Het is tijd voor... B
om drie stappen vooruit te kunnen...
Je hebt toch wel een beetje ambitie...
Teasing and hard to get
klein tipje van de sluier..?
waarom weten we zeker dat god een man is..............
want als het een vrouw was had ze er wel voor gezorgd dat het sperma lekkerder smaakte...................
Uitspraak van TranceDiva op woensdag 7 september 2005 om 21:43:
NEE WIJ SLIKKEN HET NIET DOOR!!!!
spreek inderdaad voor jezelf en als je het vies vind smaken hou je maar een flesje drinken bijdehand voor als je het net in je mond hebt gehad en die smaak kwijt wil
*sterk aan het nadenken om je een Pb'tje met opzetje te sturen*
Go on! keep talking
De toekomst zal het uitwijzen
tja wat denk je da een meid hoort te doen als ze ongestelt is en nie kan neuken zoiets heet dan "zuigen kreng het is geen praatpaal anders had ik hem wel geel geverft
we leven in het heden niet in de toekomst
Je bent echt goed!
Nog meer!?
nog meer
ff denken
heb ff geen idee sorry maar als je net zo'n meid als mij aan de haak wil gaan slaan vraag dan eerst ff aan Mr. Foggy Midnightwalker wat de gevolgen kunnen zijn
Dat had ik al gezien op je profiel...
Maar wanneer ik met je(iemand) een beetje aan zeuren ben, betekent nog niet meteen dat ik op mijn knieen val en je ten huwelijk vraag...
heb ik het nie over heb het over da als je een meidje ZOALS mij aan de haak wil slaan dat wil NIET zeggen da je persé mij moet hebben
maar t kan lekker zijn
En dan, een griet vinde die pijpt, das een, maar dr'een vinde die het ook KAN das twee.
ik heb nog nooit klachten gehad en trouwens zuigen moet je zien als een kunst die je goed uit moet voeren als je dat niet doet dan ben je fout in je hersens
zuigen moet je zien als een kunst die je goed uit moet voeren als je dat niet doet dan ben je fout in je hersens
Uitspraak van sjav op donderdag 8 september 2005 om 15:02:
Uitspraak van TranceDiva op woensdag 7 september 2005 om 21:43:
NEE WIJ SLIKKEN HET NIET DOOR!!!!