Het is bullshit als iemand zegt dat de lengte niet uitmaakt (vind ik) ik heb toch echt liever eentje van 18cm (voorbeeldje he
) dan een van 10...
Maar wat ook erg belangrijk is, is de dikte..anders heb je een worm..das ook niet alles
Ja..enne..tis wattie ermee kan ook he
das weer duidelijk als ik het zo teruglees

Maar wat ook erg belangrijk is, is de dikte..anders heb je een worm..das ook niet alles
Ja..enne..tis wattie ermee kan ook he
das weer duidelijk als ik het zo teruglees
laatste aanpassing
Als je eenmaal een grote gewend bent denk ik niet dat je nog met een pinkeltje tevreden kunt zijn.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 08:52:alle vrouwen moeten een grote lul, maar zodra je hem in hun reet duwt doet het ineens zeer
hou toch op..........
precies! dus als je anaal gaat wil je zeker weten geen grote lul
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 14:21:Bovendien vind ik TE groot ook niks
dan lees ik hier over 22 cm, djiezus man, waar ga ik dat laten! Dat hoeft voor mij dus echt niet, hoor.
Uitspraak van lola lodder op donderdag 15 september 2005 om 18:04:zolang je er maar iets van voelt toch..
Als jij daar tevreden mee bent...
precies! dus als je anaal gaat wil je zeker weten geen grote lul
Ook dat hoeft geen probleem te zijn, elastisch genoeg, maar vergt inderdaad nog veel meer voorbereiding. Mits je rustig de tijd neemt om te ontspannen en je partner om je voor te bereiden, gaat ook dat.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 09:34:Geen anaal, sluit ik me aan .. ieell
ben het er niet mee eens
Uitspraak van misslizard op donderdag 15 september 2005 om 18:57:Ook dat hoeft geen probleem te zijn, elastisch genoeg, maar vergt inderdaad nog veel meer voorbereiding. Mits je rustig de tijd neemt om te ontspannen en je partner om je voor te bereiden, gaat ook dat.
mee eens
Als je eenmaal een grote gewend bent denk ik niet dat je nog met een pinkeltje tevreden kunt zijn.
goed gezegd
al zijn er wel wat vrouwen die
er problemen mee hebben as ik em tevoorschin tover
natuur heeft bij mij zijn werk ook TE goed gedaan
en heb der een relatie door verloren
Uitspraak van misslizard op donderdag 15 september 2005 om 18:57:Ook dat hoeft geen probleem te zijn, elastisch genoeg, maar vergt inderdaad nog veel meer voorbereiding. Mits je rustig de tijd neemt om te ontspannen en je partner om je voor te bereiden, gaat ook dat.
jezus, ik wil echt niet weten hoe jij er van onder uit ziet
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 22:40:Gemiddelde lengte van een lul is iets van 15 cm.
Gemiddelde diepte van een (laat ik netjes blijven) vagina is 21 cm.
7 miljoen vrouwen ofzo in Nederland.
7 miljoen X 6 cm. kut dat nooit gebruikt wordt
is 42 kilometer Je zal het maar in je tuin hebbe ligge
heb jij wiskunde in je pakket gehad?