Partyflock

Forumonderwerp · 810272
22312x bekeken
Waarschuw beheerder
Yihaaa, aan mij de eer om het IBZ 2006-topic te openen!!!

Uh... bij deze dus geopend... uche,uche
met een leuk plaatje erbij om alvast in de stemming te komen...

[img width=500 height=375 cacheid=00021a090004ea12007494e01a00f678ee]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NR476NO4[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die tijd vliegt voorbij geloof me :yes: helaas ook de tijd die je daar bent, en het verdrietige gevoel dat je hebt van heimwee gaat juist helemaal niet snel voorbij :(

Maar het is het waard hoor (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Bri hou jij eens lekker je mond (y)

;-)
Waarschuw beheerder
Ha ha ben een beetje een Ibiza-wijsneus O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zei laatste tegen Loeder dat ik er zo'n zin in heb, dat als we er eenmaal zijn dat het ZO voorbij is en dat ik dan in een hele erge dip terecht zou komen, werd gelijk depri :(

Maar over Ibiza mag je van mij altijd kletsen hoor Bri, :lief:

:cheer:
Waarschuw beheerder
Dan zal ik jullie even opbeuren: wees blij dat je in augustus gaat, als je dan weer terug in NL bent is het hier nog lekker weer, wij kwamen altijd pas eind september terug en dan was het hier al koud, nat en donker :S zoooo daar krijg je echt een herfstdepressie van dan ;)

Niks was meer leuk, het stappen niet, ons werk, ons huis, de supermarkt was zelfs te saai :D emigreren wilde we!Maar....ook die dip gaat weer over hoor! En vorig jaar zijn we zelfs niet geweest en ook dat hebben we overleefd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ik heb de dip na Nature One en Sonne Mond Sterne ook overleefd.. Ibizadipje overleef ik ook wel :p

Uitspraak van loeszie op vrijdag 3 februari 2006 om 12:03:
Ik zei laatste tegen Loeder dat ik er zo'n zin in heb

Huh? heb je dat tegen mij gezegd? Kan ik me niet herinneren 8)

Uitspraak van loeszie op vrijdag 3 februari 2006 om 12:03:
dat als we er eenmaal zijn dat het ZO voorbij

Heus niet, we missen per ongeluk het vliegtuig terug en blijven voor aaaaltijd op Ibiza (L)

Ik ben blij dat het nog zo lang duurt voordat we 'mogen' , want nu heb ik tenminste fatsoenlijk de tijd om genoeg te sparen ;) (niet alleen voor de reis + het leven daar, maar ook voor een ultrahippe zomergarderobe... nieuwe bikini's (L) rokjes, slippertjes, nieuwe zonnebril b) (ben bang dat m'n zonnebril in Zelhem is blijven liggen na GZG weekend :/ )

*zucht*

(gelukkig mag ik mijn studentenkrediet weer gebruiken van de zomer *oef* )
Waarschuw beheerder
2 Uberloeder: ik heb voor mijn eerste Ibizareis me helemaal ongans geshopt, wilde perse tout hip daar rondlopen of het nu bij de villa was, op het strand, in Eivissa of in een club :bloos:

Komen we aan op zondagochtend, koffers uitgepakt gedoucht en na mijn allereerste dillemma wat ik toch aan moest naar de Space toch een hipperdepipski outfit bij elkaar aangetrokken (y)

Wel nu...we komen daar aan, loopt werkelijk waar bijna 90% in een bikini, omslagdoek/lebberbermuda en teenslippers :D Bri was toch echt een tikkeltje overdressed...

Kortom: het idee dat op dit eiland iedereen er picobello en hip enzo uit ziet berust geheel niet op feiten!
Misschien is dat wel zo handig om te weten, dan hoef je niet zooooo hard te sparen voor dat deel, of je kunt dat geld weer bij wat anders leggen.

Hier nog wat voorpretsites:

http://www.rtl.nl/(/reizen/yorintravel/bestemmingen/)/components/reizen/yorintravel/2002/09_september/zon/ibiza.xml

www.ibiza-magazine.com

www.ibiza-pictures.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 3 februari 2006 om 12:41:
lebberbermuda

:O

Ieeeuw!

Goed om te weten Bri!

