, anders zou ze nooit op tv komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 november 2005 om 23:02:
Ach een lekker wijf scoort altijd goed he

K vond r niet mooi hoor :no:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat programma echt niet boeiend. Heb het 1 keer gezien en afgezet. Omdat iedereen het erover had, dacht ik dat het wel leuk zou zijn. Niet dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind er ook niet zo veel aan. Kijk het wel elke keer, omdat het het enige programma is waar niet alleen geluld, maar ook geprobeerd wordt.

Vind het ook een beetje jammer dat ze sex en drugs combineren in één show. Hadden ze beter twee aparte programma's van kunnen maken.

Waarschuw beheerder
Dat had ik dus ook al in gedachten. Een programma waar alleen maar drugs gebruikt worden, dus 1 uur alleen maar paddo's, door verschillende mensen en met feiten enz. enz.
Krijg je ook breder beeld als dat je het van één iemand ziet en voor de rest allemaal verhalen hoort.
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd wel 'n leuk programma, maar echt nieuwe dingen heb ik nog niet gezien..

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen Heroine.. :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 23 november 2005 om 23:42:
Maar daarvoor hebben we onze ervaringsdeskundige, de dokter B)

waarom laten ze die gast dan ook niet aan tafel erbij zitten? Dan kun je tenminste een fatsoenlijke discussie houden na het tripreport.

Waarschuw beheerder
ben benieuwt hoe ie het gaat beleven morgen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 17:25:
waarom laten ze die gast dan ook niet aan tafel erbij zitten? Dan kun je tenminste een fatsoenlijke discussie houden na het tripreport.

idd, dat vroeg ik mij ook al af.

Waarschuw beheerder
Vind het echt een kutprogramma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:25:

Nee, maar ik wel..

Allemaal kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zeer benieuwd naar Filemon zijn heroïne ervaring.
Als hij niet gaat kotsen heeft hij niet genoeg genomen...

..of hij gebuikt het wel vaker. :o
Waarschuw beheerder
Lekker dan vanavond kijken!

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Common Hallucinations Experienced on Datura:

One does not recognize a mirror, and often winds up speaking to the person in the mirror (often getting agitated at the "other person's" repetition of their body movements).

Plants gain a higher intelligence level - people seem to think plants are sentient and will speak with them, associate a personality with them, et cetera.

Forgetting where one is going, yet continuing to go "there."

Animation of inanimate objects - statues, walls, fences, all seem to take on a life of their own and will in fact speak with the user.

Bron: Bron: Deeper Madness - persoonlijke tekst

Wanneer krijgen we dit te zien op BNN?? :D
Waarschuw beheerder
Helaas gingen sommige dingen zelfs BNN te ver, omdat ze gewoon te gevaarlijk of te ongebruikelijk zijn: Datura (doornappel), Ketamine, Ayhuasca zo is er wel een aardig lijstje te maken... Wellicht volgens seizoen?

In de beschrijving van de effecten van Datura vond ik vooral de zin...

Forgetting where one is going, yet continuing to go "there."

echt briljant...

!!! PS: Datura is zeer gevaarlijk en ik raad het iedereen uitdrukkelijk af... !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat word weer leuk.
maar ik horde dat hij hero gaat gebruiken, dan ben ik helemaal benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deeper Madness op maandag 28 november 2005 om 22:17:
omdat ze gewoon te gevaarlijk of te ongebruikelijk zijn: Datura (doornappel), Ketamine, Ayhuasca zo is er wel een aardig lijstje te maken

ketamine, is dat gevaarlijk ??

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd zometeen1

dta hij maars ketamine pakt1
wordt lachen dan:D

Waarschuw beheerder
Froukje van 6-Pack aanwezig :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat moet je voelen van hero dan??
Waarschuw beheerder
hij gaat het in een joint roken

Waarschuw beheerder
shit net gemist :D.. maar ehhh wat doet die hero met je ??

Waarschuw beheerder
ik ga nu kijken:D filemon aan de hero moet ik zien

Waarschuw beheerder
lekker wyf die die spullen moet verkopen erg sexy haha :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd Blegh :no:

en die mensen aan wie ze het verkoopt zijn ook niet moeders mooiste :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:13:
maar ehhh wat doet die hero met je ??

ja dat ga je waarschijnlijk zo zien he...

Waarschuw beheerder
gaat ze die kleding ook showen bah
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:20:
gaat ze die kleding ook showen bah

dan ga ik toch egt zappen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha.. wel lachwekkend dit :D

"nee deze is echt te groot"
de volgende dame(die telt voor 2 dames) pakt m beet en je ziet r denken 8):vaag:

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat ook voor mannen, froukje...

kerel wtf :\