Partyflock

Forumonderwerp · 810272
23120x bekeken
Waarschuw beheerder
Yihaaa, aan mij de eer om het IBZ 2006-topic te openen!!!

Uh... bij deze dus geopend... uche,uche
met een leuk plaatje erbij om alvast in de stemming te komen...

[img width=500 height=375 cacheid=00021a090004ea12007494e01a00f678ee]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NR476NO4[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MellowM op zondag 25 juni 2006 om 15:06:
Iedereen moet lekker zelf weten naar welk gedeelte ze heen gaan! Smaken verschillen toch?

Zo is het maar net! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yaske op zondag 25 juni 2006 om 11:36:
In het Bora Bora gedeelte zitten nog zat gooede en leuke restaurants

:no:

De enige goede restaurants die ik heb gevonden zaten in het oude gedeelte van Ibiza stad...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 20:24:
De enige goede restaurants die ik heb gevonden zaten in het oude gedeelte van Ibiza stad...

ik zit ook alleen maar in het oude gedeelte, maar je hebt wel gelijk opzich, en ook hele zooi restaurants die echt supergoedkoop zijn, bijna goedkoper dan thuis koken.

maar nog fftjes voor de allerlaatste keer offtopic..
ik voel me niet beter dan de britten die qua leeftijd niks verschillen van mij, ik hou gewoon niet zo van de manier waarop zij uitgaan, laat ik het daarbij houden.

ben trouwens vandaag weer bij borabora geweest en in tegenstelling tot vorige keer was het vandaag wel superrelaxt, heel veel mooie mensen en niet zoveel leipo's als vorige keer en lekkere muziek, rond 6 uur begon iedereen te dansen en muziek werd wat steviger (van funky naar clubhouse) en de sfeer was toen echt geweldig, iedere keer als een vliegtuig over kwam vliegen iedereen helemaal wild zwaaien enzo, echt leuk om te zien.

vanavond weer spinclub, report uiteraard hier.. als dat nog gewaardeerd wordt tenminste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 01:40:
wat een negatief gedoe hey éngelsen dit' 'trancevolk dat' ''kijk mij eens met mijn Fendi zonnebril en mijn fles Moët'-mentaliteit' , mensen van 19 die zich beter voelen dan de gemiddelde brit & 18 jarige..

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf

relax hey mensen
NIEMAND is cooler of beter of watdanook dan een ander..
Ookal vind je jezelf nog zo ontzettend interessant, omdat je al 10x op Ibiza bent geweest: CHILL.

IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LLetje op maandag 26 juni 2006 om 13:03:
IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS!!!!!!!!!!!

Je hoeft niet zo te schreeuwen heur, we zijn niet doof

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zeg je? [img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/unsure.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 cacheid=000c8f630024277ffb954eec1a01773872]https://photo.partyflock.nl/images/60996/main/260141.jpg[/img]

Huh?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op donderdag 22 juni 2006 om 17:12:
alhoewel ik dan nooit iets hoef te betalen voor privilege denk ik dat ik er toch niet meer heenga,

:-O

Uitspraak van stefotronic op zondag 25 juni 2006 om 20:52:
vanavond weer spinclub, report uiteraard hier..

nou vertel, en hoe waren Chris en Benny??
en was die tent weer voor de helft is dichtgeplakt trouwens of is dat alleen bij sommige feesten zoals de meganite en/of spinclub?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HAHA SORRY HOOR!!!
Whatever ;)
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Ik sprak vrienden van me die waren zaterdag geweest naar Privilege...muziek was wel te doen, maar voor de rest waardeloos...niet druk, alles afgeplakt etc etc

DC 10 was vanmiddag schijnbaar de bom...

grrrrr ik wil ook gaan
Waarschuw beheerder
spinclub was geen hol aan, goeie muziek maar hooguit 50 man en rare mensen.
ze gebruiken trouwens de kleine zaal, niet de cocoloco maar die andere, waarschijnlijk omdat ze wisten dat het toch niet vol zou raken...
was gister voor cocoon nog wel ff langs privilege geweest om ff met wat mensen te praten voor werk enzo en de sfeer was toen wel opvallend goed! feestje was punkabaret met onbekende dj's maar er werd wel lekker gedraaid en de sfeer was opzich ook redelijk relaxt, dus privilege kan wel leuk zijn, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de andere clubs.

ben gister naar cocoon geweest met dominik eulberg, johannes heil, tobi neumann en luciano en JEZUSSSS wat was dat VET!!!

