Partyflock

Forumonderwerp · 808425
Waarschuw beheerder
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Twee doden bij ongeluk in Nijmegen

Bij een ongeluk in Nijmegen zijn zondagmorgen een 22-jarige man en een 17-jarig meisje uit Sint-Willebrord om het leven gekomen. Een 23-jarige man uit Sint-Willebrord en een 15-jarig meisje uit Moerdijk raakten zwaargewond.

De vier slachtoffers reden in een auto op de Sint Annastraat. Vlak voor de kruising met de Erasmuslaan kwam de auto door nog onbekende oorzaak in de middenberm terecht. De auto raakte een boom en werd totaal vernield. De bestuurder overleed ter plaatse. Het 17-jarige meisje bezweek in de loop van de middag aan haar verwondingen.

Uitspraak van **loontje** op donderdag 8 september 2005 om 11:43:
aangezien sabita me gister heeft gebeld en heeft gevraag om nu eens echt de waarheid te vertellen hier,want iedereen zegt wat anders!
ik kan nu ook zeggen wat de precieze oorzaak is van t ongeluk..
ik hoop dat als jullie dit allemaal hebben gelezen er daarna geen onware verhalen rondgaan!
sabita zou me ook elke dag bellen vanaf gister hoe t met junita is dus da zet ik ff elke dag hier neer..

eerst ik ben eergisteren bij de ouders van manfred geweest en de technische reserche heeft precies uitgezocht hoe t is gebeurd!ze hebben n klapband gehad
ze hadden er echt niks aan kunnen doen t was toch gebeurd.
t maakt niet uit of ze te hard reden of dat ze drugs op hadden t was toch gebeurd!!!n kwartier van te voren heeft manfred nog moeten blazen alles was prima en de politie zag niks verdachts..hoop dat er nu GEEN verhalen meer rond gaan zoals dat manfred nok is gegaan,IS DUS NIET WAAR!!!!!!!!!!

nu over corne,hij leeft nog!!!!dat is echt hoopvol,hij heeft alleen 80% druk op zn hersenen gehad bij n normaal iemand is dat 2% dus daar is corne nu van t herstellen ..de vraag is alleen of hij daarvan kan herstellen maar dat weet niemand ook de doctoren niet!!hoop dat er nu geen verhalen meer rond gaan dat corne ook overleden is

nu over junita,ze ligt in coma en is stabiel (nou da is beter nieuws he??)wat ik nu ga zeggen zal voor sommige positief zijn en voor sommige negetief t is maar hoe JIJ er over denkt ze heeft 70% overlevingskans ..!!
nu even over hetgene dat sommige zeggen dat ze verlamd zou zijn,als ze bijkomt zin twee vingers van haar verlamd welke weet ik niet en haar enkel zal altijd stijf blijven (niet verlamd!!)

ik hoop echt dat jullie de moeite nemen om dit door te lezen vooral diegen die ik pb heb gestuurd

vanavond belt sabita me en heb ik meer nieuws

veelste jong om te gaan!!
niemand verdient dit!!
geen een ouder verdient dit!!
nog n heel leven voor hun...:knuffel:

ik zie kim nog zo voor me staan n week geleden om rich te feliciteren,ze was zo spontaan iets aan t vertellen...!!(niet wetend dat t de laatste keer was dat ik haar sprak) :no:

MANFRED,hier heb ik echt geen woorden voor veelste jong,hij zei zaterdagavond nog t enigste wat hij wou was n lief meisje waar hij samen mee kon zijn ,nu kan hij dat nooit meer!!zo oneerlijk.. :(

waarom nou??ze waren zooo lief en spontaan alles!!

kim,manfred t zal nooit meer t zelfde zijn zonder jullie..

corne en janite echt nog heel veel sterkte,huo vol ik weet dat jullie t kunnen..
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 26 november 2005 om 12:49:
ik ga vanaaf na the site warschijnlijk lkkr hor

aaah meissie
ik zie dit berichtje net pas..
als je ben geweest dan heb ik je nie gezien :(
xx

Waarschuw beheerder
R.I.P
manfred
kim
corne
Waarschuw beheerder
RIP

sterkte teogewenst aan nabestaanden en vrienden (F)
Waarschuw beheerder
† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
Valt Hier nou Zo'n Stilte ??

R.i.p Manfred,Corne En Kim †
Waarschuw beheerder
kim,manfred en corne ik mis jullie echt :no:
Waarschuw beheerder
Pfff tjonge, lieve mensen...

