Partyflock

Forumonderwerp · 809244

Waarschuw beheerder
gelukkkig gaat mijn inlevingsvermogen niet zo ver dat ik me kan inleven in zon figuuur
staat hardcore los van. flauwekul

Waarschuw beheerder
donateur
De duivel heeft jou gewoon in zijn greep waardoor je nu zo reageert... Maar het heeft niet jongen, god houdt ook van jou.. (f)
Vroeg of laat kom je toch wel naar hem toe...

Waarschuw beheerder
hahah ben een meisje hoor. en als de duivel mij in zn greep heeft dan komt t allemaal wel goed dan is die duivel best een goeie kerel :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 19:41:
wat een pisnicht...
Zo duister vind ik hardcore nou ook weer niet

Artiest D-Chrisis
Waarschuw beheerder
Als je zo veel gehad hebt dat je de duivel begint te zien moet je echt ophouden..

Wat een tjappie

Waarschuw beheerder
de Duivel zit nie in die muziek..... die zit in een videoband....

Omdat die vent waarschijnlijk alleen maar aandacht krijgt van z'n teddybeer is ie maar zulke dingen gaan verzinnen...... nu heeft ie eindelijk mensen die naar em luisteren (refovolk), jammer dat die alleen horen wat ze willen horen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=Ghost-Connection=- op zaterdag 10 september 2005 om 00:00:
2woorden voor jou: KUT KNEUS

ik snap niet wat je probleem is, kijk dat jij niet sterk in je schoenen staat OK, maar hardcore de schuld er van te geven vind ik te ver gaan, ga trug naar je hol waar je vandaan komt en ga daar maar zielig doen.

Gottegot,chill out man...
Je hebt gelijk hoor , de schrijver in kwestie is een kneus die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen daden. zoals dat met alle reli-s gebeurt eigenlijk.

Maar dat was niet deze partyflock Re1n!er. Die zag alleen een gelijkenis tussen zijn naam en die van de persoon in het verhaaltje. er zat ook een vaag icoontje achter zijn berichtje.
Natuurlijk zal die kerel zelf hier niet meer zitten sinds hij in den Here is. Waarschijnlijk mag hij niet eens op de computer, want internet is den duivel.

en kutkneus schrijf je aan elkaar dus da's 1 woord ;-)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 08:47:
Soaps dat is de Duivel, mensen kijken al die ellende elke dag, en gaan het na doen omdat soaps zo normaal zijn, je ziet het elke dag dus het moet wel normaal zijn toch ?
Zoveel ellende in 25 minuten

En hier ben ik het helemaal mee eens. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een kneus :/ hij geeft i.p.v. de drugs hardcore de schuld whaha

Waarschuw beheerder
hehe die vent is een beetje doorgetript

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
jij niet dan?

Waarschuw beheerder
jammer van die 1500 platen:lijn:
Waarschuw beheerder
volgens mij is reinier een paar keer te hard met zn kop tegen de muur opgelopen..wat een dikke onzin zeg....ga eens kijken op zon r&b feestje...alsof daar niet de halve zaal zn neus vol met coke heeft zitten....
heeft allemaal niks met muziek te maken maar met de generatie van nu...alles wordt makkelijker en simpeler

tenminste zo denk k erover...ma mischien benk zelf wel te hard met me kop tege de muur op gelopen..

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Geweldig, die onzin wat gristenen altijd uit de sprookjesboeken van de gebroeders Grimm weten te toveren. :respect:
Waarschuw beheerder
:no: wat een mafkees, alsof dat door de muziek komt :S

Ik blow toch ook niet, gebruik niks.. en hou toch van hardcore.. :)
Waarschuw beheerder
ask et goe lees...was ie eerst begonnen meej blowen en daarna meej hardcore..sorry dan moet je nie zeuren ook...

Je kan trouwens heel goed flippen zonder bollen...ik sta al te flippen ask nog ma chronic disorder eb opstaan. Dikke bullshit om weer is lkkr hardcore te kunnen afkraken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 22:11:
jammer van die 1500 platen

indd heel jammer:p

Waarschuw beheerder
hahaha die gozer is wel heel diep gezonken
hardcore en daardoor de duivel gaan aanbidden ,heb nog nooit zoiets geks gehoord hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 10:51:
en als de duivel mij in zn greep heeft dan komt t allemaal wel goed dan is die duivel best een goeie kerel

je weet niet wat je zegt meiske :)
Waarschuw beheerder
Ik praatte alleen nog over muziek, drugs en seks.

het goede leven toch :p, echt zonde om dan tot de heer te komen

Waarschuw beheerder
die man halucineerde gewoon door die drugs ja :p
Waarschuw beheerder
housemuziek maakt jongeren kapot :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~tijn~ op dinsdag 13 september 2005 om 16:18:
housemuziek maakt jongeren kapot

:p

Waarschuw beheerder
Altijd met het vingertje wijzen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crucial op woensdag 14 september 2005 om 08:34:
housemuziek maakt jongeren kapot

Jaaa hooorrr tuuurlijk:P!!!
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Wanneer mensen een fout ondergaan, is het altijd de schuld van iemand of iets anders. Dat vind ik jammer.

