Partyflock

Forumonderwerp · 811255
Vinden jullie IMP ook niet het meest vernieuwende en vooruitstrevende muzieklabel?

Als je die lijst aan releases ziet dan kan ik hier alleen maar respect voor hebben.
Elke release is een nieuw stukje muziekgeschiedenis. Het zijn één voor één klassiekers. Daar kan een label als Bonzaï niet tegenop.

Puik werk hoor!

IMP my favorite :jaja:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:02:
mjah klopt opzich wel , maar om me dan een wannebe acti te noemen

zie het maar als een compliment, die gast is de enige hs producer waar ik nog platen van blijf kopen

dj activator vs overdrive - N-R-G :respect:

dj activator - cunnilingus :respect:

manuel es - one more time :respect:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 10:06:
Voorbeelden die je noemt zijn allemaal hardcore platen, niets van Seismic. En de sound van EDT verschilt compleet, nog nooit in een plaat van hun zo'n typische "DONG" kick gehoord als in bv pulse protraction, een nummer wat sowieso zwaar vernieuwend was door die geweldige percussie en kicks (staat tegenover dat de synth gejat was... maar tenminste wel goed). Neem de typische 'decibel-kick', die hij bijna altijd gebruikt. Nog nooit in een ander nummer gehoord.
Kijk eens verder dan je eigen smaak, ik zei het al eerder: als je puur produceertechnisch er tegen aan kijkt kan je gewoon niet zeggen dat hij slecht is, bullshit.

het gaat me in 1e plaats niet om of hun producties kut zijn of niet.... maar tis wel allemaal van utzelfde en ik vind bepaalde elementen ook nog eens gejat en dat is un reden dan een seismic fan in mijn ogen nix over IMP moet zeggen.

daarnaast: de basslines die B&B gebruiken zijn wel degelijk jatwerk. vergelijk Starsplash - China Lounge maar met Pulse Protraction dan snap je direct wat ik bedoel.

trouwens ik heb van 2003 tot een paar maanden geleden naar hardstyle geluisterd maar vind ut echt nix meer nu... ouwe nrs nog wel.

zoals ik het bedoelde: ik vind B&B niet geweldig, zwaar overschat als DJ team en als producer duo mwah nie echt veel bijzonders. Zo zullen jullie ook wel over Michael denken als ik ut zo lees.

Maar ga ik spamtopics als dit openen en valse profielen gebruiken om mensen voor lul te zetten??? neh!!!

alleen wazi's en korsakoff fans krijgen van mij in elk topic waar ik post de wind van voren omdat ik die in real life ook kut mensen vind.... maar das hier nie van toepassing
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 18:46:
Is nu Makita boi je bent niet bij de tijd

Deze zaagt nog ommin hard door mang :vaag:

enne ik zeik idd iets teveel maareh dat komt niet eens door de muziek zelf maar door het gemiddelde IQ van de partyflocker.

Dit topic ff buiten beschouwing gelaten want ik weet ook wel dat het niet als iets serieus is begonnen, maar gaandeweg komen dr zich allemaal mensen mee bemoeien die doen alsof ut wel serieus is en iemand als Michael die het het verste heeft geschopt van alle mensen die hier gereplyd hebben, maar ff af zitten zeiken.

het gaat me in 1e plaats niet om of hun producties kut zijn of niet.... maar tis wel allemaal van utzelfde en ik vind bepaalde elementen ook nog eens gejat en dat is un reden dan een seismic fan in mijn ogen nix over IMP moet zeggen.

B&B hebben een bepaalde "sound" en die komt in hun platen naar voren maar om deze hetzelfde te noemen slaat echt kant nog wal. Luister eens goed naar de platen van hun, qua opbouw, gebruik van geluiden en afmix. Dat is in mijn ogen echt wel kwaliteit.

En als je veel van hetzelfde niet vind kunnen moet je scot project ook nix vinden want hoevaak gebruik die niet dezelfde bassline? Of is de opbouw van zijn platen hetzelfde?

Ik ben ook een hardtrance fan en snap vaak je kritiek alleen nu over B &B en seismic sla je de plank compleet mis in mijn ogen.

Trouwens qua mixtechniek kunnen ze erook wat van, kunnen veel andere hardstyle djs een puntje aan zuigen.

Meta4 Issue 02 - Albuminurophobia
[meta4 c (in-00)] €6.50

There it is, the third release on Meta4. This release is the Meta4 Issue 2. It contains tracks by various artists. This label is starting to develope it's own particular sound. Strong release with a varienty of styles.

DJ Support: Ophidian, Mindustries, The DJ Producer and many more.