Ik ken jullie niet maar,

Ik ben na het lezen van dit topic erg onder de indruk,en ook stil van. Ik wil hierbij de families van de 2 jongens en het meisje condoleren, met't vreselijk grote verlies en wil jullie heel veel sterkte wensen...
Ik heb zelf een dochter van 16 en een zoon van 20 en moet er niet aan denken dat hun iets over komt...

En tegen het meisje wat er boven op is gekomen wil ik alleen maar zeggen,sterkte meis en probeer je leventje weer op te pakken,hoe moeilijk dat soms ook is ....

PS: trek je niet aan wat anderen zeggen,het gaat om jou,hoe jij je eigen voelt!!!

Groetjes...Syl.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De enige echte SYL op donderdag 1 december 2005 om 16:16:
En tegen het meisje wat er boven op is gekomen wil ik alleen maar zeggen,sterkte meis en probeer je leventje weer op te pakken,hoe moeilijk dat soms ook is ....

PS: trek je niet aan wat anderen zeggen,het gaat om jou,hoe jij je eigen voelt!!!

zekers lievert sterkte en doe wat je wil doen schat love you(l)
Waarschuw beheerder
ik snap ut nog steeds niet waarom dit is gebeurd....:(
ze ware allemaal nog zo jong :'(

Waarschuw beheerder
vorige week ben ik nieY na the site geweest maar vandaag ga ik zeker:P
dus voor alle mense dieY gaan zie jullie vanaaf :D

(K)(K)(K)

manfred
kim
corne
tis almaal onbegrijpelijk
als ik mijn leve voor t jullie kon ruile had ik dat cker gedaan
miSs jullie (K)(L)

Waarschuw beheerder
Heej zussiej van me... ga je volgende week ook?
Dan ben ik er ook weer, en wil ik je toch wel eerst een stevige knuffel geven :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 december 2005 om 21:48:
vorige week ben ik nieY na the site geweest maar vandaag ga ik zeker
dus voor alle mense dieY gaan zie jullie vanaaf

ja ik heb je wel gezien ja
en hoe von je het?

Kusje (K)

Waarschuw beheerder
R.I.P.

Manfred
Kim
Corne

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Als mensen die dierbaar zijn het leven moeten verlaten,
Blijft er één grote vraag: Waarom?

Waarom diegene?

Er waren nog zoveel redenen voor diegene om het leven nog niet te verlaten.
Voor iedereen, slecht of kwaad, zijn er redenen om te blijven leven.

De waarom-vraag zal altijd blijven.
Net als het verdriet.

Mensen steunen de nabestaande de eerste maanden, misschien het eerste jaar.
Maar daarna lijken veel mensen het te vergeten, alsof het nu over is.

De pijn kan na jaren nog niet geheeld zijn.
Kan zelfs nog even heftig zijn als in het begin.

Rouwende personen laten dat niet snel merken.
Ze willen hun verdriet niet met iedereen delen.

Dus waarom zouden we de nabestaande van iemand die ons ook dierbaar was niet voor een langere periode steunen? Niet heel overdreven en alleen maar oude dingen oprakelen nee, maar gewoon kleine dingen doen voor elkaar.
Zodat je de nabestaande laat weten dat je er voor ze bent.

Waarschuw beheerder
Slechts over blijven de herinneringen , hoe jullie leefden hier op aarde, en voor diegene die achterblijven heeft dat de meeste waarde.
Waarschuw beheerder
† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 23:03:
ja ik heb je wel gezien ja
en hoe von je het?

ja egt heeeel gezellig :D had t egt naar mn zin

(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 december 2005 om 15:28:
ja egt heeeel gezellig had t egt naar mn zin

Was cker gezellig eej.:d
Goed om je weer binnen te zien bij the site!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 december 2005 om 15:28:
ja egt heeeel gezellig had t egt naar mn zin

mooizo meis da je het naar je zin had
was echt fijn je weer te zien

(K)
Waarschuw beheerder
Lekker genieten schat,het ga je goed
Groetjes: Sanneke (K)(K)

Waarschuw beheerder
goed meisie gelukkig had je het naar je zin en zo moet het meisie xxxxx(l)

en wat zie je er goed uit meisie (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
† Manfred †
† Kim †
† Corne †

enne t is natuurlijk super da junita t heeft overleefd mar vergeten jullie manfred,kim en corne niet???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op donderdag 8 december 2005 om 13:50:
enne t is natuurlijk super da junita t heeft overleefd mar vergeten jullie manfred,kim en corne niet???

nee natuurlijk vergeten we die niet
als je ook goed kijkt zie je dat we aan ze blijven denken
ze worden zeker niet vergeten.. dat kan gewoon niet

