Partyflock

Forumonderwerp · 808455

Waarschuw beheerder
Ik snap dat niet he...waarom word er met regelmaat zo idioot gedaan tegen meiden die nog enigsinds modieus zijn?!
wat is er mis mee om je leuk te willen kleden en van de hardere stylen muziek te houden..
sorry hoor maar ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie draagt hoe die zich gedraagt en wat ie wel of niet doet, iedereen is een ander individu en dus uniek....

meiden met puntschoenen hakken net zo goed als meiden op kisten!

voeg maar toe wat je toe te voegen hebt..ik ben dr klaar mee, ik blijf lekker hakken met puntschoenen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind de meeste ''clubkutten'' er toch 100x beter uitzien dan die ''terror helga's''
Waarschuw beheerder
meiden met puntschoenen hakken beter, kisten zijn toch veels te zwaar om mee te hakken :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 20 september 2005 om 11:50:
meiden met puntschoenen hakken beter, kisten zijn toch veels te zwaar om mee te hakken

klopt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 15:15:
Ik snap dat niet he...waarom word er met regelmaat zo idioot gedaan tegen meiden die nog enigsinds modieus zijn?!
wat is er mis mee om je leuk te willen kleden en van de hardere stylen muziek te houden..
sorry hoor maar ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie draagt hoe die zich gedraagt en wat ie wel of niet doet, iedereen is een ander individu en dus uniek....

voeg maar toe wat je toe te voegen hebt..ik ben dr klaar mee, ik blijf lekker hakken met puntschoenen

Helemaal mee eens!:D

Proud to be a clubkut(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op dinsdag 20 september 2005 om 11:50:
meiden met puntschoenen hakken beter, kisten zijn toch veels te zwaar om mee te hakken

k ken op kisten anders prima stampe
als k op puntschoene zou gaan stampe breek k allebei me enkels :vaag:
Waarschuw beheerder
ik blijf lekker hakken met puntschoenen!

:respect:

:cheer:

Helemaal mee eens
Waarschuw beheerder

:D

:D(Y)

u go girl!

en gelijk hebbiej! bah gezeur altijd, ben je op feestje heb geen kisten ect aan word je vuil door van die wijven die zich 'gabber' (haha) noemen aangekeken :S :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sennos op woensdag 21 september 2005 om 13:26:
! bah gezeur altijd, ben je op feestje heb geen kisten ect aan word je vuil door van die wijven die zich 'gabber' (haha) noemen aangekeken

Ik wil dat echt 's meemaken, tot die tijd geloof ik er niks van :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sennos op woensdag 21 september 2005 om 13:26:
ben je op feestje heb geen kisten ect aan word je vuil door van die wijven die zich 'gabber' (haha) noemen aangekeken

Wie zegt nou dat die 'wijven' die kisten dragen zichzelf allemaal gabber noemen/vinden?
:vaag:
Dat maak jij er van...

Waarschuw beheerder
:cheer: Ik ben n ClubKutje and I'm loving it! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit bij het QlubQut promotie team

Waarschuw beheerder
:cheer: ik ook :cheer:

wij promoten door t hele land en we winnen steeds meer zieltjes B)

meld je aan op:

www.proudtobeaclubkut.com

Waarschuw beheerder
Ach mensen meoten neit zielig doen..
En dan ben ik maar een clubkut ben er trots op..

Waarschuw beheerder
Liever een clubkut dan een boerentrien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:40:
:cheer: Ik ben n ClubKutje and I'm loving it! :lief:

Me to (k)

Waarschuw beheerder
Ik heb liever een Clubkut dan zo'n meeloper met complete outfit van dat kindermerk lonsdale en dat soort troep,een Clubkut ziet er tenminste normaal en vrouwelijk uit zoals het hoort!

Waarschuw beheerder
Clubkutten (Y)
die gabbertjes moeten gewoon hun bek houden ze zijn gewoon jaloers dat ze niet zo knap uitzien,met hun zelfgemaakte stomme anti clubkut plaatjes op hun profiel altijd!
Waarschuw beheerder
QlubQutten zijn geil :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben ook een Clubkut en ben er trots op!!

Waarschuw beheerder
clubkutten zijn :kwijl: :k :-k

Waarschuw beheerder
de clubkutjes zijn aan de winnende hand :cheer:

Waarschuw beheerder
Liever n clubkut,dan n kutgabber blehhhhrrr ,lelijke mensen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 19:44:
de clubkutjes zijn aan de winnende hand

*meld aan*
Waarschuw beheerder
Omdat het stoer is om boos te kijken en kanker en clubkut te roepen op alles wat niet net zo sjago en stoer is.. Dan hoor je erbij..

