Yihaaa, aan mij de eer om het IBZ 2006-topic te openen!!!
Uh... bij deze dus geopend... uche,uche
met een leuk plaatje erbij om alvast in de stemming te komen...
laatste aanpassing
donateur
Jet, ik snap niet dat mensen daar allemaal heen gaan
Elk kwartier een vliegtuig over je hoofd, goor zwembad met 50 verschillende kwakkies, geen airco en de hele dag feest voor je deur, ook als je wil slapen...
Wie weet bridget, dat zal het zijn, al hebben wij vorig jaar ook in een hotel gezeten, maar dat was echt super!! Volgend jaar gaan we terug naar hetzelfde, en Figueretas is ook rustiger dan Bossa...een villa kunnen we helaas niet betalen met 2 man, want er willen niet meer mensen mee...helaas!
Als je de reisgidsen moet geloven is Jet een paradijs vergeleken met de rest.
Beste Birj,
Naar mijn weten (baserend op ervaringen uit het verleden) is het toch een algemeen bekend feit dat reisgidsen de situatie vaak rooskleuriger laten blijken aan de hand van bewerkte foto's of het bekende voorbeeld van een gefotografeerd zwembad met speciale lens waardoor het zwembad ineens 3 maten groter lijkt...
Maar desondanks wil ik je veel plezier wensen op deze helletocht door de gangen van 'hotel' Jet.
Daarbijkomend is het een geruststelling dat het in Ibiza 24/7 partyen geblazen is zodat je weinig tijd zult hebben je te bekommeren om de tekortkomingen van je onderkomen.
Je had gewoon voor dat je ging boeken even de Ibiza topics op Partyflock moeten lezen
Nou ja bekijk het van de zonnige kant, als je dan ooit nog eens terug gaat weet je in ieder geval waar je niet moet zijn, en wie weet valt het je nog wel mee ook na al onze horrorverhalen
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt...de clubs zijn duur, 10 euro voor een water/cola...is een gemiddelde clubprijs..Ga je ergens eten of naar een toko om inkopen te doen, ben je net zoveel kwijt als in Nederland.
Mensen zeggen het omdat ze het van horen zeggen hebben en er zelf niet eens geweest zijn!!!!
pffff...als je van hutje-mutje-er-klopt-iets-niet-aan-mijn-boeking-mijn-kamer-is-6xoverboekt-houdt, dan zit je wel goed ja ....
negatief he..tja sorry, kan er niet meer van maken hoor,
Ibiza wel super hoor, volgend jaar weer, 'he moppie'
Wat een gezeur over app Jet Kom er al 4 jaar!! Je zit overal dichtbij, spot goedkoop, het is schoon en het enige wat ik daar doe is afentoe paar uurtjes slapen en omkleden. En uh die vliegtuigen horen er gewoon bij toch
Ik ben er op 25 juni tm 2 juli en 3 sept tm 10 sept en heb er vette zin in
Moet je wel genoeg vrienden hebben om mee in dat huis te gaan zitten
Buiten kijf staat dat het vele malen beter is en ik kan daar persoonlijk over oordelen aangezien ik het 1e jaar in een geweldig appartement (Delphin Verde-Eivissa) hebt gezeten en alle jaren daarna in diverse villa's, de villa's geven zoveel meer extra aan je vakantie en inderdaad voor de prijs hoef je het niet te laten, het is alleen even verder kijken dan je neus lang is, of de reisbrochure dik is!
Tuurlijk is een villa super helemaal mee eens hoor
Denk toch dat je gewoon duurder uit bent als je niet met zo een grote groep gaat; villa, los ticket en een autootje huren als je wat verder weg zit. En miss heb ik dan idd wel niet goed gekeken
Als je het slim bekijkt kun je al een ticket boeken voor rond de 200 euro (air berlin of via seat only) een huis is vaak rond de 2000 euro per week deel dat door 6 of 8 personen en tel uit wat je kwijt bent aan je reis en verblijf
De pluspunten zijn in het meervoud, het is ook maar een tip hoor, ik weet zeker dat als je Jet gewend bent en 1 keer in een huis gaat met wat vrienden dat je daarna niet meer terug wil naar Jet
donateur
Ik ga altijd met de auto, kost wat maar ik vind het gewoon een avontuur.
Kun je er ook nog een dagje Barcelona aan vastplakken.
Huh? Dan heb je echt niet goed gekeken hoor!
Ik ben vorige week gaan surfen op internet en kwam op tickets voor 200 euro en vanaf Dusseldorf al voor 119 euro
Ik weet zeker dat je via het reisburo (via Seat Only) ook tickets kunt boeken die niet duurder zijn dan 240 euro, dan vlieg je met Transavia, dat hebben wij jaren lang gedaan.
Je moet echt even doorzoeken hoor, is zonde van je geld!
we willen niet via Dusseldorf vliegen..Air Berlin vliegt wel vanaf Amsterdam via Mallorca maar dat is in augustus ook al 302 euro..Vergeet niet dat we in het hoogseizoen gaan Bri!
Zeker weten ZAZAZA, wereldtent was dat...echte goede oude herinnneringen aan die kot!
Avondje Zillion, was amazing..where only zillion things happens!!!!
Hahaha you go ZAZAZA!!!
De BrEeZeRs ZulLEn Er RiJkeLIjk VLoeIeN!!
Bridget...wij gaan zaterdag ook naar de Powerzone, even kijken hoe Erick draait...genieten ervan!! Net zoals bij Subliminal vorig jaar...mega avond gehad!!
Have fun!!
Zo'n lekkere roodgeblakerde dronken uit zijn plaat van de slechte pillen zijnde engelsman met Liverpool shirtje aan en een bulldog tattoo op zijn arm aan de haak slaan in de Eden JUM!
Klein beetje Balearic vibes meepikken zaterdag jullie ook veel plezier.
Eric M trekt tegenwoordig ook een hoop pleps aan hoor.. Dus als je de Balaric sfeer zoekt in de Pauperzone moet je wel een hoop fantasie hebben... Ik w8 wel tot IBIZA...
Desalniettemin wens ik jullie toch een gesellige avond
I know maar gelukkig ben ik in het bezit van de gave er altijd zelf een feestje van te kunnen maken komt wel goed...(en zo niet dan zijn we toch weer een keer van de bank geweest )
Ik heb genoten! Powerzone zelf is wel leuk om te zien als je er voor het eerst binnenkomt en niet weet wat je moet verwachten..maar uiteindelijk wel sfeerloos en geluid was best slecht.. En idd niet te vergelijken met Pacha of course, maargoed, misschien zijn we te verwend..
na goed, OWAP in PZ is wel prima en Sasha Involver releaseparty was ook onvergetelijk. Maar het publiek wat Eric M tegenwoordig aantrekt is niet meer het zelfde als vroegah... Komt waarschijnlijk omdat ie de afgelopen 2 jaar steeds door ID-T geboekt wordt...