Is gewoon een verslaafd jongetje geweest. Waarschijnlijk zag ie als enige uitweg dat ie accuut uit die scene moest. Niet door de HARDCORE, maar om zijn verslaving.

it's like that and that's the way it is!

Waarschuw beheerder
Eén ding weet ik zeker: hardcore maakt je kapot. Voor mij geen duistere muziek meer! Vroeger zei ik: ‘Gabber is dood, hardcore leeft’. Maar nu weet ik: ‘Hardcore maakt dood, maar Jezus leeft!

:S Tis maar wat je geloofd he:X
Hij heeft het zelf in de hand.

maar dan is jantje smit ook ckr van de duivel (6)

sowieso wat een onzin op die site!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zonder oneerbiedig over te komen.. Wat een CHRISTEN-PROPAGANDA zeg!

Las laatst ook al zo'n verhaal (van iemand die Satan himself had gezien op DanceValley "The Noodweer Eedition" ofzo), echt unfuckinglievable :/...

Ik bedoel.. Prima dat je problemen hebt met mensen die (mogelijkerwijs zelfs onder invloed van drugs)een heerlijke avond van muziek genieten.. Ieder zijn meug, maar giet er aub niet zo'n reli-sausje overheen..

Waarschuw beheerder
WTF?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 16:33:
WTF?!?

Tja....
Waarschuw beheerder
hardcore de duivel? gelukkig luister ik naar speedcore.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!!JEROENTJE!!! op zondag 18 september 2005 om 21:08:
hardcore de duivel? gelukkig luister ik naar speedcore.

heheheh:jaja: k wissel t gewoon wat af;):P
Waarschuw beheerder
Prachtig Prachtig wat een tekst:respect:
Waarschuw beheerder
Maar nu weet ik: ‘Hardcore maakt dood, maar Jezus leeft!’”:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee!!! Hardcore leeft en Jezus Beeft! :p

Artiest {SHOWLIST artist 15447, 56716}
Waarschuw beheerder
kortzichtig christentuig......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 13:47:
christentuig......

:jaja: Dank je luuk B had het zelf niet beter kunnen zeggen :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 20:35:
www.naarhouse.nl

Dit is echt te grappig om te lezen. Nooit zoveel onzin bij elkaar gezien!!

Laatst na m'n optreden op Mythology serieus in gesprek gegaan met twee mannen in en van de jezusbus, onder het genot van een bakje thee. Die mensen weten niet eens hoe zo'n feest in elkaar zit, ik heb het ze maar even uitgelegd. Ze waren al verbaasd toen ik echt vinylplaten uit m'n platentas haalde :vaag:

Ik snap dat die mensen meningen kunnen hebben maar baseer die dan ergens op en zorg dat je weet waar je over praat. Maar ja, die oogkleppen en aversie voor alles wat buiten hun straatje valt is iets wat voor geloofsovertuigingen in het algemeen overal geldt, uitzonderingen daar gelaten.

Ik heb van beide mannen geen enkel goed weerwoord gehad op vragen die ik hun stelde zoals "op wat voor manier zien jullie mij dan als producer en dj, die al meer dan 10 jaar bezig is met deze muziek ?" Mond vol tanden, die twee.
Ik was alleen maar aan het uitleggen en hun zeer verdraaide realiteitsbeeld aan het bagataliseren met feiten. "ze komen nooit met een glimlach naar buiten na zo'n feest". Ja, vind je het gek als je brak als een malle in het vooruitzicht hebt dat je nog 2 uur naar huis moet reizen, na minstens 7 uur non stop :bounce: en rondlopen .....