En by the way, we zien er sowieso van ons zelf al super uit, dus daar hoeven we niet al te veel aan doen :D ;P
Waarschuw beheerder
voor de beste foto's van alle feesten op IBZ ga natuurlijk naar

http://ibiza.tilllate.com/reghome.php?setreg=50
Waarschuw beheerder
Inderdaad de vetste fotosite :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op vrijdag 3 februari 2006 om 14:47:
En by the way, we zien er sowieso van ons zelf al super uit, dus daar hoeven we niet al te veel aan doen

Dat sowieso b)

:p whehe

Thnx voor de info Bridget :D (Y) Maar goed, pitige bikinitjes zijn ook niet voor niks, dus ik spaar me alsnog helemaal suf, just in case :p
Waarschuw beheerder
dit jaar voor t eerst naar ibiza!!!!!! was altijd al een optie, maar nu woont mn neef daar, dus dat wordt feesten! ga er denk ik in mei heen, voor weekie of twee...volgens mij wil ik niet meer weg! hij kent t hele eiland, en de locals en de leukste feestjes...ben zo benieuwd!!!!!!! jippie
Waarschuw beheerder
Goed bekeken, mei is ook zeer oke al de openingfeesten :yes: en met een local als gids kom je meteen op alle echte leuke plekjes (y)
Waarschuw beheerder
donateur
aaaaaaaaaaaaaaaah onze Ibiza fan :lief:

Ik word er ook een :jaja: :D
Waarschuw beheerder
Jaaaaaa, we gaan Ibiza weer op z'n kop zetten :D

Pacha, Amnesia, DC10, Space, Privilege en Bora Boraaaaa...YEAAAH! :cheer:

Ik ben wel klaar voor een dansje op het magische eiland :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van filmfreakinnetje op vrijdag 3 februari 2006 om 21:18:
dit jaar voor t eerst naar ibiza!!!!!! was altijd al een optie, maar nu woont mn neef daar, dus dat wordt feesten! ga er denk ik in mei heen, voor weekie of twee...volgens mij wil ik niet meer weg! hij kent t hele eiland, en de locals en de leukste feestjes...ben zo benieuwd!!!!!!! jippie

Opening is pas 4 juni...

Waarschuw beheerder
2bridget: Wij gaan voor het eerst naar ibiza maar ik heb een vraagje je kunt via internet ook kaartjes kopen voor alle feesten daar is dat verstandig of moet je gewoon wachten tot je daar bent we hebben er in ieder geval erg veel zin in.Alvast bedankt voor je antwoord.

Waarschuw beheerder
Ik ga 3 weken lang naar dit schitterende eilandje 8)!
Zin in!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
2 partypeople2: Ik heb het zelf nooit gedaan maar je zou 1 kaartje kunnen kopen via internet en kijken of het allemaal werkt.

Persoonlijk haalde wij altijd onze kaartjes in de voorverkoop daar, scheelt soms best een hoop geld :yes:
Bij de Tantra Bar in Play D'Bossa (t.o. app Jet) verkopen ze bijna voor alle clubs en feestjes kaartjes waarbij soms de dames wel 2 voor de prijs van 1 mochten (y) en mannen ook vaak korting kregen.

Beter koop niet je kaartjes aan de deur van de club zelf.

2 aapiej: 3 weken???? Wat LKKR!!!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, gister geboekt! (Y)

Even wat inside info gekregen van mijn manager. Zij komt er al bijna 20 jaar en dan de openingsfeesten, slotfeesten en tussendoor ook nog eens... :-S Maar weet dus wel waar ze het over heeft. (y)

Appartement ligt vlak naast Bora Bora. Ga nu op mijn gemak het 2005 topic maar eens lezen. :-D
Waarschuw beheerder
Partypeople 2:
Ik heb vorig jaar ook kaartjes gekocht via internet voor Cream, maar achteraf had ik beter daar de kaartjes kunnen halen, scheelt iets in prijs en een hoop rompslomp met mailtjes! ;)

Waarschuw beheerder
bedankt voor de reacties we gaan jullie advies maar opvolgen en kopen onze kaartjes daar wel.
Kan niet wachten tot we er zijn!!!ZIJN ZO BENIEUWD!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
up

:cheer:
Waarschuw beheerder
Met veel plezieer heb ik het topic van 2005 gelezen en baalde dat ik zelf niet ben geweest in 2005. Maar 2006 nieuwe ronde nieuwe kansen en ik ben zeker van de partij. Maar wat is nu de beste periode eind juni, of eindfeesten ? Hoogseizoen lijkt me zo ie zo niks want dan lijkt het me niet zo leuk, teveel mensen.