Laten we hopen dat hun pappa´s en mamma´s het nog een keer aan ze uitleggen.. Vrede aan u allen..
Waarschuw beheerder
donateur
whaha ik ben echt wel een fanatiek hardcore liefhebster...
maar nu loop ik ook met halve puntlaarzen en me broek erin en ik ga zo ook wel een x naar een hardcore feest....
fuck die lui die er commentaar op hebben... Als iemand zn bek los trekt zal ik degene wel duidelijk maken dat je gabber bent van binnen en je je daarvoor niet hoeft te kleden!! En zal erbij vermelden dat als degene een paar jaar ouder is het misschien wel zal begrijpen:P :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MARY GO WILD op dinsdag 27 september 2005 om 21:28:
Omdat het stoer is om boos te kijken en kanker en clubkut te roepen op alles wat niet net zo sjago en stoer is.. Dan hoor je erbij..

Volgensmij is het op het moment een grotere hype op dit forum om net te doen of je alleen mooi bent als je als overdreven gestylede clubkut op een feest loopt en af te geven op iedereen die zich daar niet zoveel voor interesseert.

Zie hier meer mensen die net zo triest doen over mensen op kisten en vrouwen in wat minder flitsende kleding, dan andersom.

Clubkutten zijn geen vrouwtjes die hakken op puntschoenen, het zijn die trieste figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze hakken op puntschoenen... :jaja:

Waarschuw beheerder
djeezz, wat maakt het nou uit wat voor kleding je aan hebt, als je uit gaat!!

als je op je puntschoenen wil hakken wat ben je dan ??
en als je op je kisten naar een techno feest gaat wat ben je dan..?je bent gewoon jezelf, maakt niet uit wat je draagt!!

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 september 2005 om 09:40:
Clubkutten zijn geen vrouwtjes die hakken op puntschoenen, het zijn die trieste figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze hakken op puntschoenen...

jij bent natuurlijk helderziend!!
jij weet natuurlijk ook dat hun, zichzelf beter voelen als die zwabbers!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Clubkutten zijn geen vrouwtjes die hakken op puntschoenen, het zijn die trieste figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze hakken op puntschoenen... :jaja:

hoe bedoel je een trieste opmerking!meteen vooroordelen over mensen die je in principe helemaal niet kent jij weet het zeker weer zo goed he!!jij bent gewoon zo'n meeloper die met de kudde meegaat en het stoer vind om domme praatjes te rondbazuinen zoals anti clubkut/puntschoen enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:21:
jij bent natuurlijk helderziend!!
jij weet natuurlijk ook dat hun, zichzelf beter voelen als die zwabbers!

Staat hier in een groot gedeelte van de posts boven je te lezen zelfs! :jaja:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 september 2005 om 22:51:
hoe bedoel je een trieste opmerking!meteen vooroordelen over mensen die je in principe helemaal niet kent jij weet het zeker weer zo goed he!!jij bent gewoon zo'n meeloper die met de kudde meegaat en het stoer vind om domme praatjes te rondbazuinen zoals anti clubkut/puntschoen enzo

Ja, je hebt duidelijk de rest van het topic gelezen, waarin te merken is dat ik de grootste meeloper ben :gaap:

Vond het trouwens een best positieve opmerking, maar dat zal dan wel aan mij leggen of aan jullie bekwaamheid qua begrijpend lezen...

Maar voel mezelf inderdaad wel ongelovelijk stoer, nu ik dat gezegd had :jaja: B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Clubkutten zijn geen vrouwtjes die hakken op puntschoenen, het zijn die trieste figuren die denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze hakken op puntschoenen...

Hele scherpe ;)
Gelukkig val ik onder de echte klupkutten :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stelletje clubkutten!

hendig belachelijk, wiever die hakkuhh op puntschoenen..

je gaat toch ook niet bubble op je kisten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 september 2005 om 11:39:
Ik vind de meeste ''clubkutten'' er toch 100x beter uitzien dan die ''terror helga's''

tsss die heten echt niet allemaal helga hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 09:03:
je gaat toch ook niet bubble op je kisten

Ech wel :( :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 09:03:
hendig belachelijk, wiever die hakkuhh op puntschoenen..

