Partyflock

Forumonderwerp · 812613
3 volgers · 75118x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Het spuiten en slikken moet nog beginnen, maar we zijn nu al op CNN! In het allernieuwste programma van BNN ('Spuiten en Slikken' of op zijn fantastische CNNs 'Shoot up and swallowshow') wordt er niet alleen gepraat over seks en drugs, het wordt ook getest. Zo gebruikt Filemon niet alleen heroinepillen, LSD en coke, maar experimenteert Atletico Ananasspeler Ties ook met allerlei seksstandjes. En ja, dat is natuurlijk even goed swallowen voor die preutse (maar ondertussen zwaarder dopegebruikende) Amerikanen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio van BNN.

bron
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op maandag 21 november 2005 om 23:40:
Kan die lamp niet uit...

geweldig..

als een garnaal gewoon...hahaha

komt echt geen zinnig woord meer uit idd whahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 23:41:
Best veel ook om als eerste keer gelijk een hele joint te roken..

ja maar de helft inhaleerd hij niet...

Waarschuw beheerder
Vriend van mij kan er ook echt niet tegen..Vooral als hij er ook een paar biertjes bij op heeft, dan is het altijd kotsen..
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 23:43:
Vriend van mij kan er ook echt niet tegen..Vooral als hij er ook een paar biertjes bij op heeft, dan is het altijd kotsen..

Echt bizar, harddrugs is nog nooit fout gegaan bij mij. Ken zoveel drinken als ik wil... Maar ben al 3 keer out gegaan van een paar hijsjes van een blow... Ken er echt niet tegen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op maandag 21 november 2005 om 23:42:
komt echt geen zinnig woord meer uit idd whahahahaha

Lol :D
Waarschuw beheerder
donateur
"mooi wit"

:vaag:
Waarschuw beheerder
"vanalles"

wat een doos..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BASS op maandag 21 november 2005 om 23:48:
wat een doos..

idd...ga dan niet in dat programma zitten.. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op maandag 21 november 2005 om 23:48:
wat een doos..

niet de enige daar aan tafel :/
Waarschuw beheerder
donateur
programma is bijna afgelopen...
het wachten is op Joy C...:D

O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op maandag 21 november 2005 om 23:47:
"mooi wit"

Ja die gast is ernstig 'weg' :vaag: :P

Wel schitterend om te zien! :D :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
fuck... geen nieuwslezer pesten...grrr.
Waarschuw beheerder
shit, waar blijft de reactie van de nieuwslezer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op maandag 21 november 2005 om 23:50:
programma is bijna afgelopen...
het wachten is op Joy C...

ja joh hahaha, ze hebben nu geleerd er een reclameblok tussendoor te gooien hahahaha 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op maandag 21 november 2005 om 23:52:
geen nieuwslezer pesten

Jawel hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 23:53:
Jawel hoor..

ja idd...helaas wel grondig mislukt.. :frusty:
Waarschuw beheerder
Wat was da voorn vage gozer met zun rooie pruik?:D

Waarschuw beheerder
Komt door

Uitspraak van Tish op maandag 21 november 2005 om 23:52:
een reclameblok tussendoor

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tini Tulpetaat op maandag 21 november 2005 om 23:56:
Wat was da voorn vage gozer met zun rooie pruik?

das Armand...van zn wereldhit in Nederland... "Ben ik te min" kijk ff in de platenkast van je ouders...
Waarschuw beheerder
die bage gozer met zn rooie haar smoked al meer dan 50 jaar volle bak weed das armand onze
volks
held

de vader van de neerlandse smoker

:respect: armand
Waarschuw beheerder
die kerel had het goed voor elkaar met die trio :P:d
Waarschuw beheerder
jazekers die andere ook met zn weed en lsd en coke en alles zelfs die hero ik zou t allemaal wel doen or je leeft maar 1 keer was vant weekend ook bijna kapotgevroren omdak nock ging van de blauwe driehoekskes uit brabant mijn vaderland ehehehhe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J maf op dinsdag 22 november 2005 om 00:08:
was vant weekend ook bijna kapotgevroren omdak nock ging van de blauwe driehoekskes

Tja je kan er mee omgaan of niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond dat een van de betere uitzendingen. Heb me wel vermaakt dit keer moet ik zeggen. T filmpje met Filemon was wel grappig ook met de ouwe hippie.. :P
Vind een drug als wiet dan ook veel meer bij concept passen van Spuiten & slikken. Lekker luchtig, niet te moelijk en gewoon een beetje lachen. Daar past iets als wiet of alcohol uitstekend bij. Voor de diepgaandere middelen vind ik het programma niet echt geschikt. Daar zou je betrer een goede educatieve documentaire aan kunnen besteden denk ik.
Die gast van Romeo die in de uitzending ging blowen--> helemaal GEWELDIG!!! Heel grappig om te zijn was dat! :d

Waarschuw beheerder
donateur
Wel een leuk programma hoor maar niet alle info is juist en waarom nodigen ze altijd mensen uit die er allemaal geen ervaring mee hebben maar "het wel eens in hun omgeving hebben meegemaakt"? Toch nog geen aflevering gemist.

