Partyflock
 
Forumonderwerp · 809869
­ Nederland
 
Vinden jullie mooie erotische lingerie en laarzen ook zo duur, maar wel de fun waard?
 
1 vrouw en haar bi vriendin.
 
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 14 september 2005 om 14:25:
Ben d'r al een tijd niet geweest, zal binnenkort eens kijken ben benieuwd

Hihi moet je doen! Tis nu barok achtig, zoals ze het zelf noemen.. Haha!
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 14 september 2005 om 14:25:
Maar ik ga toch echt voor Aubade en Marlies dekkers

Hmm Marlies Dekkers vind ik altijd zo vreemd.. en duur.. Maar Aubade ken ik eigenlijk niet echt. Dat hebben ze vast alleen bij de Bijenkorf? En daar koop ik eig nooit lingerie ;) Ik wil altijd veel kopen.. En als het zo duur is, kan dat niet :P
Jaja, over nagedacht ;)
aubade verkopen ze bij veel betere lingeriezaken hoor, ik vind het super mooi, klassiek vaak, en het blijft heel mooi

Marlies Dekkers is idd duur, maja soms MOET je gewoon :9

Barok achtig? dat klinkt wel :kwijl:
 
Ja met veel satijn en kant :P
 
mooi en zacht
 
Vinden jullie de lingerie van H&M dan lekker zitten? Ik vind die cups nooit mooi en de eventuele vulling zit voor geen meter!!

Waar kopen jullie trouwens langere korsetten? Dus niet die dingen die ergens rond je navel eindigen? Pabo lijkt me niet echt een optie gezien de kwaliteit...
 
soms heeft pabo wel goede kwaliteit hoor maar je moet je af vragen ga je echt voor sexy lingerie betreft corset of gewoon normaal want die hebben ze ook bij hunkemoller
 
Latex ????? :respect: :kwijl: :respect:
laarzen en erotische lingerie

graaag
maar over de prijs kan ik niet beoordelen
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 22:08:
soms heeft pabo wel goede kwaliteit hoor

Nou vind ik niet. Ik had twee dingen besteld. Maat 36/38 en het ene was te groot en het andere was te klein..
Als je zoveel verschil in maten hebt.. Dat vind ik echt ronduit slecht!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:40:
Vinden jullie de lingerie van H&M dan lekker zitten? Ik vind die cups nooit mooi en de eventuele vulling zit voor geen meter!!

Ik vind ze van de H&M heel mooi. Ook de bh's pas ik altijd. Je moet ff je maat vinden.. Kijken of je de vulling er het beste in of uit kan laten! Maarja, het kan ook zijn dat ze je gewoon niet staan, omdat je borsten niet goed passen zeg maar. Ik pas bh's van andere merken zoals Hunkemoller vaak niet goed! Heel suf.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:40:
Waar kopen jullie trouwens langere korsetten?

Maar ik heb een soort string-body met jarretel touwtjes (hoe noem je die dingen) gekocht bij de H&M. Hij was alleen wel knalroze, maar erg mooi! 19,90 :P Hij hangt nu op de lingerie-afdeling!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 16:27:
Ik pas bh's van andere merken zoals Hunkemoller vaak niet goed! Heel suf.

Normaal zitten die bij mij zo goed als altijd goed, maar ik had er laatst een aan in 4 verschillende maten waarvan álle cups heel raar liepen:S