Moet wel zeggen dat dit topic oover alle andere dingen en bezienswaardigheden in Ibiza veel dudielijkheid geeft, vooral ZAZAZA & Bridget special shout out to you!

O ja Bridget als ik je tegenkom in Ibiza dan gaan we zeker knallen het bij Roger Sanchez !!!!!!!

'People were dancing; their hands were raised to the sky. Different colours and different races all united by the rhythm. The dancefloor was our temple. This was our congregation. That's when I realised, only the music can save our souls'
Waarschuw beheerder
up up !!

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Down, down down...
Waarschuw beheerder
Er is ook altijd een parade van Clubs door Ibiza-stad? Heb ik gehoord. Is dit elke avond ?? Of maar 1 keer per week??
Waarschuw beheerder
Klopt, elke grote club heeft een soort carnavalsoptocht (voor elke clubavond weer een andere) door Eivissa. Vaak gaan mensen voor het stappen wat drinken bij een van de vele barretjes in een van de vele straatjes en deze optocht loopt hier tussendoor :)
Waarschuw beheerder
Heb een keer verkleed met me nicht meegelopen met zo'n optocht door Ibiza stad voor de Pacha... echt onwijs gelachen :D!!! Bij een hoop barretjes kregen we een shotje hierbas of iets anders lekkers... SUPER!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel gaaf om inderdaad eerst even lekker een terrasje te pakken en de parade te bekijken. En daarna door te gaan naar een club! Dit wil ik zekers een keer meemaken! Is dit dan elke avond?
Waarschuw beheerder
vorig jaar heerlijk genoten daarzo, dit jaar las vegas en new york.....
maar volgend jaar weer ibiza :yes: !!!!!!

D.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog geen cent gespaard :bloos: Ik mag wel eens opschieten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ibihihiihiza :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik moet ook nog even goed sparen, want ik wil daar 8 dagen even de sjeik uithangen! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 23:21:
Nog geen cent gespaard

Ik ook niet :bloos:

Nou ja gaat ook niet als je je verjaardag viert, gaat carnavallen en alvast geld voor het vliegticket bij elkaar moet schrapen...

Ik heb wel 100 euro voor mijn verjaardag gekregen O:)

Uitspraak van MellowM op zondag 19 februari 2006 om 11:43:
want ik wil daar 8 dagen even de sjeik uithangen!

En wij 14 dagen de prinsessenbrigade :D

Waarschuw beheerder
donateur
is er al wat bekend over groepsboeking voor de vlucht loesz? we mogen wel opschieten :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op zondag 19 februari 2006 om 12:29:
En wij 14 dagen de prinsessenbrigade

piloten & stewardessen brigade toch? :p

en indiaantjes.. en zustertjes.. en en en.. :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Remco had nog niks gehoord van de vliegwinkel..

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 12:30:
piloten & stewardessen brigade toch?

en indiaantjes.. en zustertjes.. en en en..

en..en de hot ckicks brigade!

ukkies unite!

etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op zondag 5 februari 2006 om 10:33:
2 aapiej: 3 weken???? Wat LKKR!!!

Ja cker top! Ik ga met m'n vriend en zijn familie, die komen er al 20 jaar elk jaar :| Dus het zal mij benieuwen!!

Waarschuw beheerder
Ik zit er serieus over na te denken om dit jaar naar Ibiza te gaan. We willen met zijn drieën gaan. Ik heb dit topic en het topic van vorig jaar doorgelezen maar ik kom er toch niet helemaal uit. Als ik het goed begrijp moet ik San Antonio mijden om de simpele reden dat dit niet veel anders is dan de gemiddelde Spaanse badplaats inclusief een gemiddelde leeftijd van 17.

Vorig jaar ben ik naar Kreta geweest, dit was opzicht best leuk, alleen lag de leeftijd daar ook vrij laag Ik ben zelf 23, gemiddelde leeftijd van ons drieën is 24. Is dit anders als je naar Ibiza gaat BV Ibiza-stad of Playa den Bossa in het hoog seizoen?

Ook was het op Kreta zo dat als je dan is probeerde om in het half Grieks wat tegen iemand te zeggen je gelijk in het Nederlands antwoord kreeg van praat maar Nederlands hoor. Dit vond ik echt belachelijk, 75% was er ook gewoon Nederlanders.