miss kittin was helaas ziek, maar tering wat een vette nacht was dat zeg!!
dominik eulberg draaide toen wij aankwamen, lekkere stevige minimal, erg lekker om mee te beginnen, en daarna johannes heil met een geweldige knallende liveset..
het was trouwens veel rustiger dan vorige week, veel minder drugskoppen en veel meer dansruimte, en bovenal werd er veeeel beter gedraaid dan sven deed, dat was meer show van sven zelf dan echt kwalitatief goeie muziek.. wel grappig natuurlijk, maar daar betaal ik geen geld voor.

tobi neumann draaide op het terras, ook supergoed maar doordat ie zn versterker te hard had staan werd iedere keer bij een climax het geluid na 5 sec. weer automatisch zachter gezet, echt letterlijk een anticlimax dus.

ik had van deze avond dus eigenlijk minder verwacht, maar het was echt stukken vetter dan vorige week, ik hoef dan ook niet zo nodig meer naar de openings en closings omdat ze zogenaamd zoveel vetter zijn, geef mij maar ietsje meer dansruimte en ietsje minder drugpeople..

dc10 ga ik deze week ook nog doen maar eerst ff uitrusten want heb nog niet geslapen sinds cocoon...
misschien zondag we love space met tiefschwarz, paul woolford en nic fanciulli, maar het wordt waarschijnlijk kiezen tussen een weekje extra zonder uit of nog ff flink doorhalen en dan over een week naar huis... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 27 juni 2006 om 14:59:
ik hoef dan ook niet zo nodig meer naar de openings en closings omdat ze zogenaamd zoveel vetter zijn, geef mij maar ietsje meer dansruimte en ietsje minder drugpeople..

:jaja: eens
Waarschuw beheerder
50 man!?! :-O Dan was het vorig jaar nog zeker wel 10x zoveel op een Meganite! Privilige is zeker ook niet m'n meest favoriete tent, maar toch jammer van zo'n grote club als je die niet meer te zien krijgt zoals ie was. Misschien toch nog wel op de Manumission?

He veel plezier nog daarzo! Voor mij is het nog fftjes wachten, maar verheug me alvast erg op ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 27 juni 2006 om 14:59:
maar het wordt waarschijnlijk kiezen tussen een weekje extra zonder uit of nog ff flink doorhalen en dan over een week naar huis...

begrijp ik nu goed dat je eerder terug komt dan je gepland had? dan ga ik alvast kaarten regelen voor wat festivalletjes ;)
Waarschuw beheerder
ja doe maar, ik denk dat ik extrema nog net wel mee kan pakken :)
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
9 juli :D:D:D nog even dus

Waarschuw beheerder
donateur
Owwww ik moet echt dat gat in mijn hand zien te dichten..
anders wordt het nog knap lastig om te overleven @ Ibiza ben ik bang :(
Waarschuw beheerder
Beste Mensen,

Al enige tijd volg ik het Ibiza 2006 forum. 30 juli ga ik voor een week naar Ibiza. Aangezien het voor mij de eerste keer is kan ik wel wat info gebruiken.

Is het verstandig om alvast kaarten via het internet te kopen voor de bekende clubs of kom je daar vrij gemakkelijk aan kaarten? Sommigen van jullie hebben het over kaarten in de voorverkoop, waar kan je die vinden en bespaar je daar geld mee?

Zelf kom ik graag in tenten zoals Hotel Arena, Panama etc. Mijn voorkeur gaat uit naar de betere club, electro, en house. Welke clubs op Ibiza zijn dan aan te bevelen?

Alvast bedankt!

Groet,
Tim
Waarschuw beheerder
2 Pascalle: same here.... *Alweer nieuwe collectie: help!!!*

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Merel** op vrijdag 30 juni 2006 om 13:06:
2 Pascalle: same here.... *Alweer nieuwe collectie: help!!!*

Pffff echt rampzalig..

Ik heb me gister laten gaan.. :bloos:

Ik heb een jurkje gekocht, móest en zou het hebben, maar eigenlijk ben ik gewoon B-L-U-T.
Maar ja.. echt m'n allerlaatste euro's bij elkaar geschraapt en toen stond ik ineens dus toch bij de kassa om dat jurkje af te rekenen :bloos:

Heb het kaartje verscheurd en weggegooid, wil er NIET meer aan denken :Bloos:
Waarschuw beheerder
He Pascalle,

Ik hoop dat het jurkje je wel goed staat! Dan is het nooit zonde van het geld! Wanneer gaan jullie naar Ibiza?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim O op vrijdag 30 juni 2006 om 10:36:
Sommigen van jullie hebben het over kaarten in de voorverkoop, waar kan je die vinden en bespaar je daar geld mee?

Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 27 september 2005 om 11:12:
1)In alle grote clubs betaal je entree, dat kan varieeren van 25 euro voor de Space tot 50 euro voor de Pacha.
Op www.ibiza-spotlight.com en bij veel barretjes kun je ticktes in de voorverkoop halen dat kan soms wel tot 50% schelen, zeker voor dames :D

Beter lezen :yes:
Waarschuw beheerder
Vaak kan je bij je reisorganisatie ook kaarten kopen met korting.

Verder is het hier echt helemaal super!!!
Waarschuw beheerder
dit jaar weer geen ibiza voor mij:/ en ik mis mn eilandje zo:s alleen maar vanwege die kutverhuizing..echt balen..ben er al 2jaar nie meer geweest.. en nu heb ik de leeftijd dat ik wel de clubs in kom;) bummer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **KittyCat** op vrijdag 30 juni 2006 om 14:37:
en nu heb ik de leeftijd dat ik wel de clubs in kom

ik geloof dat op ibiza zelf komen moeilijker is dan het binnenkomen in de clubs hier...

ohja manumission is weer terug!!!
vrijdags in privilege, openingparty nog niet bekend.

@ Tim O:
op ibiza-spotlight staat een agenda met alle clubs en alle dj's, kun je daar mooi uitzoeken waar je heenwil...
Waarschuw beheerder
wie helpt mij naar ibiza? rek.nr: 4255...hahaha hellup! ik wil naar mn eilandje!!

Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 weken en 2 dagen :cheer:
Waarschuw beheerder
vrijdag voortaan manumission! Beters want dat pas beter in mijn planning. :D

Privilege wil ik toch 1 keer meemaken. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 6 weken.. ieeeh! Wat komt het aaaakelig dichtbij! :|

Sparen, sporten, sparen, sporten, sparen, sporten...

UH-OH :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 11:22:
Nou, bij dat Bora Bora gedeelte werd ik echt niet vrolijk.
Smerige stinkende pauperzooi daar,

Beter... laat ik over 3 weken nou precies daar zitten! Ach ben wel wat gewend, wordt ongetwijfeld (Y)

Binnenkort even dit forum doorspitten en door het gezeik heen even wat tips eruit halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MellowM op zondag 2 juli 2006 om 11:16:
vrijdag voortaan manumission! Beters want dat pas beter in mijn planning.

Privilege wil ik toch 1 keer meemaken.

Wat een vreselijke afknapper vond ik dat...
De show was wel grappig maar het publiek en de sfeer (y)

Waarschuw beheerder
oja!!!!!!!!! morgen lekker om 5 uur zet ik voet op ibiza heb er onwijs zin in

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 23:09:
Wat een vreselijke afknapper vond ik dat...

Heb je ook nog positieve ervaring aan het eiland over gehouden? :P
Waarschuw beheerder
Afgelopen donderdag 29 Juni naar Cream geweest in Amnesia .. Ferry Corsten was er !
Het was echt geweldig !
Muziek was top en de mensen waren ook echt super !
Waarschuw beheerder
alhoewel ik geen tranceliefhebber ben wil ik toch nog eens een setje van ferry meemaken.. maar dan moet ie wel alleen maar nummers als fire en rock your body rock draaien :)

ben eergister even naar salinas geweest met mn vriendin, heel relaxt en superlekker water, alleen jammer dat we bij onze tweede zwempoging allebei werden gestoken door een kwal.. einde zwempartij...

kga morgen trouwens naar Renaissance in Pacha met John Digweed en Faithless :) allebei nog nooit gezien maar ben er wel heel erg benieuwd naar, vooral naar faithless :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 18:56:
Heb je ook nog positieve ervaring aan het eiland over gehouden?

Amnesia :respect:
Bora Bora :respect:
Space :respect:
DC-10 :respect:

Daar gaat gewoon iedereen lekker los, niet dat kapsones gedoe met flessen champagne in een VIP-lounge.
Gewoon Ibiza zoals ik Ibiza verwacht had en niet van die uit de hoogte gepleurde rijkeluiszoontjes die daar een beetje de man uit aan het hangen zijn en niet tussen 'het volk' in willen dansen zoals op Manumission en dergelijke.

Gewoon dansen in het zonnetje en bij elke goeie plaat de handjes in de lucht, iedereen chill gewoon op z'n slippertjes or whatever.

Ik heb superherinneringen aan Ibiza maar ik geloof nooit dat het de bedoeling is dat Ibiza een soort Saint Tropez voor partypeople aan het worden is.
Waarschuw beheerder
dat is het sowieso al wel denk ik.. als je geld hebt en je wil goeie djs zien ga je niet naar mallorca oid, ibiza is gewoon het allerbeste party-eiland ter wereld dus logisch dat er dan allerlei verschillende soorten mensen komen.
en gelukkig is er genoeg keus dus als je het in de ene tent niet leuk vindt ga je gewoon naar de andere :)

en ik dacht dat jij borabora zo'n teringzooi vond? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nja, ik ben er nog nooit geweest, maar stel me er ook gewoon maar ff niks bij voor!

