is de slettenclub weer op oorlog?
echt een stille aanbidder dus
het is in iedergeval een aanbidder zonder ballen eentje met ballen had zijn naam er bij gezet
Joyce heb jij op je werk geluid op je pc?
nummer 2 die op zijn bek gaat
Bijna weekend olé
hahahaha bofkont
ik vermaak me prima met radio 538wat een loosers
mee doen aan de valentijnsrelatie testen dan tot de ontdekking komen dat je partner vreemd gaat
on plain publiek
en dat alleen maar omdat je zo graag die gratis vakantie in italië wou
ik vermaak me prima met radio 538 wat een loosers
mee doen aan de valentijnsrelatie test en dan tot de ontdekking komen dat je partner vreemd gaat on plain publiek en dat alleen maar omdat je zo graag die gratis vakantie in italië wou
oorlog in de keet
ik denk dat het gratis op vakantie kunnen gaan de mensen over de drempel trekt
Hoe kan je als mens met gezond verstand uberhaupt jezelf verlagen tot dit radio-makend niveau??
dat vraag ik me ook dus af ik denk dat het gratis op vakantie kunnen gaan de mensen over de drempel trekt
een relatie is een kwestie van vertrouwenals je zoveel wantrouwen hebt dat je aan deze onzin mee gaat zitten doen is je relatie geen knip voor de neus waard
Nou, die laatste jongen deed het echt wel om zijn (ex)vriendin te checken!heb meelij met hem...
en je hebt er nog wel zoveel
juist daaromik haat het als ik niet weet van wie het afkomt
het moet in iedergeval iemand uit je vriendenkring zijnvreemden hebben je telefoonnummer niet
die zal het vast ook wel zijn![]()
hahahahahaha das wel kinky
vind knap dat jij dat ken zien
dat er mensen zijn waar je niet tegenaan hoeft te schoppen om ze duidelijk te maken dat je kind slimmer is dan normaal
eerst weer eens lopen dreigen dat je langskomt en dit keer met Yougo's en dan eindigen met "nou ik zet je nu op negeren en ik kom jou wel eens opzoeken...ergns dit jaar..."
Heb jij een slim kind
Vertel...
en vertel .. enige wat ik er over te zeggen heb is "het lijkt zo mooi, maar tegendeel is waar"
Heeft hij problems op school?
Wat zijn z'n interesses?