Ziet er kei schattig uit! 
![Bron: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/ipn_hand_product.jpg [img width=177 height=262 cacheid=000a22d2001d42d2bd21a4321a00f681fe]http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/ipn_hand_product.jpg[/img]](/images/cache/000a22d2001d42d2bd21a4321a00f681fe)
![[img width=141 height=113]http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7062028.gif[/img]](http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7062028.gif)
![[img width=141 height=113]http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7057829.gif[/img]](http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7057829.gif)
het is toch persoonlijk maar dat 2e klinkt toch iets logischer of niet!?
Kacper je moet weten dat Sennheiser de ferarri is onder de koptelefoons (ok ok..ferarri rijdt wat minder dit jaar ) Oordopjes schijnen daarvan ook de tering lekker te zijn.
Waarom geen Sennheiser dan ?
vooral in je broekzak zit ie gewoon heel fijn, heel wat fijner als zon grote 20 GB Ipod
He Stefan heb jij er al foto's op gezet? k moet nog ff uitzoeken hoe dat werkt
Ik w8 nog even; straks komt apple met een ipod nano met 20gb ofzo
Hoeveel livesets van 1 uur kunnen er eigenlijk op zo'n 4gb?? Wanne, ook ik ben hevig aant twijfelen over een I-pod of een Creative
Grofweg past er rond de 70 uur muziek (128 kbit/s) op 4GB.
wat een brak henkie ding echt kut geluid
Nee ik heb de zwarte..
Staa beter bij m'n handtasje enzo
Uiteindelijk zal het me lukken ja... maar het is wel een klote gedoe!
Maar goed, hoe dan ook... ik ben verliefd
Ruilen tegen het wondermiddel tegen rimpels?
Die heb ik toevallig laatst gekocht! Christian Dior
Ik vind het zielig voor je, dus ik zal af en toe een mooi verhaal vertellen:
vannacht nog mee zitten klooien en ik dacht dat niet alle muziek erop was gegaan. Wat blijkt nou, het staat er wel op, maar ik moest gewoon ff zoeken!
Verder kan je er spelletjes op spelen!
Ps: je kan best wel 259 of 209 euro sparen
alleen heb volgens mij geen usb 2.0,
Ben je gek geworden? Ik leen mijn schatje niet uit
Je mag er wel naar kijken..
I-pod, I-pod mini,I-pod photo, i-pod shuffle, I-pod Nano.... ach ik ben al drie maanden bijzonder happy met mijn I-pod flea.....check it out!http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/ipod-flea-p1.phplaatste aanpassing 12 oktober 2005 17:50
Beste QQ, zeker handig om van tijd tot tijd eens te kijken op www.tweedehandsmac.nl of www.inkoopactie.net
Je vind hiet regelmatig leuke dingen m.b.t. Apple's I-pod en het scheelt best wel wat geld.
succes
Zeker leuk ding krijg er 1 voor me verjaardag
Dankzij Nano
Wacht maar, als jij je nano hebt wil je ook dat iedereen het ziet!
Nee, niet dankzij Nano, dat weet je best
Trouwens, bewaar jij hem in je kluis @ QQ-limax?
Hiihihihi.... ook een beetje vanwege m'n puntschoenen jah
Ben je gek, die neem ik gewoon mee naar binnen. Past makkelijk in dat kleine zakje van m'n spijkerbroek
Ik heb nieuwe
Niet zeuren
je mag als je lief bent even aan nano zitten
Die oordopjesingang is gewoon universeel? of moet je dan weer een verleng stukie erbij kopen ofzo?
En zit er al een usb kabel bij of moet je dat er ook nog apart gaan bij kopen?
En gaat dat ding op batterijen of accu en dan moet je er zeker zon lader er ook bij kopen?
Chrisje negeert me
Trek je die dan weer aan naar het Geilredome, wordt een beetje DejaVu dan
Idd, ben al aangenaam verrast dat je naar QQ-limax gaat, staat niet in je agenda nml
Niet eens aan je PunTsg03nuH?
Oh sorry hoor, ik had niet genoeg naar boven gescrold...
Nou, hier gaan we dan
Hier moet je me even mee helpen, did we meet?
Ssssssst, ik ben de Mystery Guest van die avond
Je mag ze voelen. Aaien. Strelen. Liefkozen. Drinken voor me halen. Betasten. Bekijken. Bewonderen.
Sorry, maar ik heb (jouw) aandacht nodig
Die zwarte met naaldhak
aat het dak dan open, en kom je binnen vallen met een parachute
Hier hou ik je aan
Nou vooruit, omdat ik zo vrolijk ben vandaag
Ik weet al welke
Nee, ik word binnen gereden op een enorme puntsg03n en doe mijn ding op het podium Een kunstje met Nano
Qeil laatste aanpassing 14 oktober 2005 14:57
Als ik al die artikelen lees over de nano en krassen lijkt me een hoesje wel handig hoor
![[img width=350 height=153]http://store.apple.com/Catalog/US/Images/ipodsockslearnmore11092004.jpg[/img]](http://store.apple.com/Catalog/US/Images/ipodsockslearnmore11092004.jpg)
Alleen op dat kleine schermpje komen NU al krassen, maar heb van iemand gehoord dat ze er waarschijnlijk bij Apple niet moeilijk over doen als er zoveel krassen op zitten en je wilt een nieuwe maar kan ook BULLSHIT zijn dit
BS :ja:
het lijkt mij een te klein en fragiel ding... ik zat te twijfelen tussen een nano en een Ipod 20 gb,... en heb diei 20 gb maar aangeschaft.. toen wist ik dus nog niet dat de video ook een week later kwam
Hm bekend probleem..
