Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 september 2005 om 10:07:Deed helemaal geen pijn
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 september 2005 om 10:07:maar werd compleet debiel van al die watten, afzuiggevalletjes en andere apparaten achter in me mond
dat is dan weer positief
Is het goed ontstoken dan??
Als het meevalt is het aardig goed te verdoven maar als het goed ontstoken is wil het verdoven nog wel eens een probleem zijn...
Dus ligt er volkomen aan..
Meestal kan het wel pijnloos hoor!!
Ze boren de kies zeg maar open tot aan de zenuw.. Zowiezo onder verdoving hoor!
Zenuw halen ze eruit.. Dan maken ze het kanaal schoon met kleine vijltjes zeg maar.. Allerlei verschillende maten. En met waterstofperoxide.. Dan komt er meestal een medicijn in en een tijdelijke vulling op..
Wortelkanaalbehandeling wordt meestal in 2 keer gedaan..
2e keer maken ze de wortelkanaalbehandeling af..
Halen de tijdelijke vulling er weer uit, controleren ze nog even en maken het nog even goed schoon..
Dan wordt er pasta in het kanaal gedaan of hele kleine dunne roze stifjes om het wotelkanaal af te sluiten..
Daar komt een gewone vulling op.. Meestal een gewone witte en klaar is het...
O ja en ze maken ook nog tussendoor een foto en aan het eind een controlefoto..
Heb het geprobeert beetje uit te leggen..
Vertel je nog ffies hoe het ging Mark??
Als het meevalt is het aardig goed te verdoven maar als het goed ontstoken is wil het verdoven nog wel eens een probleem zijn...
Dus ligt er volkomen aan..
Meestal kan het wel pijnloos hoor!!
Ze boren de kies zeg maar open tot aan de zenuw.. Zowiezo onder verdoving hoor!
Zenuw halen ze eruit.. Dan maken ze het kanaal schoon met kleine vijltjes zeg maar.. Allerlei verschillende maten. En met waterstofperoxide.. Dan komt er meestal een medicijn in en een tijdelijke vulling op..
Wortelkanaalbehandeling wordt meestal in 2 keer gedaan..
2e keer maken ze de wortelkanaalbehandeling af..
Halen de tijdelijke vulling er weer uit, controleren ze nog even en maken het nog even goed schoon..
Dan wordt er pasta in het kanaal gedaan of hele kleine dunne roze stifjes om het wotelkanaal af te sluiten..
Daar komt een gewone vulling op.. Meestal een gewone witte en klaar is het...
O ja en ze maken ook nog tussendoor een foto en aan het eind een controlefoto..
Heb het geprobeert beetje uit te leggen..
Vertel je nog ffies hoe het ging Mark??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 15:33:Ja ik ken dat effe lekker met lucht in het gaatje blazen, JA effe schoon spuiten, Ze weten wel dat dat zeer doet maar toch wel effe doen
Moet ook lieverd..
Als je in een kies hebt geboord moet alles echt volledig schoon en droog zijn in de kies.. Dus met water, lucht en watten.. Kan idd gevoelig zijn maar het moet echt ffies hoor.. Anders kan er ook geen vulling in..
O het is wat..
De tandartsassistente dan??
Hebben jullie daar ook een hekel aan??
ik HAAT de tandarts!!!!!!!!!!
ik ben echt niet snel ergens bang voor maar voor de tandarts schijt ik echt in me broek!!!!
ik ga het liefst niet maar doe het wel anders ben je helemaal ver van huis!!!
als ik al een gaatje heb laat ik het 3 dubbel verdoven...en dan voel ik het nog... wat ik vaak doe als ze moeten boren..klinkt heel gek maar jezelf keihard met je nagels in je hand knijpen... dan word je afgeleid door de pijn in je hand... klinkt raar maar helpt vaak wel..
ik ben echt niet snel ergens bang voor maar voor de tandarts schijt ik echt in me broek!!!!
ik ga het liefst niet maar doe het wel anders ben je helemaal ver van huis!!!
als ik al een gaatje heb laat ik het 3 dubbel verdoven...en dan voel ik het nog... wat ik vaak doe als ze moeten boren..klinkt heel gek maar jezelf keihard met je nagels in je hand knijpen... dan word je afgeleid door de pijn in je hand... klinkt raar maar helpt vaak wel..
paar maand terug had ik heel erg kiespijn, echt een pijn dat gun je je ergste vijand nog niet
leek wel of er stroom op stond!
dus ik de tandarts bellen, waren ze niet berijkbaar omdat ze vakantie hadden (het was bouwvak) dus meer dan TIEN tandartsen hier in de buurt gebeld, allemaal niet bereikbaar, kon ik op het laatste moment toch ergens terecht, gat geboord, zenuw doodgemaakt en klaar, pfff wat een opluchting was dat
dus ik de tandarts bellen, waren ze niet berijkbaar omdat ze vakantie hadden (het was bouwvak) dus meer dan TIEN tandartsen hier in de buurt gebeld, allemaal niet bereikbaar, kon ik op het laatste moment toch ergens terecht, gat geboord, zenuw doodgemaakt en klaar, pfff wat een opluchting was dat
Ach als je je tandarts belt krijg je toch antwoordapparaat en dan kun je toch zo zonder enige problemen naar de vervangende tandarts..
Hoe je geen 10 tandartsen te gaan bellen
nee het bericht in de voicemail was dat ze 3 weken gesloten waren en dat je wel bij een andere tandarts terecht komt, maja iedereen die je belde was ook op vakantie, lekker dan
Nou nu eindelijk van me kiespijn af.
Nu 3 x een wortelkanaalbehandeling gehad en heb nu het gevoel dat ik geen kiespijn meer heb.
Vandaag weer bij de tandarts geweest weer 1,5 uur in de stoel gelegen. Knapte nog iets van de boor af nou wel effe schrikke.
Maar we hopen nu dat ik er weer voor een tijdje vanaf ben.
De tandarts heeft me wel pijn gedaan, maar zij zegt sorry hoort er bij. Nou prettig weekend
Nu 3 x een wortelkanaalbehandeling gehad en heb nu het gevoel dat ik geen kiespijn meer heb.
Vandaag weer bij de tandarts geweest weer 1,5 uur in de stoel gelegen. Knapte nog iets van de boor af nou wel effe schrikke.
Maar we hopen nu dat ik er weer voor een tijdje vanaf ben.
De tandarts heeft me wel pijn gedaan, maar zij zegt sorry hoort er bij. Nou prettig weekend