Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 18:58:
het gaat me in 1e plaats niet om of hun producties kut zijn of niet.... maar tis wel allemaal van utzelfde en ik vind bepaalde elementen ook nog eens gejat en dat is un reden dan een seismic fan in mijn ogen nix over IMP moet zeggen.
Sorry, maar als jij geen verschil in kwaliteit hoor ga ik hier niet eens verder op in. Seismic vergelijken met IMP is net als het Braziliaanse voetbalelftal met FC Bal-op-'t-dak.
daarnaast: de basslines die B&B gebruiken zijn wel degelijk jatwerk. vergelijk Starsplash - China Lounge maar met Pulse Protraction dan snap je direct wat ik bedoel.
Ik ken/heb ze allebei maar ik zou nog steeds niet weten wat jij daar gelijk aan vindt.
Maar ga ik spamtopics als dit openen en valse profielen gebruiken om mensen voor lul te zetten??? neh!!!
Het zou ook een keer tijd worden dat iemand wat over die bagger zegt, net als die troep die een Max B Grant maakt, en de hele Sigma/Groucho gang. Want dat gaat helemaal nergens over meer. Daarnaast blijft het een mening die - in dit geval - Nico gewoon mag profileren. Zijn, mijn, en nog veel meer profielen in dit topic zijn ook niet vals.. dus die vlieger gaat ook niet op.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 19:27:
maar gaandeweg komen dr zich allemaal mensen mee bemoeien die doen alsof ut wel serieus is en iemand als Michael die het het verste heeft geschopt van alle mensen die hier gereplyd hebben, maar ff af zitten zeiken
En weer het domste argument wat je in zo'n discussie kan gebruiken - en wat vaak gebruikt wordt. Ik zou pas wat over Michael mogen zeggen als ik het minstens zo ver heb geschopt?

Hoezo? Ik hoor wat
kwaliteit is ik kwaliteit vind, daar hoef ik echt geen paar simpele plaatjes voor uit te brengen.
Denk je dat een filmmaker zoiets ook tegen een recensent zegt? Nee toch zeker. Echt bullshit, gewoon
bullshit
Feit is gewoon dat IMP plaatjes nu doorgaans gewoon geen kwalitatieve hoogstandjes zijn. Als er dan vaak ook nog van die tenenkrommende platen worden uitgebracht zoals die laatste, waarbij de noemer jump gewoon merkbaar wordt misbruikt om de verkopen toch maar wat op te krikken, mag dat best gezegd worden: waarvan akte.