Partyflock

Forumonderwerp · 809465
4 volgers · 121015x bekeken
Waarschuw beheerder
Pff vorige topic over deze ineen keer opgeheven :vaag: :@

maar we gaan weer verder :D

Wat vin jij nou van de blauwe mitsu's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 00:33:
moeilijk om te krijgen dat is wat ik ervan vind

kan ze dus nog steeds niet testen

hangt ervan af... als je de goeie mannetjes kent;)

Waarschuw beheerder
Vandaag 10 stuks gehaald. Eentje geprobeerd. HEERLIJK :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H] Iwan [H] op zondag 13 april 2008 om 03:59:
hangt ervan af... als je de goeie mannetjes kent

tot nu toe 4 verschillende mensen gehad die eerst zeiden ja hoor ik kan eraan komen maar toen kwam puntje bij paaltje en toen waren ze toch te duur als inkoop dus gingen ze ze niet meer inkopen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Vrij logisch als jij de enige zou zijn die ze wilt ;)
dingen kosten vaak al 1,60 tot 2 eur pstk inkoop bij 100, en als er dan 1 iemand maar een paar wilt is dat niet renadabel he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 09:20:
tot nu toe 4 verschillende mensen gehad die eerst zeiden ja hoor ik kan eraan komen maar toen kwam puntje bij paaltje en toen waren ze toch te duur als inkoop dus gingen ze ze niet meer inkopen

heb ik ook een paar keer gehad...;) en uit eindelijk krijg je juist altijd de goeie connecties doordat iemand anders dermee komt... met dat ie een mannetje heeft... had ik ok... gwn afw88:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 11:26:
Vrij logisch als jij de enige zou zijn die ze wilt

we zijn hier al met zn tweeen en tja ik ga er niet meteen 50 kopen als ik niet weet hoe ze zijn :P

Uitspraak van [H] Iwan [H] op zondag 13 april 2008 om 14:17:
en uit eindelijk krijg je juist altijd de goeie connecties doordat iemand anders dermee komt... met dat ie een mannetje heeft... had ik ok... gwn afw88

voorlopig dus nog geen mitsu voor charly
Waarschuw beheerder
iemand nog een interessante aanbieding dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 14:55:
we zijn hier al met zn tweeen en tja ik ga er niet meteen 50 kopen als ik niet weet hoe ze zijn :P

'dat klopt en dat zal je ook wel niet verplicht worden, maar voor degene die ze voor je willen regelen moeten ze toch prioriteiten stellen he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 14:55:
voorlopig dus nog geen mitsu voor charly

idd.... want die connecties werke vaak ook alleen als je ze groot inkoopt:P.. ik had mazzel dat k er eerst 25 kon kope omdat die gast wist dat k daarna meer haal... maar de kans zit er dik in dat je ze bijna niet ken vinde als je ze per stuk wil kope:(;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 15:51:
'dat klopt en dat zal je ook wel niet verplicht worden, maar voor degene die ze voor je willen regelen moeten ze toch prioriteiten stellen he

:yes: me garanderen dat ze goed zijn :P
:lol:
maar ja dat is natuurlijk nooit zo ;)

Uitspraak van [H] Iwan [H] op zondag 13 april 2008 om 19:35:
ik had mazzel dat k er eerst 25 kon kope omdat die gast wist dat k daarna meer haal... maar de kans zit er dik in dat je ze bijna niet ken vinde als je ze per stuk wil kope

nou ja tis bij mij zo dat als ze goed zijn ik ze daarna meteen groot inkoop...
maar meestal zijn ze dan al weg...
misschien moet ik dan toch maar het risico gaan lopen dan maar om de gewoon voor 1 keer groot in te kopen en als ze niet goed zijn gewoon doorverkopen O:)

Waarschuw beheerder
driehoekigge mitsu's ik kan er genoeg krijgen hier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 22:32:
nou ja tis bij mij zo dat als ze goed zijn ik ze daarna meteen groot inkoop...
maar meestal zijn ze dan al weg...
misschien moet ik dan toch maar het risico gaan lopen dan maar om de gewoon voor 1 keer groot in te kopen en als ze niet goed zijn gewoon doorverkopen

moet je zorge dat je die lichte versie heb... en ff breke... heb k ook gedaan en ze ware van binne blauw... hoorde hier eerder al dat dat de goeie ware en idd... normaal heb k best wel veel nodig omdat ik elke feest gebruik en bijna elk weekend weg ga... maar nu was k van 2 al helemaal waus:P....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 22:56:
driehoekigge mitsu's ik kan er genoeg krijgen hier

maakt de politie alweer overure:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Chrizzoo op vrijdag 9 september 2005 om 14:17:

overrated aangezien bijna alle pillendraaiers ze er zo uit laten zien omdat n paar mafketels nog steeds denken dat het uiterlijk wat zegt over het effect :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H] Iwan [H] op zondag 13 april 2008 om 23:17:
maakt de politie alweer overure