Verder zie ik wat referenties naar ‘kaas’ Trance of soortgelijke termen. Wordt hier tegenwoordig ook al DJ’s zoals Cor Fijneman, Armin van Buuren, Markus Schulz etc onder gerekend? De term boeit mij niet zo, ieder zijn smaak het gaat mij meer op wat ik een beetje kan verwachten.

Ik las ook dat er zo goed als geen Hardstyle/Hardcore en soortgelijke muziek gedraaid wordt? Dat zou mooi meegenomen zijn.

Verder zag ik meerdere mensen die zo om de dag naar een wat grotere club dingen. Wat ik me dan afvroeg voor de dagen dat je dit niet doet, zijn er ook aardige barretjes en kleine discotheken waar je op de ‘off’ dagen naartoe kan? Waar niet overal entree gerekend wordt?

Ik weet het, het zijn een hoop vragen, iemand die mij wat veder op weg kan helpen?
Waarschuw beheerder
Vraag 1: Klopt, mijd SA opzekers, tenzij je verkikkerd bent op roodgeblakerde dronken luidruchtige engelsen dit geldt trouwens voor elk tijdstip van de dag. Enige leuke aan SA is de haven waar wel leuke bootjes liggen

Vraag 2: Playa d'Bossa is toeristisch en herbergt de meeste appartementen etc waar veel jongelui zitten, maar in Playa d'bossa is het publiek vrij divers dus je zult je er wel thuis voelen.
Eivissa aka Ibiza stad heeft wat meer klasse, mooie winkels, een leuke haven met vette jachten, mooie straatjes, leuke barretjes en restaurantjes, het is iets authentiek spaanser dan Playa d'Bossa wat toch meer een toeristenplaatsje is met veel fastfoodtenten, gokhallen, etc.

Vraag 3: Gelukkig praat er niemand NL tegen je terug als je in een winkel, bar of restaurant komt!!! Moet er niet aan denken zeg :no: IBZ is wel geliefd bij nederlanders maar het is niet zo dat je het idee hebt in NL te zijn.

Vraag 4: Je hebt het goed begrepen, de kaastrance wordt wel degelijk gedraait op IBZ maar meer in clubs als Amnesia, Eden e.d. niet in de Pacha of Space.

Vraag 5: klopt, er is geen enkel deuntje Hardstyle/hardcore te vinden op het eiland

Vraag 6: geloof mij nu maar, je hebt je off day hard nodig om bij te komen :D natuurlijk zijn er genoeg leuke barretjes/loungetenten waar je toch wat kunt gaan drinken zonder vet te gaan stappen en waar geen entree gerekend wordt.

Ik ga denk ik maar geld vragen voor al die goede adviezen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Onze Ibiza expert :-)

Gewoon een supervilla gaan kopen en verhuren aan flockers, inclusief Bri de reisleidster :lief:

:D
Waarschuw beheerder
Nou dat is nog niet eens zo'n slecht plan, als ik dan met het geld wat ik verdien het hele jaar daar kan blijven wonen (y)
Waarschuw beheerder
Je hebt het helemaal goed beschreven Bridget!!!
LIGAYA:
Ik ben er vorig jaar ook voor het eerst geweest en wat ze zeggen hier klopt echt!
Geen kuthardstyle oftewel kinderclubs...ik houd er ook niet van en heb er vorig jaar totaal NIETS van gezien of gehoord,
Weinig nederlands publiek a la Kreta, Salou etc...oftewel, gewoon relax dus!
Eens naar Ibiza is verliefd worden op het eiland, that's my feeling!!
Wij zaten overigens in Figueretas, klein stadje langs Ibiza Stad, gewoon relax en gezellig, zaten in Hotel Ibiza Playa, ligt erg centraal met de zee voor je neus!!!
Succes!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisboa-B op maandag 20 februari 2006 om 15:53:
Vraag 5: klopt, er is geen enkel deuntje Hardstyle/hardcore te vinden op het eiland

Pfieuw!
Waarschuw beheerder
pffffff weer bedankt voor al je tips Bridget!

....verder heb ik wel eens iets gehoord over Cafe Mambo?? (zit trouwens wel in SA..) Is dat iets?? Is dat niet een preparty cafe?