Wijven die hakken op kisten is nog veel belachelijker, je gaat toch ook geen exercitie doen op puntschoenen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 29 september 2005 om 09:36:
Ech wel

ohh sorry dan he
Waarschuw beheerder

tja, tis beide keren geen gezicht, nikes zijn beter ;)

mijn vriendin zou ik thuis laten als ze dat zou doen :yes:
maar ze heeft geen puntschoen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Hakken is topsport dus wat is er nou lekkerder dan een paar Nike's om mee te hakken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 29 september 2005 om 07:24:
Ja, je hebt duidelijk de rest van het topic gelezen, waarin te merken is dat ik de grootste meeloper ben

heel vaak lees ik het topic niet als ik er gelijk wat over wil zeggen en toevallig stond jouw laatste bericht onderaan... en ik ben het helemaal NIET met je eens...
Deze meisjes kiezen er gewoon voor om er niet bij te lopen als een zwerver!! En dan ben je een clubkut... djeez dan nemen de clubkutten het over hoor!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 19:44:
de clubkutjes zijn aan de winnende hand

en Mel..daar heb je gelijk in als iedereen die zich beter wil kleden een clubkut is dan heb je wat clubkutten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als iedereen zou dragen wat ie echt leuk vind dan zou je volgens mij een hoop meer clubkutten hebben op feesten ipv al die meelooppakkies

Waarschuw beheerder
dan moet je naar de hemkade gaan of waar anders, dan heb je pas meeloop pakkies..

wij houden van hardcore dus draag je gene kisten en lonsedale dan ben je gene gabber... fuck off beetje in je ochtend outfit de hele dag rondlopen!!

Waarschuw beheerder
een mooie club kut is niet lelijk :)
Waarschuw beheerder
Dat is Hun keus, ik kijk er gewoon niet naar, heb ik er ook geen last van!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:58:
heel vaak lees ik het topic niet als ik er gelijk wat over wil zeggen en toevallig stond jouw laatste bericht onderaan... en ik ben het helemaal NIET met je eens...
Deze meisjes kiezen er gewoon voor om er niet bij te lopen als een zwerver!! En dan ben je een clubkut... djeez dan nemen de clubkutten het over hoor!!!

Ook die laatste post lees je dan niet eens goed. Ben je echt zo oerstom? Er staat dat ik hakkende meisjes op puntschoenen geen clubkutjes vind (in de negatieve zin van het woord), maar juist die mutsen die hakken op puntschoenen en zich daardoor beter voelen als de rest.

:frusty: 'Djeez' leer lezen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ag iedreen zijn eige ding en die rare vooroordele blijve tog wel..en neej k ben geen terror helga:P ma terror sabjuh;) we hete ni allemaal helga:P

Waarschuw beheerder
clubkutten zijn van die rare wijfuh die op een hardore feest komen met van die roze stikjes in hun haren en van die lompe kleren aan waar je zo mee achter het raam kan staan,
en het ergste is nog dat ze helemaal los gaan in die kleren en denken dat ze er dan helemaal bij horen..:[

dat zijn clubkutten:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 15:28:
en het ergste is nog dat ze helemaal los gaan in die kleren en denken dat ze er dan helemaal bij horen..

Of ze hebben schijt aan al die mormels die denken dat ze gabber zijn omdat ze Lonsdale dragen en gaan gewoon los in die kleren omdat ze zelf wel uitmaken wat ze dragen en niet als een stel kuddeschapen allemaal in Lonsdale en Pitbull lopen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 15:35:
Of ze hebben schijt aan al die mormels die denken dat ze gabber zijn

dat is dus het probleem ze DENKEN dat "wij" gabber zijn:[

NOT!!!!

en die clubkutjes die moeten dan maar los gaan op HUN style muziek en anders moet je aanpassen met je kleren, je gaat toch ook niet in je piama naar een feest ofwel??:[
misschien een slaapfeessie:[

op een R&B feest zie je ook geen mens lopen met lonsdale kleren,,,
en op een hardcore feest moet je dus ook geen mensen zien met van die clubkutten kleren:[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 15:39:
en die clubkutjes die moeten dan maar los gaan op HUN style muziek en anders moet je aanpassen met je kleren, je gaat toch ook niet in je piama naar een feest ofwel??
misschien een slaapfeessie

op een R&B feest zie je ook geen mens lopen met lonsdale kleren,,,
en op een hardcore feest moet je dus ook geen mensen zien met van die clubkutten kleren

Wat is dat voor een dom gelul?
Dus als een vriendin van mij, die 29 is, alleen maar naar hardcore luistert, en al 12 jaar naar gabberfeesten gaat, gewoon in haar normale modieuze kleren naar een hardcorefeest gaat en daar helemaal losgaat is ze een clubkut?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 15:39:
dat is dus het probleem ze DENKEN dat "wij" gabber zijn

Sinds wanneer maakt een meisje van 19 die net komt kijken uit wie wat draagt op hardcorefeesten?
Dat is echt het zieligste wat ik ooit gehoord heb, door mensen met jouw onnozele kutmentaliteit is de hele sfeer op hardcorefeesten tegenwoordig zwaar kut in vergelijking met 10 jaar geleden!
laatste aanpassing