:nocheer: nee ben nachtapotheker van beroep verdient iets beter :P
Waarschuw beheerder
ik haal ook nooit meer blauwe mitzus heb al betere gevonde :D groene versaces .... de blauwe blijven uiteraard ook goeie knijters als je de goede hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 00:01:
nee ben nachtapotheker van beroep verdient iets beter

ow ok;)... k d8 omdat je net een nieuw profiel heb en al meteen hier te vinde bent:P.. vrij weinig info op je flock ... dusja;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H] Iwan [H] op zondag 13 april 2008 om 23:16:
moet je zorge dat je die lichte versie heb... en ff breke... heb k ook gedaan en ze ware van binne blauw... hoorde hier eerder al dat dat de goeie ware en idd... normaal heb k best wel veel nodig omdat ik elke feest gebruik en bijna elk weekend weg ga... maar nu was k van 2 al helemaal waus....

dat maakt me niet uit, ik breek zowiezo alles wat ik voor t eerst probeer ;)
nu eerst maar zien te vinden :P
Waarschuw beheerder
ja dat maakt dus wel uit:P... anders heb je kut pille:rot::P

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei moet ze eerst uberhaupt vinden :p
Waarschuw beheerder
nou iemand nog nieuws over hoe goed of slegt de zijne zijn... of nog mooie verhale over 220 mgmers:rot::P

Waarschuw beheerder
zijn ze er no
zoja laat het me weten
Waarschuw beheerder
ik heb 2 verschillende driehoekes gehad:) in de laatste 2 maanden.

1 was babyblauw en de andere was licht blauw( zag wel duidelijk het verschil tussen die 2)

de beste vond ik tog de donkere, klapt zeer hard en gevoel blijft constant hangen:)

de lichtere versie duurde aardig lang voordat die insloeg.(1,5uur)
was begonnen met een hele en naar een uurtje halfje bij gepakt.
deze inslag was vaag. ene moment nuchter en toen weer vdk,dat heeft een uur aangehouden,toen weer een halfje,en 10 min daarna de weg kwijt:) snapte er nergens meer wat van.Maar vond het space gevoel anders en minder chil dan de donkere versie:)(paar van mijn vrienden hebben op deze lopen hallucineren, ze hadden tussen de 1 en 2 op:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RockieE op donderdag 17 april 2008 om 13:54:
ik heb 2 verschillende driehoekes gehad in de laatste 2 maanden.

1 was babyblauw en de andere was licht blauw( zag wel duidelijk het verschil tussen die 2)

de beste vond ik tog de donkere, klapt zeer hard en gevoel blijft constant hangen

de lichtere versie duurde aardig lang voordat die insloeg.(1,5uur)
was begonnen met een hele en naar een uurtje halfje bij gepakt.
deze inslag was vaag. ene moment nuchter en toen weer vdk,dat heeft een uur aangehouden,toen weer een halfje,en 10 min daarna de weg kwijt snapte er nergens meer wat van.Maar vond het space gevoel anders en minder chil dan de donkere versie(paar van mijn vrienden hebben op deze lopen hallucineren, ze hadden tussen de 1 en 2 op

k had die donkere dus ook op hardcore hooligans... maar toen was k egt vaag:rot::P... en laatst had k die lichtblauwe die ook blauw van binne ware.... daar ging k ook wel redelijk hard op maar idd ook die space pauze en dan weer space:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H] Iwan [H] op donderdag 17 april 2008 om 14:02:
die ook blauw van binne ware

ja dat waren ze allebei bij mij:) maar alleen de kleuren blauw verschillen erg:)

maarja het lijkt mij dat er ook wat anders dan mdma in zit in de lichtere versie blauw:)
Waarschuw beheerder
hoeft niet... maar ut beste vin k tog als er een heel klein btje speed in zit... dan krijg je teminste niet van die hangoge:S
Waarschuw beheerder
Net zei iemand wat over die groene Versace's?? Weet iemand op hoeveel die getest zijn?? Want ik heb ze ook regelmatig gehad.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op donderdag 17 april 2008 om 19:03:
Net zei iemand wat over die groene Versace's?? Weet iemand op hoeveel die getest zijn?? Want ik heb ze ook regelmatig gehad.....

er staan 3 versies op pillreport...

http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=versace&logo=&colour=&region=all&percent_rating=0&pp=10&submit.x=0&submit.y=0
Waarschuw beheerder
neej, niet met foto en test resultaten dus iemand anders die meer info over groene versace's heeft?? :P

leveren omg. Weert PB mij ff??

