Partyflock

Forumonderwerp · 810090
Waarschuw beheerder
Heb alle topics hierover al doorgelezen en kan het antwoord niet echt vinden.

Ik ben zaterdag bij een tattoo/piercing zaak geweest om te kijken voor een tongpiercing, maar die raadde me af om er 1 te nemen omdat de spier aan de onderkant van de tong te ver naar voren zit bij mij.

Hierdoor zou de piercing de spier kunnen beschadigen met alle gevolgen van dien, zoals een ontsteking etc.

Hebben nog meer mensen ervaringen hiermee? Ik wil zeker weten of zoiets kan en of mensen ervaringen hebben met afwijzingen van piercing zaken.

Bedankt alvast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 12:53:
Ik ben zaterdag bij een tattoo/piercing zaak geweest om te kijken voor een tongpiercing, maar die raadde me af om er 1 te nemen omdat de spier aan de onderkant van de tong te ver naar voren zit bij mij.

Hierdoor zou de piercing de spier kunnen beschadigen met alle gevolgen van dien, zoals een ontsteking etc.

ik zou als ik jou was na een andere zaak gaan en kijke wat ze je daar zegge
ik weet wel dat het klopt,vriendin van me heeft dta gehad maar je hebt zelf de keus al sje dr echt een wil komt je piercing gewoon best vooraan op je tong te zitte maar ik zie dat niet als probleem ;)
Waarschuw beheerder
als ze t je afraden zou ik t niet doen :nee:

Waarschuw beheerder
Het klopt dat sommige mensen geen tongpiercing kunnen nemen, vind dat erg lullig voor ze.

Je kunt idd dat spiertje laten doorbranden in 't ziekenhuis, met het gevolg dat je tong ook gelijk een stuk langer "is". Het nadeel daarvan is dat je kunt stikken in je eigen tong! Omdat dat spiertje er voor zorgt dat je tong niet je keel in schiet.
Je tong is eigenlijk gewoon een lap vlees met smaakpupillen, 'n hoop spieren en nog wat peesjes.

Je kunt wel aan de piercingzaak vragen of het mogelijk is om hem scheef naar achter te piercen... dat is wel vaak mogelijk, je moet dan alleen uitkijken dat je je tanden niet beschadigd met het onderste bolletje!

veel sterkte!!!!
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 gehad, maar die is er snel weer uit gegaan, omdat ik er waarschjijnlijk ook geen goede tong voor heb ofzo, had er ook veel last van, en nu nog een litteken.. had die piercer ook wel ff eerder kunnen zeggen, maja, te laat!

Waarschuw beheerder
dan raad ik je aan om de volgende x naar 'n andere piercer te gaan;)

Waarschuw beheerder
ik zou het ook niet doen, heb ook tzelfde probleem!
en om de tongriem er nou voor t elaten knippen.. beetje onzin!!!!!

xxx

Waarschuw beheerder
Ik ben met mn ex ook naar een goede piercing en tattooshop geweest en die raadde t toen ook af vanwege een te dikke tongspier.Dus zou zeker niet doen dan anders hadden ze m er daar wel ingepropt.

Artiest {SHOWLIST artist 60696, 48105}
Waarschuw beheerder
Elk nadeel heeft z'n voordeel, want zo'n ontwikkelde tongspier heeft wel een zeer groot uithoudingsvermogen!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 12:53:
Heb alle topics hierover al doorgelezen en kan het antwoord niet echt vinden.

Hebben nog meer mensen ervaringen hiermee? Ik wil zeker weten of zoiets kan en of mensen ervaringen hebben met afwijzingen van piercing zaken.

Bedankt alvast.

Het klopt inderdaad
Er loopt een spiertje, loopt die scheef bij jou en raken ze hem toch kunnen dat ernstige gevolgen hebben wat ik begreep
Ze verdienen er goed geld op, dus zouden zoiets niet onnodig zeggen toch

Waarschuw beheerder
Jammer dat je tong t enige was met een lang uithoudingsvermogen!haha GRAPSKE!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik had ook nie zo veel ruimte, en bij mij zit ie er ook gewoon in, heb der nog geen probelemen met gehad.

maar er het kan volgens mij wel zo zijn dat het niet bij iedereen mogelijk is.

voor advies zou je natuurlijk ook nog bij een andere shop naar je tong kunnen laten kijken
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij zit die spier ook ver naar voren maar mocht hem evengoed zetten en ik vind het trouwens ook mooier als ie ver naar voren zit