Die heb ik niet, dat scheelt maar ben wel op school....
Ik ga nu richting Imamsterdam voor mijn KM herkansing.. Als er iedere morgen 100km file staat, en ik doe gemiddeld 30 minuten over mijn reis.. dan is dus de kans dat ik een file sta P(kans op file) = P(100km) - P(20km) / k-n f(x-y) ; 15%
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 10:45:Ik ga nu richting Imamsterdam voor mijn KM herkansing.. Als er iedere morgen 100km file staat, en ik doe gemiddeld 30 minuten over mijn reis.. dan is dus de kans dat ik een file sta P(kans op file) = P(100km) - P(20km) / k-n f(x-y) ; 15%
Zo leer ik ook nog eens wat...
De hele dag horen: kansberekeningen, kwantitatieve methode, bladiebla...
Anyway... Succes schat!
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 19:38:Ik wel..
Hmmm... maak je niet zo druk... komt helemaal goed, weet je toch?!
Heeft iedereen het zo druk met school ofzo!
Wat dacht je van een vriend die nog steeds thuis is..
Volgende week weer naar school.., naja kijken hoe dat uitkomt.. anders blijf ik nog wel een paar daagjes thuis..
(nu 'toetsweken' maar dat heet gewoon vrij als je geen herkansingen hebt..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 13:56:ik heb weer een erg relax weekje
Het is zeker relaxed, maar volgende week is dat weer afgelopen. Begint de nieuwe periode weer!
Dan ben ik de hele week in de weer! 2 dagen naar school en 3 stagelopen! Dan is het weer over de pret en vrije dagen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 10:21:Ja MUUR, dankjewel voor het wensen van succes.. Met jou kan ik tenminste wel praten!
En met mij
Succes strax schat! Ikke duim voor je en denk aan je...
Ik leer heel hard met je mee
Dat vind ik best, alleen zit ik Maandag en Dinsdag op school! Dus wordt beetje lastig dan! Of je moet ff een keertje op die dagen langs komen....
Nee dat schiet op..
Vanavond maar weer keer richting huis, morgen gaat de pret weer beginnen..
Denk dat ik zometeen steeds op maandag en dinsdag moet werken dus dan zit langskomen er niet in.. (sowieso ga ik niet alleen voor een kopje thee naar Amsterdam..
Ik was nog niet eens klaar met tellen of jij kwam al achter die bank vandaan!
nou doe je het weer..
Kijk, je moet mij er niet de schuld van geven dat jij niet kan tellen.. Als jij belooft om tot 20 te tellen, en na 50 tellen sta je nog steeds in jezelf te mompelen.., tsja, dan blijf ik niet zitten achter die bank..
MOet volgend jaar overstappen van de HES naar de HvA.. Is het een beetje leuk daar? Iemand die IBL volgt?
20
50
Kijk dat heb ik nog niet geleerd op school, zo ver zijn we nog niet...
Iemand die IBL volgt
Ik volg, ED&I in het gebouw aan de weesperzijde. Opzich is het best te doen op de HvA, maar het is geen top school ofzo. Maar welke is dat wel!