† Manfred †
† Kim †
† Corne †

(K)

Waarschuw beheerder

hoeist nou HUN vergete ik wit nieY wor maar da zulle we zeker nie doen hor
hun zijn juist de 3 waar ik savonds aan denk waneer k ga slape en sogtends waneer k wakker wor en de hele dag door

manfred
kim
corne
R.I.P
we misse jullie (K) hou van jullie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 9 december 2005 om 13:08:
hoeist nou HUN vergete ik wit nieY wor maar da zulle we zeker nie doen hor
hun zijn juist de 3 waar ik savonds aan denk waneer k ga slape en sogtends waneer k wakker wor en de hele dag door

manfred
kim
corne
R.I.P
we misse jullie hou van jullie

lievert maak je niet druk om blijf je zelf en we weten dat zeker JIJ hun NOOIT zal vergeten luf ya en je ziet er goed uit meisie R.I.P manfred kim corne

....Zomaar onderweg....
....Zomaar plezier....
....Zomaar die pech....
....Zomaar hun vier....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat Junita hun ooit zal vergeten... later als ze omatjuh is (ja is effe om het duidelijk te maken :P) dan kan ze waarschijnlijk nog heel het verhaal vertellen.
Ze zeggen ook altijd... Mooie dingen onthoud je heel even, slechte dingen onthoud je je hele leven.
Waarschuw beheerder
Junita ik ben blij dat je je leven weer oppakt en de mensen die daar zo raar over doen moeten eerst is naar hun zelf kijken want die leven gewoon door. Jij moet met dit gebeuren verder gaan en je leven weer NORMAAL op zien te pakken want alleen wij zussen zullen begrijpen hoe moeilijk jij het nog steeds hebt en dat ook al ga je uit je nog elke dag met die ene herinnering blijft leven en dat dat voor altijd een zwarte dag in je leven blijft. ik ben super trots op je want ik weet als geen ander hoe hard je vecht om dit alles een plaatsje in je leven en hart te geven.
Zussen voor het leven ik hou super veel van je.
En zelfs ik die Manfred, Kim en Corne niet eens ken ik denk ook heel veel aan hun en zal hun ook niet vergeten R.I.P
liefs Angele

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel79 op zaterdag 10 december 2005 om 16:12:
Junita ik ben blij dat je je leven weer oppakt en de mensen die daar zo raar over doen moeten eerst is naar hun zelf kijken want die leven gewoon door. Jij moet met dit gebeuren verder gaan en je leven weer NORMAAL op zien te pakken want alleen wij zussen zullen begrijpen hoe moeilijk jij het nog steeds hebt en dat ook al ga je uit je nog elke dag met die ene herinnering blijft leven en dat dat voor altijd een zwarte dag in je leven blijft. ik ben super trots op je want ik weet als geen ander hoe hard je vecht om dit alles een plaatsje in je leven en hart te geven.
En zelfs ik die Manfred, Kim en Corne niet eens ken ik denk ook heel veel aan hun en zal hun ook niet vergeten R.I.P
liefs Angele

mooi gezegt meisie :knuffel: junita je doet het zeker goed en opzeker is het nog steeds moeilijk voor je en ook ik vind het dapper van je dat je je leventje probeert terug te krijgen dus meisie doe wat jij wilt doen en waar jij je goed bij voelt hou je sterk meisie ik zie je snel weer (k)(k):knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel79 op zaterdag 10 december 2005 om 16:12:
liefs Angele

das zeker mooi gezegd!
en natuurlijk heb junita het nog steeds moeilijk das ook normaal natuurlijk!
en dat zal ook niet weggaan.
we zijn al blij da ze der leventje weer gaat oppakken
ik von t ook super om je weer te zien en te spreken meis!!
echt waar!
ik hoop je weer vaker te zien en dat geld nie alleen voor mij denk ik zo...

† Manfred †
† Kim †
† Corne †

....Zomaar onderweg....
....Zomaar plezier....
....Zomaar die pech....
....Zomaar hun vier....

