Partyflock

Forumonderwerp · 810212
892x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
...jah ik weet dit topic is er al vaker geweest...:-S
maar ik vindt het vet asociaal dat sommige mensen allemaal feesten in hun archief neerzetten waar ze niet eens geweest zijn..
tuurlijk kan het gebeuren, dat je vergeet een feest te verwijderen als je er niet geweest bent. Maar ik ken mensen die per express nog feesten erbij zetten en er ook nog "geweldig" achter zetten..terwijl ik weet dat ze er zeker niet geweest zijn!
Maakt toch niet uit of je veel of weinig feesten in je archief hebt. Ik vindt het wel leuk om te herinneren waar ik geweest ben ofzo.
Maar een nep-archief is gewoon "PFUI"!:-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja :D

Waarschuw beheerder
Vul me archief voor mezelf in niet voor anderen. :)
Dus mijne klopt wel, net als me agenda die ik zo eerlijk en up to date mogelijk probeer te houden.
Handigst voor vrienden lijkt mij, kunnen ze altijd ff snel kijken wat je op de planning hebt staan.
Waarschuw beheerder
2 lexxi

Klopt wel wat je zegt, alleen dan neem ik aan dat je met oud en nieuw nog twijfelt wat je gaat doen want je hebt ook 2 feesten op 1 dag geplanned in je agenda;

zaterdag 31 december 2005
20:00 - 08:00
Go Planet
Enschede

zaterdag 31 december 2005
22:00 - 10:00
The Bridge
Meppen
Duitsland

:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 20:18:
en 2 feesten op 1 avond, is ook krom t ken toch nie, of wil je me (niet persoonlijk bedoelt, tegen niemand ) vertellen dat je op een feest bent, en dat vind je nix en dan bedenk je maar

Nou dat kan wel zeker hoor, genoeg feesten hier in de buurt wat al rond rond 3/4 uur afgelopen zijn.
Als dan nog ergens anders een feest is wat wel langer doorgaat voor een redelijk prijs, weet ik het wel :P
Moet natuurlijk wel met vervoer allemaal te doen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 8 december 2005 om 20:42:
Nou dat kan wel zeker hoor, genoeg feesten hier in de buurt

Tuurlijk kan dat wel, mijn schatje heeft t ook een keer gedaan...eerst in onze woonplaats naar een feestje geweest en daarna doorgereisd naar t volgende feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Alles kan :) Heb er wel eens 3 op een avond ;)