Waarschuw beheerder
wat een sukkel die gast van romeo (romeo toch?)
echt zo fake als k weet niet wat..

filemon was lekker aant rauchen..

ik blowde ook 5 jaar lang hele dag door...maar tegenwoordig na een weedjoint ben ik ook niet meer veel waard.....was wel oke(Y)

ben echt onwijs benieuwd naar de komende 2 afleveringen en dan het meest naar speed......word nog wel gekker dan bruin denk ik:D

Waarschuw beheerder
Leuk programma, ik zag het vandaag voor het eerst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 23:40:
Beetje jammer dat Sophie gaat vragen van; "hoeveel vingers steek ik op?

ze kunnen dat wijf beter gewoon meteen afschieten, ze wordt met de week erger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 10:11:
ze wordt met de week erger

Ze vindt dr eigen erg grappig..
Waarschuw beheerder
ik vond het wel een van de leukste afleveringen! Heb weer heerlijk gelachen!
Waarschuw beheerder
Heb het maar heel even gezien, met die Junk Armand... wat een vent... maar daarna gign ik weer verder met het kijken van Scarface... das mooier om te zien hoe Tony zn drugs gebruikt...:d
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me inderdaad echt kapot gelachen :jaja:

Vind het alleen jammer dat ik de aflevering met het coke snuiven heb gemist...:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :facepalm: op maandag 21 november 2005 om 23:27:
die viezerik van een filemon heeft vroeger heel veel geblowd zegt ie terwijl hij eerst doet alsof hij voor het eerst in ze leven stoned is

nee hij verteld er steeds dingen bij om goed verslag te doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 01:09:
wat een sukkel die gast van romeo (romeo toch?)
echt zo fake als k weet niet wat..

:jaja:

Wat een toneelstuk voerde hij op zeg...
Kwam er mooi vanaf, hoefde gelijk het hele programma niks meer te zeggen

Waarschuw beheerder
hahahahaha die julian
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha heb me echt rot gelachen :D
die Julian :respect: hoezo echt knetterdeknetter stoned 8)

over 2 weekjes aan de pep :9

Waarschuw beheerder
eerst hero spuitontbijt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als Julian gewoon een paar hijsjes had genomen dan had hij het veel beter naar zijn zin gehad. Vond het ook niet leuk hoe de andere gasten er op reageerden.

Ook zo dom. Word die playmate uitgenodigd, maar wil ze niets zeggen over haar eigen drugsgebruik en of ze een stoeipoes is of niet, beetje jammer.

:s Sophie :nee: (n)
Waarschuw beheerder
geloof maar niet dat ie 't gaat spuiten die hero

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op dinsdag 22 november 2005 om 13:24:
geloof maar niet dat ie 't gaat spuiten die hero

denk et ook nie nee :p

Waarschuw beheerder
hey mensen..ik heb et gewoon gemist gister en jammer genoeg kan je het niet weer opvragen bij uitzendinggemist.nl.. fill me in on the good stuff :D wat heeft filemon gedaan??
thnx (F) (K)

Waarschuw beheerder
Als Julian gewoon een paar hijsjes had genomen dan had hij het veel beter naar zijn zin gehad. Vond het ook niet leuk hoe de andere gasten er op reageerden.

jonge die 2 hijsen die die wel over zn longen deed..:/
tis een volwassen kerel.....na die joint goed gerookt te hebben had die gewoon moeten chillen en lachen..hij deed net ofdat hij spuit morfine zn ader in kreeg :vaag:
viel me nog mee dat die niet zei kaboutertjes te zien...de kneus.
Waarschuw beheerder
donateur
Wel lachen dat ze die nieuwslezers er nu niet meer direct achteraan doen, ze doen nu toch eerst ff wat reclame tussendoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
jonge die 2 hijsen die die wel over zn longen deed..
tis een volwassen kerel.....na die joint goed gerookt te hebben had die gewoon moeten chillen en lachen..hij deed net ofdat hij spuit morfine zn ader in kreeg

Ik ben ook volwassen en ben een hardcore blower. Dagelijks 5 pure joints, maar als ik een paar weken niets gerookt heb dan weet ik na twee hijsen ook geen woord meer uit te brengen.
Van morfine wordt je juist zeer ontspannen en zeker niet paranoide, zoals van wiet. Ik weet zeker dat hij meer te vertellen had gehad als hij morfine had genomen in plaats van wiet.

Waarschuw beheerder
ja maar als je al langer blowed dan werkt het anders dan je eerste hijsen in je leven....zn harses stond niet in een grijsnede plooi en vond em maar aanstellerrig...(Y)

Van morfine wordt je juist zeer ontspannen

kben int ziekenhuis 8 dagen platgespoten met die teringmeuk...en kkon geen normaal woord meer uitbrengen...kwas kasplantje, dus dat klopt niet.

van wiet word je paranoide ja...de reden waarom ik tegenwoordig het hou op 1 hasjjointje per dag.
maar als je net begint word je dr echt niet paranoide van...dan ist allemaal maar al te mooi.
Vond het aan het eind ook maar nep eruit zien met dat roerstaafje... "mooi wit" zei hij toen, nadat er een vraag aan hem gesteld werd....

Net of hij in 1 of andere trip zat van die paar hijsjes.. :S
laatste aanpassing