Partyflock

Forumonderwerp · 810065
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 19 november 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij het volgende uitleggen?
Zoals a.s. Qlimax....
Kaartverkoop is inmiddels begonnen maar de line-up is niet bekend.....wat is dat voor een raar iets?

*Inmiddels bekend*

Alpha twins
Isaac
Prophet
Luna
Beholder & Balistic
Bas & Ram
Technoboy
VINCE
Pila
Zany
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:03:
de bass die moet je nie horen maar voelen haha

horen en voelen xD =p Hopelijk wordt 't nog beter dan vorig jaar:D weer lekker beetje vooraan helemaal loos gaan:D
Waarschuw beheerder
Timetable
Normaliter maken wij de woensdag voor een evenement de timetable bekend. Voor Qlimax is dit niet het geval, omdat Qlimax één hal is en je niets hoeft te missen.. Bij de ingang krijg je wel een plattegrondje uitgedeeld waar wel de volgorde staat van de DJ's.

Bron: Q-dance.nl.................

sjonge jonge jonge..... wat een appels zijn het ok bij q-dance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-o-o-N op zaterdag 19 november 2005 om 14:35:
Timetable
Normaliter maken wij de woensdag voor een evenement de timetable bekend. Voor Qlimax is dit niet het geval, omdat Qlimax één hal is en je niets hoeft te missen.. Bij de ingang krijg je wel een plattegrondje uitgedeeld waar wel de volgorde staat van de DJ's.

Bron: Q-dance.nl.................

sjonge jonge jonge..... wat een appels zijn het ok bij q-dance

Goeie zaak van Q, alsof de tijden op de timetable altijd kloppen.

Nog 5 uur en een kwartier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Han Da Man op zaterdag 19 november 2005 om 15:48:
Goeie zaak van Q, alsof de tijden op de timetable altijd kloppen.

nee maar in grote lijnen klopt het altijd.... en ik wil weten wie wanneer draait......

ma goed eenmaal op het feest interesseert het toch niet meer....

Laterzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op vrijdag 18 november 2005 om 12:11:
Promotie hebben ze bijna niet gedaan, en website is ook geen project van duizenden euro's... Verder zijn er contracten met beveiligingsbedrijven etc, waardoor er ook nog eens kortingen worden gegeven.

Oh....ok, is het allemaal zó makkelijk geld verdienen als je feesten geeft, kut man dat wist ik niet. Ik dacht dat het vééél ingewikkelder was :D

Nou dan ga ik volgende week ook de Gelredome, de RAI en alle verdere hallen en stadions in huren en feesten geven.

Top man, die tip van je.

Dus ik huur zo'n ding af, ga een goedkope website maken, geen promotie, of althans lekker weinig, maak een contract met security dus krijg ik ik korting, en BOEM ik ga geld verdienen (ook aan de drankomzet!!)

Nou nogmaals dank je wel voor de tip (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 16:56:
Uitspraak van Supremacy op vrijdag 18 november 2005 om 12:11:
Promotie hebben ze bijna niet gedaan, en website is ook geen project van duizenden euro's... Verder zijn er contracten met beveiligingsbedrijven etc, waardoor er ook nog eens kortingen worden gegeven.

Oh....ok, is het allemaal zó makkelijk geld verdienen als je feesten geeft, kut man dat wist ik niet. Ik dacht dat het vééél ingewikkelder was

Nou dan ga ik volgende week ook de Gelredome, de RAI en alle verdere hallen en stadions in huren en feesten geven.

Top man, die tip van je.

Dus ik huur zo'n ding af, ga een goedkope website maken, geen promotie, of althans lekker weinig, maak een contract met security dus krijg ik ik korting, en BOEM ik ga geld verdienen (ook aan de drankomzet!!)

Nou nogmaals dank je wel voor de tip

Het klinkt allemaal zo makkelijk...
Je zou het allicht een keer kunnen proberen.

Succes ;)
laatste aanpassing