938x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jezus, angeeltjuyh... of scheeltjuh what ever.. jij spoort voor geen meter.. jij weet niet eesn wat drugs is.. beetje stoer voelen dat je drugs gebruikt.. ik zal je vertelle .. als je drugs gebruikt bn je niet cool.. ik doe het zelf ook maar het is slecht.. en niet van die domme praatjes over je kijkt dan lekker nors uit je ogen.. ga weg man.. volnges mij heb je nog een pil of snuif gehad.. ga jij telekinds klijken ofzo..
jezus, angeeltjuyh... of scheeltjuh what ever.. jij spoort voor geen meter.. jij weet niet eesn wat drugs is.. beetje stoer voelen dat je drugs gebruikt.. ik zal je vertelle .. als je drugs gebruikt bn je niet cool.. ik doe het zelf ook maar het is slecht.. en niet van die domme praatjes over je kijkt dan lekker nors uit je ogen.. ga weg man.. volnges mij heb je nog een pil of snuif gehad.. ga jij telekinds klijken ofzo..
idd
donateur
jij ben lekah verstandig
eet een appel
donateur
en jij dan he jij ben lekah verstandig
je zegt toch niet tegen een kind van 13:
als je drugs gebruikt bn je niet cool.. ik doe het zelf ook maar het is slecht.. en niet van die domme praatjes over je kijkt dan lekker nors uit je ogen.. ga weg man.. volnges mij heb je nog een pil of snuif gehad.. ga jij telekinds klijken ofzo..
gaat echt nergens over
donateur
nee ga swarma eten woord zo gebracht
bahbah niet tevreten
peter jij ook hier
donateur
ik deed t ook wel eens op mn 13e.
Kan toch.
krijgt een slechte opvoeding thuis denk ik
donateur
'juist wel
en vervolgens klagen dat de wereld naar de klote gaat!
donateur
gaat is het al maar dat snapie zekah nog niet
joh ik snap niks..
ben namelijk chronisch idioot..
best lastig soms als je kaas wilt schaven
maar ik onthouw me geheel van dat soort instellingen, gefinancierd door de regering onder leiding van die bril..
ja dat heb je ff goed gezegt
laatste aanpassing
donateur
door de regering onder leiding van die bril..
harry spotter
(permanent verbannen)
ga jij de kippen voeren.. wees nuttig vandaag!
Mogen dat ook mijn geiten zijn?
het is gewoon echt super lekker echt waaar
je kijkt dan lekker nors uit je ogen
en je kijkt ook anders tegen de wereld aan das wel lolig
angelica
Klinkt alsof je gister je eerste jointje op hebt
ik blow al 5 jaar, en kan eigenlijk niet meer zomaar stoppen
Dat zit gewoon tussen je oren. Heb 10 jaar lang dagelijks gerookt (zeg minimaal zo'n 2,5 gram per dag), dacht altijd dat ik verslaafd was enzo. Vorige week moment gehad van ik kijk even wat er gebeurt als ik niet blow.... nu meer dan een week niets gerookt, en niks aan het handje, wel veel meer energie en tijd over trouwens
laatste aanpassing
je voelt je wel stoer hé om dr een topic over te openen.
nu heb je zeker ook het gevoel dat je erbij hoort?
zo lekker vind k het niet, als je daarna nog moet uitgaan
nu heb je zeker ook het gevoel dat je erbij hoort?
het is gewoon echt super lekker echt waaar
je kijkt dan lekker nors uit je ogen
en je kijkt ook anders tegen de wereld aan
zo lekker vind k het niet, als je daarna nog moet uitgaan

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)