Partyflock

Forumonderwerp · 812462

Waarschuw beheerder
ik zoek een hele goeie en hele snelle computer
weet iemand waar ik die het beste kan kopen
en zo ja welk type

?

Waarschuw beheerder
gewoon amd 64 socket 939 gaan amd is de snelste laaste.... 2 jaar al weer lolz en was zo en zo altijd snelste voor gamen.
ik zelf heb me handen gelegt op een cheap x800xt pe voor 250:P als je ook zo een deal vind heb je een goeie vid kaart.
6800 serie ook goed en nu met de 7800serie is de goed betaalbaar.

2gig ram merk je alleen in bf2 en laad tijden van spelen
maar als je gaad gamen neem niet onder de 1gig kost tegen woordig geen drol aangezien als je niet gaad overclocken heb je genoeg aan cheap pc3200.
hdd zouw ene maxtor 200gig goed genoeg zijn 8mb of 16mb versie, en mobo erm een Nforce3 of 4 voor best peformance.

en als je goeie monitor wil kan je niet mis gaan met de schermen van Iiyama.

oww de grooste fout die veel mensen maken is een te zwake PSU(voeding) kopen, komt ook door al die falsadvertising:S

Waarschuw beheerder
ik heb nog niks ik ben van plan een hele nieuw gaming systeem aan te schaffen
Waarschuw beheerder
Maar als je een beeldscherm, muis, toetsenbord oid hebt, hoef je die niet per se nieuw te kopen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee die heb ik maar daar was ik zelf ook al achter
maar de vraag was wat is de beste game systeem
en waar kan k die het beste kopenb?

Waarschuw beheerder
donateur
Zelf samenstellen ik zou gaan voor een amd 3600+ met een msi bordje en een msi videokaart de 6800LE die moet je dan nog wel effe tunen met rivatuner effe 16 pixel pipelines open dan nog 1 gig geheugen drop 200 gig harde schijfje mooi gecasemod kastje etc etc etc en je kan razendsnel gamen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 21 september 2005 om 19:11:
Ben het niet eens met 2048MB geheugen... 1024 is voor 'de meeste' dingen genoeg en snelheid van CPU zegt niet veel meer tegenwoordig!

haha zeker niet meer he, heb sinds kort 2048 en daarvoor 1024 gehad en merk zeer zeker wel verschil in games..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 09:59:
Zelf samenstellen ik zou gaan voor een amd 3600+ met een msi bordje en een msi videokaart de 6800LE die moet je dan nog wel effe tunen met rivatuner effe 16 pixel pipelines open dan nog 1 gig geheugen drop 200 gig harde schijfje mooi gecasemod kastje etc etc etc en je kan razendsnel gamen

Als je een goed systeem wilt dan moet je juist goed gaan kijken naar wat voor type moederbord, wat voor type geheugen, wat voor type harde schijf, etc.

Dus een msi bordje, 1 GB geheugen en 200 GB harde schijf zegt niks