A : Omkara Techichi - Undefiled wisdom
A : Skinnah & Ruffneck - Push the envelope
B : Deceiver - Shock! Horror!
B : DJ Nosferatu - Hot-headed
B : Tapage & Meander - Chestnut theory: ice cavern (death)

dit iz wel un plaatje 4 mikol :vaag: tuuuuuuu
Het punt van dit topic is dat die klote IMP plaatjes (tegenwoordig) meer dingen bevatten dan alleen gejatte samples en teringzagen...

Normaal gesproken komen die diarreenummers niet op mijn weg, maar als ik denk wat jumpstaijl te horen te krijgen en ik hoor een gigantische woudkap dan open ik een topic om mijn frustratie te botvieren en de meningen van andere mensen te peilen.... en wat blijkt, meerdere mensen ergeren zich kapot aan dit soort rioolnummers.

Bij mij komt ook telkens de vraag op: wie koopt dit soort simpele, goedkoop gejatte, waardeloze vinyls?
Waarom krijgen tegenwoordig vooral die Zwitserse kettingzaagplaatjes allemaal het etiket 'Jump' opgeplakt? Het lijkt er in de verste verte niet op.
Ik vind het gewoon een soort van marketingzet om dit slechte prul wat meer in de spotlights te krijgen zodat het beter verkoopt...

IMP (n)

Trouwens, Sigma is ook goed in vorm tegenwoordig: vooral die Groucho-poep waar je spontane buikloop van krijgt :dood:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 18:58:

Sorry, maar als jij geen verschil in kwaliteit hoor ga ik hier niet eens verder op in. Seismic vergelijken met IMP is net als het Braziliaanse voetbalelftal met FC Bal-op-'t-dak.

daarnaast: de basslines die B&B gebruiken zijn wel degelijk jatwerk. vergelijk Starsplash - China Lounge maar met Pulse Protraction dan snap je direct wat ik bedoel.

Ik ken/heb ze allebei maar ik zou nog steeds niet weten wat jij daar gelijk aan vindt. :vaag:

Maar ga ik spamtopics als dit openen en valse profielen gebruiken om mensen voor lul te zetten??? neh!!!

Het zou ook een keer tijd worden dat iemand wat over die bagger zegt, net als die troep die een Max B Grant maakt, en de hele Sigma/Groucho gang. Want dat gaat helemaal nergens over meer. Daarnaast blijft het een mening die - in dit geval - Nico gewoon mag profileren. Zijn, mijn, en nog veel meer profielen in dit topic zijn ook niet vals.. dus die vlieger gaat ook niet op.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:27:
maar gaandeweg komen dr zich allemaal mensen mee bemoeien die doen alsof ut wel serieus is en iemand als Michael die het het verste heeft geschopt van alle mensen die hier gereplyd hebben, maar ff af zitten zeiken

En weer het domste argument wat je in zo'n discussie kan gebruiken - en wat vaak gebruikt wordt. Ik zou pas wat over Michael mogen zeggen als ik het minstens zo ver heb geschopt? :vaag: Hoezo? Ik hoor wat kwaliteit is ik kwaliteit vind, daar hoef ik echt geen paar simpele plaatjes voor uit te brengen.

Denk je dat een filmmaker zoiets ook tegen een recensent zegt? Nee toch zeker. Echt bullshit, gewoon bullshit

Feit is gewoon dat IMP plaatjes nu doorgaans gewoon geen kwalitatieve hoogstandjes zijn. Als er dan vaak ook nog van die tenenkrommende platen worden uitgebracht zoals die laatste, waarbij de noemer jump gewoon merkbaar wordt misbruikt om de verkopen toch maar wat op te krikken, mag dat best gezegd worden: waarvan akte.

zo dan :D pkay staat weer op scherp...

ik ga maar slapen want er werd teweinig geneukt deze avond :S

hehehe _O_ ik urban buurvrouw voor nico :D

Met zulke topics valt het toch ineens op dat wij (ik spreek voor 90 % hier met dezelfde gedachte )niet de enigste zijn op PF die zich ergeren aan deze shit. Ik denk wat P-Kay zegt ook zo is... Waarom geen topic openen over dit soort onderwerpen. Als mensen dit afzeiken noemen tja.. noem het maar afzeiken met grotendeels feiten en voor andere goede argumenten.

Ben weg met de Clio.....
Hij rijd zo lekker dat ik wel keer naar Lagoa wil rijden man.
laatste aanpassing

Tja het is al langer bekend in hardstyle wereld mag je je niet negatief uitlaten want dan ben je een zeikerd:)

ik kan me helemaal met p-kay vinden:)

Fartstylers! (n) !srelytstraF!

imp is niet goed mang :no:

zelbs Kjoedenz ruleerd over IMP