Een maat van me wil het ook een keer proberen, maar die slikt ook anti-depressiva. Ik raad het hem dan ook af om te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Je moet ook goed er bij drinken en eventjes gaan chillen zo nu en dan anders ga je out jah ken jongens die er vroeger elk weekend 10 op aten en dat heeft puur met gewenning te maken sprak vroeger mensen op thunderdome met verhalen 5 gram pep en 5 pillen dan ben je echt slecht bezig!!
Dat goed drinken zit wel goed. Soms zelfs iets te veel. Dat chillen zou ik soms al wel eens moeten doen. Maarja zelfs als ik nuchter ben sta ik om 12.00 smiddags vaak nog vrolijk rond te springen dus ik ban wat dat betreft een getraind feestganger
die zijn bij ons op 131 mg getest. Zijn wel lekkere, had met qrimetime 6 van op en toen..
Uitspraak van Thijs-Beatz op zaterdag 12 januari 2008 om 16:52:
was ik eigenlijk al dusdanig ver heen dat de week na Qrimetime meer aan het puzzellen ben geweest over wat ik nou allemaal heb meegemaakt en in welke volgorde
Hoeveel van die ronde hadden jullie op voordat jullie lkkr gingen?
of je zoekt gewoon goede pillen
ja pciesen dan maar hope dat ik em weer eens even lekker de pan uit space voor een tijdje
ja je heb verschillende batches van die
dus je zou ze zelf moeten testen
Waarom zou je het met minder doen als goed kristal gewoon prima verkrijgbaar is..
Een maat van me wil het ook een keer proberen, maar die slikt ook anti-depressiva. Ik raad het hem dan ook af om te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Trouwens met Mitsu's moet je altijd oppassen Ga je echt hard van
Ik heb ronde blauwe mitsu's heeft iemand hier ervaring mee? komen uit de omgeving van Den-Haag.... Kon op pillreports geen vinden die er op leek... Maar ben dus al heel lang op zoek geweest naar blauwe ik dacht eerst dan ook dat ik de 3 hoekige kreeg maar dit zijn ronde..
Weet iemand of deze ook goed zijn? want de laatste 3 keren dat ik pillen nam voelde ik helemaal niks(nam 3 in 1x!)... dus wil wel weer es chill spacen...
dat zijn opzig wel lkkere
zegt et fout kent niet de goede mensen
77 mg mdma en de rest bind middel
goed kristal
ja maar dan moet je van te voren wel weten dat ze veel mg bevatten. En ik had ze vrijdag gehad als ik had geweten dat ze zoveel mg bevatten had ik ze gelijk alle 3 opgegeten...
tenzij j
nog ergens capsules heb ligge(in mijn geval dus nie)