bijna niks toe te voegen aan zazaza,
hed kandi is niet heel bijzonder omdat de muziek te wensen over laat, hed kandi is leuk, op het strand en thuis en in de bar, maar om er nou een clubavond van te maken...
er waren wel veel meer chicks dan gasten wat wel goed is opzich en ze zagen er ook allemaal goed uit, dat is dan weer een meevaller.. maar voor mij geen hoofdreden om 40 eu betalen.
sfeer is opzich ook wel aardig, maar hed kandi is gewoon niet pompend, zo kun je niet echt spanning opbouwen tussen publiek en dj, en je kunt eigenlijk ook alleen maar de plaatjes achter elkaar gooien en niet leuk met effecten klooien ofzo..
het is wel leuk om te dansen in el divino, mn collega´s zijn godinnen en ook wel lief tegen mij omdat ze mij zien als het kleintje (ik 19 en zij allemaal rond de 27) maar ze zijn zo verrekte arrogant.. de hele tijd zeggen ze dingen als ' I'm so happy I'm so beautiful' maar das ook wel grappig opzich.
het dansen zelf is niet te vergelijken met nederland omdat je 5 keer een kwartier moet dansen in de spots, en dat is erg zwaar.
daar komt ook nog eens bij de dat manager van de dansers een Klootzak is, maar wel grappig want ik was al 3 keer bij hem geweest om te vragen of ie een plaats voor mij had maar hij wilde mij er niet bij hebben omdat ik geen 2 meter breed ben, en toen kwam ik er uiteindelijk bij door de eigenaar van Hed Kandi zelf
dat vond hij dan weer minder, en hij praat dan ook alleen spaans, verder niks. hij kan prima engels maar weigert het te vertalen voor mij (en de 2 andere britse chicks die er nog zijn)
het geheel is dus niet bepaald goddelijk, maar er zijn ergere dingen en ik heb mn doel in elk geval behaald.
en het dansen zelf is natuurlijk ook leuk, het publiek is in elk geval wel enthousiast over dansers.
ohja er is ook een nieuwe clubavond in divino, het heet MN2S, staat voor Milk 'n 2 Sugars, met namen als kenny dope, todd terry, martin solveig en joey negro. goeie house dus.
btw ik zei in een vorige post dat er niks op zondag in pacha is, maar dan draait sander kleinenberg er.