Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 11:28:
Was er een brown?

die lag pal voor de Main (Red) en wij waren bij de main toen het heel hard begon te regenen dus wat doe je?? je loopt de eerste de beste tent in.
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 11:28:
gelukkig niet gezien
wij zien ook nooit ruzie, zo lang als dat we naar party's gaan. Nu was ik zelfs uiteindelijk middelpunt van de ruzie
Het was zo druk je kon niet voor of achter uit, staat daar zo'n vent achter me te duwen dus erik zegt Rustig man of wil je er over heen of zo? blijf es kalm. DIe vent helemaal over de rooie, dreigen... je kent dat wel dus wat doet Eri... Die zegt wat moet je nou? Kom maar .... springen er 2 grietjes tussen die trekken die vent weg, ik ga voor Erik staan om te voorkomen dat die op de vuist gaan.
Komt er een andere griet (die er volgens mij helemaal niet bij hoorde) op Erik af dus wat doe ik (erik heeft eigenlijk nooit ruzie en slaat al helemaal geen vrouwen) ik ga er tussen staan en wil erik de tent weer uit werken. Die griet helemaal over de rooie valt ze mij aan, slaat me in mijn gezicht............tja ik laat me niet slaan dus ik mep terug

een vriendin van mij er tussen en op het moment dat ik mijn evenwicht dreig te verliezen slaat die griet me weer, maar ze had een gsm in haar handen.............die kwam hard aan.
Uiteindelijk hadden die kerels allang elkaar een hand gegeven en die vent had al 2x sorry gezegt en die griet wist niet van ophouden.
5 minuten later waren ze weer op de vuist met anderen in de tent (toen gingen wij alweer weg)
Tja.... ik broodje nuchter (drink niet en gebruik niets) sta je daar tegen over een griet van ergens in de 20 die strak van de pillen staat en een en al agressie is.
Was wel even een domper