koffiemachines ??? jah denk zo een 50% van machines die in het land staan zijn wel van VD .. en anders wel via nestle of maas international
enige tip die ik je kan geven is om gezellig met ze 2 bij elkaar te gaan zitten "het meisjes onder elkaar idee"
en dan haar eerst de gelegenheid geven om op te biechten dat ze liegt.
Dit kun je bewerkstelligen door haar duidelijk te maken dat je beloofd NIET boos te worden.
Dat je eerder boos bent over het feit dat ze liegt dan over dat gene waar ze over liegt
wat dan ?? klinkt niet best
wat als ze het dan wel toegeeft?
ze was zwemmen nu zegt ze dat of het kluisje gekraakt is of ze het perongeluk open hebben gelaten
maar iig is haar geld gejat en dat van haar vriendinnetje...
alleen waarom ik bijna zeker weet dat het niet klopt is omdat niet al het geld weg was en de mobiels ook niet
mijn mening is dat als iemand wat jat alles van waarde jat en niet maar een deel + ze niet 3 portomonees gaan openen maar ze dan gewoon die dingen ook mee jatten
no matter wat ze je ook verteld (hoe ernstig ook) niet boos worden (slik die maar even in)
haar dan heel duidelijk maken dat je liegen het ergste vind wat er bestaat
Dat de waarheid lang niet zo ernstig bestraft zal worden als liegen, en dat als ze de volgende keer weer besluit om te liegen je heel er boos zult worden om het liegen (en niet om wat ze uitgespookt heeft of wat dan ook) en dat daar ernstigere sancties op staan.
zou idd wel heel erg raar zijn als waardevolle dingen achter blijven vooral mobieltjes, die zijn erg geliefd.
Denk dat ze óf geld verloren zijn óf het opgemaakt hebben aan dingen waar het niet voor bestemd was en dat ze dat willen verdoezelen
ik had gezegt dat dat niet mocht dus denk dat ze dat nu dus probeerd te verbergen
het is tijd voor senseo
allemaal kut bedrijven dus
ze was zwemmen nu zegt ze dat of het kluisje gekraakt is of ze het perongeluk open hebben gelaten
maar iig is haar geld gejat en dat van haar vriendinnetje...
alleen waarom ik bijna zeker weet dat het niet klopt is omdat niet al het geld weg was en de mobiels ook niet
mijn mening is dat als iemand wat jat alles van waarde jat en niet maar een deel + ze niet 3 portomonees gaan openen maar ze dan gewoon die dingen ook mee jatten
Ik heb vandaag geleerd dat als je amoniak met grote kracht in je oog spuit, je niet gaat hallicuneren..
baj de wee: Dat heb ik je niet geleerd hoor
High?? nee hoe kom je daarbij??
zit met iemand te PBen die dezelfde pillen slikt om te stoppen ... hij tript half de pan uit
30 pilletjes zyban kosten 43 euries
Welk merk?? En hoeveel moet ik er dan nemen???
maar ik weet natuurlijk niet wat die persoon er nog meer bij doet he
In welk stadium van stoppen is die persoon??
zie dat dacht ik al
denk dat je het helemaal goed hebt
Dat "als je de waarheid verteld zal ik niet boos worden" is een tactiek die voor mij altijd gewerkt heeft, na een paar keer wisten ze heel goed dat ze beter de waarheid konden vertellen
Hierdoor heb ik ook een heel goede band met mijn kinderen, die nu nog altijd alles tegen me vertellen.
jah idd ... snoepjes gekocht ??? of verloren
volgens mij eerste fase ... hij mag nog roken geloof ik ... volgende week ofzo .. dubbele dosis en niet meer roken ...
maar ze blijft volhouden dat ze echt niet weet waar het geld gebleven is
maar verteld wel ff vrolijk dat 1 van die vriendinnen al vaker gepakt is voor winkeldiefstal
Dat hij zit te trippen kan ook met "inbeelding" te maken hebben.
Bedoel er niets verkeerds mee, maar sommige mensen denken dat ze van het innemen van pillen "iets" moeten voelen, en voelen dat dan ook
wil stoppen met peuken ... maar wil niet stoppen met blowen
dat ik van het afkicken van nicotine
volgens mij heeft Piekepotloed heel lang niet gerookt maar wel geblowd. Dus het kan wel
Daar is dus nu die zyban voor en daar kan hij nog geen last van hebben want hij rookt nog
niet gerookt maar wel geblowd. Dus het kan wel
Wel als ik uit ben.. dan rook ik wel es een sigaret
kan ook wel ... maar nare is ... ik draai jointjes met tabak ... in puur vind ik vies
en aangekomen ??? een van jullie 2 ???? of smaak al veranderd ??? schijnt dat nicotine dat ook doet las ik ooit ergens ...
ik draai jointjes met tabak ... in puur vind ik vies
1 maand geleden
Philippe draait joints
je moet alleen opletten dat je niet evenveel jointjes gaat roken als sigaretten haha
als ze écht niet mee wil werken heb je nog maar 1 mogelijkheid.
Dat is haar een straf op leggen (iets dat ze heel graag doet verbieden voor de periode die ze ZELF neemt om de waarheid te vertellen.
huh HALLO ... ze zijn 11 ... handjes hakken ik zweer het je
wies dat vriendinnetje tokkie 2 ???
dat zou €114,- tegen €80,- je hebt nu al winst
*kucht... Flup..kuch
Dus dat is nu al weer meer dan 1 maand geleden
tering ... ik wil stoppen
das een dikke 3800 euro per jaar.......daar kun je HEEL veel van doen