Partyflock

Forumonderwerp · 811315
Waarschuw beheerder
Is blowen slecht of goed geef me je mening
Waarschuw beheerder
Blowen is zeker wel goed voor je zolang je het maar niet teveel doet. Je wordt er creatief van en bovenal ontspan je er door. Of je nou aftakelt van de stress of van het blowen. Ik heb het jaren gerookt voor de pijn in mijn rug omdat de dokter liep te kloten en niets kon vinden. Werkt inderdaad prima tegen reuma.

Waarschuw beheerder
donateur
Blowen is slecht.. Mensen die blowen worden zo emotieloos als de nete en niks boeid ze meer. IJs en ijskoud word je daarvan..

Waarschuw beheerder
van blowen wordt ik lekker rustig, alleen ben ik niet meer vooruit te branden. wil alleen nog maar op de bank hangen.

voor je longen zal het niet al te best zijn. ben alleen wel benieuwd wat er slechter is: 1 a 2 joints per dag, of 10 sigaretten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
drugs moet, drugs is goed! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zondag 18 september 2005 om 20:50:
liever af en toe blowen dan full-time roken ....

liever full time blowen dan af en toe roken

helemaal mee eens :P

Waarschuw beheerder
Wat zitte jullie nou te ouwe kk hoeren.. Ze vraagt jullie mening ze vraagt neit naar feite. ehh sukkel jullie zijn dom jullie leze de vraag niet goed..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 17:49:
Wat zitte jullie nou te ouwe kk hoeren.. Ze vraagt jullie mening ze vraagt neit naar feite. ehh sukkel jullie zijn dom jullie leze de vraag niet goed..

ja maar jij ben ook veel slimmer dan de rest rox (Y)

Waarschuw beheerder
ja dat is waar kijk ik lees alles aandachtig door zodat ik geen domme opmerkingen kan maken of mezelf voorschut zetten. dat doe ik in het dagelijkse leven al genoeg maar hier wil ik het voorkomen 8)

Waarschuw beheerder
het is igg... niet goed voor je, maar het is minder slecht dan de meeste mensen denk dat is 1 ding wat ik zeker weet:)

zowieso je word er alleen maar lui van, ik vind het igg... niks meer:no:
Waarschuw beheerder
donateur
gimme smoke :@
Waarschuw beheerder
groente roken (Y)