Ach ja je kunt ook een capsule vullen en er naar gelieve MDMA in gooien.. 150/160/170/200 maakt dan allemaal niet zoveel meer uit
Heb ze hier laten testen.. dr zit toch echt maar 139 mg in..
Maar das altijd dat mensen waar je ze van krijgt zeggen dat er meer in zit
Maar die kun je dan niet breken wel? Neem aan dat 200 mg wel erg heftig is
Eppo leer eens lezen pillen hebben een spreiding en worden getest op spreiding.
Jou wpil bevatte op dat moment 139 mdma maar als je er 10 pakt krijg je vaak verschillende getallen omdat het wegen steeds minder nauwkeurig gebeurd.
Dus kan er soms wat pieken tussen zitten die boven de 150 komen maar dat zullen er bv 5 op de 100 pillen zijn daardoor is het ijgenlijk niet belangrijk hoe 1 pil is maar je moet er 10 laten testen zitten ze allemaal rond hetzelfde dan heb je goede pillem anders kan elke pil weer anders vallen ook al zijn het dezelfde.
heb zo'n voorgevoel dat jij dit niet heb gedaan maar dat je ze lekker zelf hebt gegeten
ik vond ze we goed, maar niet zo goed als er werd gezegd
net zo eigewijs als dat andere broekkie,
t is toch ech zo hoor..
ma goed ga er nie meer op in,jullie wete toch alles beter
paarse motorola's
nie zoveel pijpe als je heb gesnoept
Doordat je een droge bek krijgt probeer je je lippen steeds nat te houden en aangezien je dat zovaak herhaald kleuren ze vanzelf vuurrood, hier ook een probleem.
Doordat je een droge bek krijgt probeer je je lippen steeds nat te houden en aangezien je dat zovaak herhaald kleuren ze vanzelf vuurrood, hier ook een probleem.
Whaha ja das echt kut.
Viel me de laatste tijd echt op.
Ik bijt ook altijd op me lip
De dag erna is ie dan kei dik
dit onderwerp staat al 100 jaar op het forum heren, volgens mij zijn er in de tussentijd al betere snoepgoedjes uitgevonden
"maar" 139 mg...
men weet echt niet meer waar men over praat tegenwoordig...
Blauwe
Vraag me nog steeds af waarom ik de dag erna altijd vuurrode lippen heb ?
Nog meer mensen last van?