Die mensen staren zich teveel blind op hardcore als oorzaak, terwijl ze voor het gemak de thuissituatie even over het hoofd zien. Struisvogelpolitiek ? Er zijn wel meer problemen in (streng) gggristelijke kringen, maar zelfkritiek of zelfreflectie is uit den boze daar geloof ik :vaag: (y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het altijd een uitkomst, zo'n bus. Gratis koffie en fruit (y) En idd, als je met die lui wat dieper op de zaak ingaat, dan weten ze van toeten noch blazen..

Waarschuw beheerder
donateur
Laatst na m'n optreden op Mythology serieus in gesprek gegaan met twee mannen in en van de jezusbus, onder het genot van een bakje thee. Die mensen weten niet eens hoe zo'n feest in elkaar zit, ik heb het ze maar even uitgelegd. Ze waren al verbaasd toen ik echt vinylplaten uit m'n platentas haalde

Ik snap dat die mensen meningen kunnen hebben maar baseer die dan ergens op en zorg dat je weet waar je over praat. Maar ja, die oogkleppen en aversie voor alles wat buiten hun straatje valt is iets wat voor geloofsovertuigingen in het algemeen overal geldt, uitzonderingen daar gelaten.

Ik heb van beide mannen geen enkel goed weerwoord gehad op vragen die ik hun stelde zoals "op wat voor manier zien jullie mij dan als producer en dj, die al meer dan 10 jaar bezig is met deze muziek ?" Mond vol tanden, die twee.
Ik was alleen maar aan het uitleggen en hun zeer verdraaide realiteitsbeeld aan het bagataliseren met feiten. "ze komen nooit met een glimlach naar buiten na zo'n feest". Ja, vind je het gek als je brak als een malle in het vooruitzicht hebt dat je nog 2 uur naar huis moet reizen, na minstens 7 uur non stop en rondlopen .....

Die mensen staren zich teveel blind op hardcore als oorzaak, terwijl ze voor het gemak de thuissituatie even over het hoofd zien. Struisvogelpolitiek ? Er zijn wel meer problemen in (streng) gggristelijke kringen, maar zelfkritiek of zelfreflectie is uit den boze daar geloof ik

Ik heb hier niets aan toe te voegen!

Waarschuw beheerder
donateur
Zeer goede uitspraken Van Niel ja. Dat dan weer wel. :jaja:
Waarschuw beheerder
Precies de opvolgers van Naar House :s. Gewoon een slap karakter met drugsproblemen die er godsdienstige over gaat doen.

Waarschuw beheerder
Ja een loser!!!
Zijn probleem zogenaamd oplossen met geloof!
:S

Ik ga ook steeds duisterder draaien, maagoed daardoor wordt ik niet opeens een duister persoon die de duivel aanbidt. Mijn passie voor hardcore/darkcore/industrial/terror is een uitlaatklep en heeft absoluut geen verband met de duivel!
Als ik met mijn vrienden en familie ben, ben ik net als ieder ander en doe niet aan van die wazige BOOSDOEN praktijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op dinsdag 15 november 2005 om 09:25:
Ik ga ook steeds duisterder draaien, maagoed daardoor wordt ik niet opeens een duister persoon die de duivel aanbidt. Mijn passie voor hardcore/darkcore/industrial/terror is een uitlaatklep en heeft absoluut geen verband met de duivel!
Als ik met mijn vrienden en familie ben, ben ik net als ieder ander en doe niet aan van die wazige BOOSDOEN praktijken.

:yes:
Waarschuw beheerder
WWWWWAAAAHHHHAAAAHAHAHAAHHAHA WAT EEN ACHTERLIJKE MONGOOL.

Snappen die jezus rukkers niet dat je het helemaal zelf allemaal doet. Hij slikte toch de pilletjes en begon aan de coke enzo.... Of heeft een duiveltje hem dan gedwongen...vastgebonden ofzo..... Die mensen zijn gek.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Piet en Piet op dinsdag 15 november 2005 om 16:57:
WWWWWAAAAHHHHAAAAHAHAHAAHHAHA WAT EEN ACHTERLIJKE MONGOOL.

Snappen die jezus rukkers niet dat je het helemaal zelf allemaal doet. Hij slikte toch de pilletjes en begon aan de coke enzo.... Of heeft een duiveltje hem dan gedwongen...vastgebonden ofzo..... Die mensen zijn gek.

mijn jong da's is de macht van satan :[

kom met mij en bid ;p

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
volledig begrip :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dont fuck with satan.............................
Waarschuw beheerder
Goed weten wat je doet als het om drugs gaat, ook wel een paar een keer n fucking nare ervaring gehad met die zooi, maar bezeten???? Dan was ik zeker heilig bij 666 andere keren dat het wel goed ging :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8)