hangt ervan af... als je de goeie mannetjes kent
tot nu toe 4 verschillende mensen gehad die eerst zeiden ja hoor ik kan eraan komen maar toen kwam puntje bij paaltje en toen waren ze toch te duur als inkoop dus gingen ze ze niet meer inkopen
Vrij logisch als jij de enige zou zijn die ze wilt
en uit eindelijk krijg je juist altijd de goeie connecties doordat iemand anders dermee komt... met dat ie een mannetje heeft... had ik ok... gwn afw88
voorlopig dus nog geen mitsu voor charly
'dat klopt en dat zal je ook wel niet verplicht worden, maar voor degene die ze voor je willen regelen moeten ze toch prioriteiten stellen he
ik had mazzel dat k er eerst 25 kon kope omdat die gast wist dat k daarna meer haal... maar de kans zit er dik in dat je ze bijna niet ken vinde als je ze per stuk wil kope
nou ja tis bij mij zo dat als ze goed zijn ik ze daarna meteen groot inkoop...
maar meestal zijn ze dan al weg...
misschien moet ik dan toch maar het risico gaan lopen dan maar om de gewoon voor 1 keer groot in te kopen en als ze niet goed zijn gewoon doorverkopen
maakt de politie alweer overure
moet je zorge dat je die lichte versie heb... en ff breke... heb k ook gedaan en ze ware van binne blauw... hoorde hier eerder al dat dat de goeie ware en idd... normaal heb k best wel veel nodig omdat ik elke feest gebruik en bijna elk weekend weg ga... maar nu was k van 2 al helemaal waus....
ik heb 2 verschillende driehoekes gehad in de laatste 2 maanden.
1 was babyblauw en de andere was licht blauw( zag wel duidelijk het verschil tussen die 2)
de beste vond ik tog de donkere, klapt zeer hard en gevoel blijft constant hangen
de lichtere versie duurde aardig lang voordat die insloeg.(1,5uur)
was begonnen met een hele en naar een uurtje halfje bij gepakt.
deze inslag was vaag. ene moment nuchter en toen weer vdk,dat heeft een uur aangehouden,toen weer een halfje,en 10 min daarna de weg kwijt snapte er nergens meer wat van.Maar vond het space gevoel anders en minder chil dan de donkere versie(paar van mijn vrienden hebben op deze lopen hallucineren, ze hadden tussen de 1 en 2 op
die ook blauw van binne ware
Net zei iemand wat over die groene Versace's?? Weet iemand op hoeveel die getest zijn?? Want ik heb ze ook regelmatig gehad.....