Valt nog wel binnen de garantie
Ik krijg morgen trouwens de Itrip, besteld via www.ipod-europe.net kun je hem afspelen op je autoradio via fm frequentie:
Zal wel ff laten horen of het goed werkt enzo...
Alleen het progje itunes is nog een beetje wennen, ik wil gewoon slepen, knippen en plakkeniemand misschien een progje waarmee dit wel kan?
Ik krijg morgen trouwens de Itrip, besteld via www.ipod-europe.net kun je hem afspelen op je autoradio via fm frequentie:
Ik weet dat er een winamp plugin bestaat waarmee je het kan overzetten....weet alleen niet waar die is. Je zou daarvoor kunne zoeken op www.winamp.com
Alleen hij speelt maar 12u muziek af, hoelang is dat bij de ipod nano?
wat is er nou juist zo fijn aan een nano ? Heb zelf een mini, geen problemen mee gehad en geen krasjes !
Zal wel ff laten horen of het goed werkt enzo...
Maar is er nou helemaal niemand hier die ervaringen heeft met verschillende skins & cases voor dit apparaatje...?
Wat een groot, log ding
heb problemen met het installeren van de software...
De Ipod zet je aan...dan kom je meteen in een menu. Dat zit er al standaard op. Geen muziek of whatever voor andere bestanden natuurlijk.
dan moet je met die cd Ipod software en Itunes installeren. Vervolgens de ipod aansluiten (via usb) op je pc. En dan dat "Ipod Upgrader" progje runnen....dat duurt paar minuten...en in die paar minuten gebeurt er niets, behalve dat ik het scherm te zien krijg met 2 keuzes (bijwerken en nog 1). Na die paar minuten komt er een foutmelding te staan.....
Al die tijd staat er op mijn Ipod "Do not Disconnect"....maar ook op de ipod is geen vooruitgang te zien tijdens die minuten wachten....
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Je krijgt 'herstellen' en bijwerken..
Heb je herstellen ook geprobeerd en daarna bijwerken?
haha veel succes
of ik stop hem zonder na te denken in me kontzak en ga erop zitten..
dat word dus krak
Ik had em in me kontzak gestopt en liep naar beneden. De tv stond nog aan en er was iets leuks op tv. Dus ik ging zitten. Vervolgens na een uur kwam ik erachter dat ik erop was gaan zitten, niks mee aan de hand
Ik had em in me kontzak gestopt en liep naar beneden. De tv stond nog aan en er was iets leuks op tv. Dus ik ging zitten. Vervolgens na een uur kwam ik erachter dat ik erop was gaan zitten, niks mee aan de hand
Maar is er nou helemaal niemand hier die ervaringen heeft met verschillende skins & cases voor dit apparaatje...?
"The gaps you are hearing are actually a function of MP3 technology. Some other MP3 players work around this issue by doing cross-fades between songs or compressing the MP3 headers to decrease the gaps to something that is barely distinguishable. However, this is not done on the iPod.
Currently, the only way to prevent this from happening is to record these CDs as one giant MP3 file. iTunes has this option available."
Voor de geïnteresseerden, ik heb een site gevonden waar je je ipod harder mee kunt laten gaan!
Voor als je nog niet doof genoeg werd...
http://gopod.free-go.net/
Eigenlijk is dit de standaard volume van wat een Ipod aankan. Ben er alleen net achter gekomen dat het volume is beperkt doordat de EU dit wilde.
de nano is geil.. heb er nu linux op staan. nu kan ik zelfs doom spelen en video kijken.. werkt opzich wel goed (op wat kleine bugs na).
maar als je weinig weet van linux zou ik het niet echt aanraden
heb je veel tijd over
heb problemen met het installeren van de software...
De Ipod zet je aan...dan kom je meteen in een menu. Dat zit er al standaard op. Geen muziek of whatever voor andere bestanden natuurlijk.
dan moet je met die cd Ipod software en Itunes installeren. Vervolgens de ipod aansluiten (via usb) op je pc. En dan dat "Ipod Upgrader" progje runnen....dat duurt paar minuten...en in die paar minuten gebeurt er niets, behalve dat ik het scherm te zien krijg met 2 keuzes (bijwerken en nog 1). Na die paar minuten komt er een foutmelding te staan.....
Al die tijd staat er op mijn Ipod "Do not Disconnect"....maar ook op de ipod is geen vooruitgang te zien tijdens die minuten wachten....
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
nu anapod voor m'n ipod en ik moet zeggen dat dit vele malen beter is
Uitspraak van Strifeop donderdag 18 mei 2006 om 16:22:
Trouwens ik las ergens dat het in frankrijk verboden was om een ipod te gebruiken die uncapped is
gelijk hebben ze
iPod gaat al hard zat
wel paar goede verbeteringen t.o.v de oude
Zoals???
Nog minder dik , en goed clickwheel..
betere oordopjes, eindelijk vernieuwd, en mooier design
moet gelijk weer denken aan m'n oude leraar nederlands met z'n pleonasmes
zit bij de ipod nano ook een oplader of moet dat via de pc
Ik heb net spellen voor kennis gedownload voor op de ipod nano 4GB.
Heeft iemand enig idee hoe je die erop kan installeren?
Met google kom ik ook nie veel verder
Die heb ik een paar weken terug gekocht
zet bestanden die ik erop wil hebben in de itunes bibliotheek, sluit dan mn ipod aan die kabel aan en krijg dan al de hele tijd vanaf het begin de melding: de nummers op de ipod kunnen niet worden bijgewerkt omdat alle te synchroniseren afspeellijsten niet langer bestaan...
Is die een beetje chill?
heb wel een map naam veranderd, en een nieuwe map erbij aangemaakt, maar niet terwijl mn ipod zat aangesloten
Mensen die niet met Itunes om kunnen gaan..