Waarschuw beheerder
ik heb er eindelijk 1 te pakke:)
zal binnenkort wel zien hoe die is(y)
Waarschuw beheerder
hier in sittard krijg je je knikker niet terug na het testen ! dus no way dat ik er 1 ga afstaan :kwijl: zijn ze te lekker voor :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
gisteraaf weer lichtblauwe op zijn getest tussen de 140/150 mg mdma
best pilletje, maar kunnen nog steeds niet tippen aan donkerblauwe dubbel gedrukte van een jaartje geleden.
Waarschuw beheerder
ik ben op zoek naar mitsus kleur niet belangrijk liefst roze in de regio brabant laat en berichtje achter mupieeeeeeee

Waarschuw beheerder
donateur
op IQ een blauwe motorola gehad (Y).
Goed gedrukt, rond, beetje bol. 3 a 4 mm doorsnede (vrij klein dus).

Wat een knallers gek!!!!!
sloeg na 3 kwartier lekker in. Euphorische gevoel, alles was geweldig, geen hallucinaties, pijn in de voetjes was weg, had alles nog gewoon op een rijtje, maar dan gewoon lekker :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op zondag 20 april 2008 om 13:11:
hier in sittard krijg je je knikker niet terug na het testen ! dus no way dat ik er 1 ga afstaan

als je een pil laat testen op ene feest ben je die pil ook kwijt
Waarschuw beheerder
Als je er vanaf moet (zuid-nederland) PM maar..
Waarschuw beheerder
Ik heb nog anderhalve over. Vorige keer uren gegaan met in totaal amper anderhalve pil, maar wel flink stijve kaken (speed?)
Waarschuw beheerder
late we ut maar weer is over de blauwe driehoeke hebbe;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rensk op dinsdag 22 april 2008 om 23:51:
stijve kaken (speed?)

nee, mdma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op zondag 20 april 2008 om 13:11:
hier in sittard krijg je je knikker niet terug na het testen ! dus no way dat ik er 1 ga afstaan zijn ze te lekker voor

tot dat je een keer troep krijgt:)

Waarschuw beheerder
2 driehoekjes in 1x gedaan.. twas zieker dan eerste keer xtc (en dat na weken vast gebruik). Klappertanden, niet weten wat je overkomt, radeloos gevoel, tintelingen, de hele mikmak. Zat denk ik bijna geen speed in zat hele avond keihard te spacen en ging niet zo hard (snel). Omdat ik toch al te hard spacete nog maar 2 bij gedaan... nja... 3 dagen pijn aan m'n kaken en hartkloppingen :P

Ik raad mensen die dezelfde blauwe driehoekige mitsu's als ik hebben dan ook aan te beginnen met n halve :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op donderdag 24 april 2008 om 16:16:
Uitspraak van Rensk op dinsdag 22 april 2008 om 23:51:
stijve kaken (speed?)

nee, mdma.

Met crystal had ik minder last van stijve kaken, dus zal er in die pillen wel wat hebben gezeten waardoor ik meer last ervan kreeg. Vaak is dat speed.
Waarschuw beheerder
heb je enige idee hoeveel blauwe mitsu's er in omloop zijn? en allemaal anders. Onzin topic, gaat nergens over.

Het maakt mensen niet meer uit, al zit er poep in de pil, als het een mitsu is, is het goed..

Even nadenken mensen..

Waarschuw beheerder
Ik ben een mens en ik denk na hoor mr. LSD ;)

Ik snap reacties dan ook niet van 'ik heb er 1 weten te regelen' :lol:

Beter vind je n dealer die er duizend(en) heeft.. neem je daar 10 van, stuur je 1 of 2 op en wacht je de uitslag af. Als het goede zijn sla je er meer in ;)

wtf heb je aan 1 mitsu :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chrizzoo op vrijdag 9 september 2005 om 14:17:

wat een vette knallers :lol: vorige week even een paar getest maar die dingen zijn goed te doen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 15:21:
die dingen zijn goed te doen

Maar er is zoveel beters :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 16:02:
Maar er is zoveel beters

dat zal ik niet ontkennen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 17:22:
Maar er is zoveel beters