dan ben je aardig zwak begaafd... begaafd kun je het niet eens meer noemen...pffffff
Ik heb geleerd dat er mensen zijn zonder haar op het rosje die niet zo goed tegen humor kunnen.
Deze mensen worden ook wel Bold opa's genoemd en staan altijd te schnell klaar met hun mening.
B-Oooooooooooooooooold opa, doe je ogen nu eens open, het is allemaal waar wat ik zeg laatste aanpassing 23 januari 2006 11:50
GEEN HAAR OP MIJN HOOFD DIE DAAR AAN DENKT OOOOOOLDEN HOL
Zak dan maar snel zeggen dat ik geleerd heb dat je hoofd de enige plaats is waar je nog een paar haartjes hebt? Naaah, zo flauw ben ik niet (heb ik ook geleerd )
Stick to the topic lellikenderk, het gaat erom wat je geleerd hebt.... Zak dan maar snel zeggen dat ik geleerd heb dat je hoofd de enige plaats is waar je nog een paar haartjes hebt? Naaah, zo flauw ben ik niet (heb ik ook geleerd )
dat je geen één automonteur meer kan vertrouwen!
Ik heb geleerd dat ik bij OOOOOOOOOOOOOOlden HOL niet op de bank in slaap/coma moet vallen/geraken ........... Want dan maak ik niet mee naar welke haartjes jij allemaal kijkt.............. Vieeeeeeeeeeeezzzzen HOL.......