Zoooooo DAT was ZOOOO vet
Als ik daar beelden van terug zie krijg ik kippenvel, stijve tepels en tranen in m'n ogen..
Wat was dat genieten zeg!
om 13:30 moe zijn en toch maar naar app om ff te slapen)
Dat meen je niet?!?!?!?!? Wat zonde!
Wij zijn wel om 18.00 uur even naar Bora Bora gegaan om te gaan eten, we werden toen gebeld dat er ingebroken was in onze Villa. Dus meteen terug naar het huis gereden en gekeken wat er weg was enzo.. Iedereen helemaal sip en chaggo natuurlijk..
Maar Carolien en ik zijn nog lekker terug gegaan naar de Space daarna. Tjah van thuisblijven word je niet vrolijker én krijg je je spullen niet terug..
En wij wilden gewoon Tiefschwarz zien!!!!!! Dus so we did..
Wie kan mij vertellen hoe het beginnummer van dit filmpje heet:
CircoLoco @ DC10
Trouwens leuk om te zien:
14 minuten lang, circoloco @ DC10 (31/07/2006)
kijk vanavond op de tracklist voor je
it's too late - evermore
Sander Kleinenberg
Staat op Laatste Space cd niet DC10
Track nr 1
Heb de cd's voor me liggen, had jij hem nog niet???
Nog 2,5 week, dan ga ik eindelijk!
Heeft iedereen het leuk gehad (op de vervelende Italianen na)?
Hupje ga je ook naar Ibiza
NIET, naar Roger Sanchez
En bij de Pacha: koop geen kaartje in de voorverkoop, maar trek gewoon een leuk jurkje aan. Doorlopen maar
niet zichtbaar
?
Oh, niks an? What's wrong?
geruite bermuda's
dat we kansloos een zakje suiker hebben gekocht voor 20 facking euro
We hebben inderdaad erg gelachen die avond, ook om het feit dat ik onze pep kwijt was en dat we kansloos een zakje suiker hebben gekocht voor 20 facking euro en dat ik aan het einde van de avond onze heerlijk Hollandse pep gewoon weer terugvond, onder in mijn broek
hordes Italianen
van de 4 keer dat ik daar iets gekocht had was het 3 keer echt Pleuriszooi
oh gelukkig ben ik niet de enige Een vriend van ons had zelfs aspirientjes gekocht
Maar het was niet leuk toen ik van een pil (waar uiteindelijk MCPP inzat uren misselijk ben geweest en maar niet kon kotsen, stond ik in de Pacha met mijn dure drankje (13 euro voor een redbull) 2 uur in de plee mijn tijd te verdoen laatste aanpassing 8 september 2006 12:22
Laten we het er op houden dat het een prutser is. DJ Jean II.
Roger is de dj Jean van Ibiza
Roger Sanchez moet gewoon doo ehm, oh nee zulke dingen mag je niet zeggen he
Laten we het er op houden dat het een prutser is. DJ Jean II.
Roger is de dj Jean van Ibiza
Eindelijk, hebben ze het door.