Ik zie het wel als ik daar ben en laat het maar gewoon op me afkomen! Zal ongetwijfeld wel een vette vakantie worden B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kosh op dinsdag 4 juli 2006 om 22:04:
Afgelopen donderdag 29 Juni naar Cream geweest in Amnesia .. Ferry Corsten was er !
Het was echt geweldig !
Muziek was top en de mensen waren ook echt super !

Ik was er ook....en het was idd super!!!

Vond de Pacha ook helemaal geweldig! Daar zijn we maandag geweest bij Release Yourself - Roger Sanchez :respect:

Filo and Peri - "long train running" (club mix)
Draaien ze echt overal in Ibiza....heerlijk nummer!!!

Ik vond het echt een supervakantie en ga zeker weer terug!!! Alles is gewoon leuk in Ibiza en het is echt een mooi eiland!
Waarschuw beheerder
Gelukkig is het eiland groot genoeg en kunnen de zgn trancetrutjes, hardhousemaniakken, true housefans, chillgasten, hippies & hipperdepipski peopletjes allemaal vreedzaam naast elkaar hun vakantie doorbrengen op La Isla Blanca (y)

Wees blij dat niet iedereen die naar Ibiza komt dezelfde smaak heeft, dan zou het wel erg druk worden ;)

Nog een tip voor tickets in presale: Tantra Bar tegenover Bora Bora :yes: (vraag naar Mario)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefotronic op woensdag 5 juli 2006 om 15:43:
en ik dacht dat jij borabora zo'n teringzooi vond?

We hadden het toen over hotels toch?

Ik probeerde uit te leggen dat die straat waar de Bora Bora zit zo'n typisch Spaans teringzooitje is, met overal overvolle vuilcontainers en opgedroogte plakaten kots en stront.

De Bora Bora zelf is :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Maartje<< op woensdag 5 juli 2006 om 16:09:
Filo and Peri - "long train running" (club mix)
Draaien ze echt overal in Ibiza....heerlijk nummer!!!

Wat zijn BTW echt de nummertjes op Ibiza nu?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Outwork feat MR GEE - "electro"
Pete Heller - "Big Love"

Meer kan ik er niet noemen...weet de titels niet. Maar deze werden ook vaak gedraaid.

Waarschuw beheerder
donateur
O.k, relaxed! Dankje

Moch iemand het lijstje kunnen aanvullen... ga je gang! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Maartje<< op woensdag 5 juli 2006 om 17:01:
Pete Heller - "Big Love"

Was dat niet 10 jaar geleden?? of is er weer een remake van???
Waarschuw beheerder
Is weer een remake van zo is ie compleet :D

Pete Heller - "Big Love"
(Steven Lee & Trente Cantrelle vs The Dronez)

Waarschuw beheerder
In augustus weer van de partij! :cheer:

Uitspraak van stefotronic op woensdag 5 juli 2006 om 15:43:
ibiza is gewoon het allerbeste party-eiland ter wereld

:yes: My paradise!!

Uitspraak van Lisboa-B op woensdag 5 juli 2006 om 16:21:
trancetrutjes, hardhousemaniakken, true housefans, chillgasten, hippies & hipperdepipski peopletje

Ik ben een combinatie van alles dus ik vermaak me daar altijd met iedereen! ;)

Iris (L) Ibiza FOREVER!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 17:36:
Ik ben een combinatie van alles

was iedereen maar een combinatie van alles, ik vind die verdeeldheid in house gewoon jammer.

In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove.
And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared,

"Let there be house!" and house music was born.

I am, you see,
I am the creator, and this is my house!
And, in my house there is only house music. But, I am not so
selfish because once you enter my house it then becomes OUR house and
OUR house music!" And, you see, no one can own house because
house music is a universal language, spoken and understood by all.

You see, house is a feeling that no one can understand really unless
you're deep into the vibe of house. House is an uncontrollable
desire to jack your body. And, as I told you before, this is
our house and our house music. And in every house, you
understand, there is a keeper. And, in this house, the keeper
is Jack. Now some of you who might wonder.

Who is Jack, and what is it that Jack does?

Jack is the one who gives you the power to jack your body!
Jack is the one who gives you the power to do the snake.
Jack is the one who gives you the key to the wiggly worm.
Jack is the one who learns you how to walk your body.
Jack is the one that can bring nations and nations of all
Jackers together under one house.

You may be black, you may be white; you may be Jew or Gentile.
It don't make difference in our House.

Waarschuw beheerder
:yes: :respect:
laatste aanpassing