(K)(K) :knuffel:
Waarschuw beheerder
eej junita meis, was leuk juh gister weer gezien te hebben!
Juh ziet er goed uit.
zie juh snel weer ;)

R.I.P corne...manfred.....kim(F)
we will never forget you!!!!!!!
Waarschuw beheerder
† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
pff
de dagen die nu aankomen worden ook maar moeilijker...

vooral voor de naasten lijk me zo..:(

† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder

ppfff vergeten???? das zielig denk je nou zelf dat hun vergeten worden? maar wat heb je eraan om telkens weer het zelfde te zeggen rip Manfred kim en corne. omdat je hun mist?
of gewoon om op het forum te kunnen zetten en te laten ZIEN dat je ze niet mist?
ik mis ze ook en denk er nog iedere dag aan maar ik hoef niet iets op het forum te zetten omdat te laten merken, degene die hun egt goed kennen en mij ook die weten wel dat ik ze mis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:08:
ppfff vergeten???? das zielig denk je nou zelf dat hun vergeten worden? maar wat heb je eraan om telkens weer het zelfde te zeggen rip Manfred kim en corne. omdat je hun mist?
of gewoon om op het forum te kunnen zetten en te laten ZIEN dat je ze niet mist?
ik mis ze ook en denk er nog iedere dag aan maar ik hoef niet iets op het forum te zetten omdat te laten merken, degene die hun egt goed kennen en mij ook die weten wel dat ik ze mis.

jaaa daar sluit ik me bij aan...

(L)† Manfred † (L)
(L)† Kim † (L)
(L)† Corne † (L)
Waarschuw beheerder
zelfde te zeggen rip Manfred kim en corne. omdat je hun mist?

omdat nabestaanden zoals de ouders van manfred dit ook elke dag lezen en t hun heel goed dat ze zien dat er nog steeds veel mensen typen dat ze aan hun zoon denken..

† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
je hoeft nie op t forum te late zien dat je ze mist
die ouders wete cker wel dat wij ze missen

xxxx
Waarschuw beheerder
er is niks mis mee om te laten zien dat we manfred,kim en corne missen (f)

en het doet de ouders goed om dit allemaal te lezen dus ook niks mis mee..

† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op woensdag 14 december 2005 om 15:16:
er is niks mis mee om te laten zien dat we manfred,kim en corne missen

en het doet de ouders goed om dit allemaal te lezen dus ook niks mis mee..

ja loontje daar heb je wel gelijk in.. maar ze zien heus wel dat we t nog wel over ze hebben.. dat word steeds aangegeven.. maar t lijkt net of het je niks kan schelen dat junita er weer bovenop is..
natuurlijk missen we de rest.. en van de ene kant snap ik je wel maar van de andere kant.. er moet nie zo moeilijk gedaan worden erover..
er zijn ergere dingen dan over dit te zeuren

† Manfred †
† Kim †
† Corne †
Waarschuw beheerder
ik doe niet moeilijk...:x

ik zeg mijn mening dat daar nie iedreen tzelfde over denkt kan ik niks aan doen!!

en ik vin t meer dan super da junita t heeft overleefd..(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op woensdag 14 december 2005 om 19:07:
ik doe niet moeilijk...

ik zeg mijn mening dat daar nie iedreen tzelfde over denkt kan ik niks aan doen!!

en ik vin t meer dan super da junita t heeft overleefd..

nou we hebben t al uitgepraat eh meis
je weet wa ik erover gezegd heb ;)

(F)† Manfred † (F)
(F)† Kim † (F)
(F)† Corne † (F)
Waarschuw beheerder
nou we hebben t al uitgepraat eh meis
je weet wa ik erover gezegd heb

idd en over pb is ook beter dan hier op n condelance register he..

† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
Uitspraak van llonnepon op donderdag 15 december 2005 om 11:39:
idd en over pb is ook beter dan hier op n condelance register he..

precies meis
daar heb je helemaal gelijk in ;)

† Manfred †
† Kim †
† Corne †
Waarschuw beheerder
† Manfred †
† Kim †
† Corne †

Waarschuw beheerder
-Niet wetend wat te doen-
-loopt ze door het heden-
-Niet wetend wat te doen-
-denkt ze terug aan het verleden-

De toekomst...
daar weet ze niks van
De toekomst is iets
wat niemand haar zeggen kan

Enkel de pijn dat ze jullie zo mist
is wat er in haar heden is.

(k)

Waarschuw beheerder
Manfred (L)
Kim(L)
Corne(l)
we never for get you ,you be alwaYs in our hart(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P (Y)(f)

Waarschuw beheerder
godver ik wou dat ik kerst dit jaar over kon slaan zulke dage moet je met je vriende en familie doen
heel veel sterkte ouders van manfred kim en corne

ik wou dat ik t allemaal kon verandere

Rust zacht schatjes(K)(L)(K)

Waarschuw beheerder
idd. Kerst zal nu wel een rottijd zijn :(
Ik wens de ouders van Corne, Kim en Manfred veel sterkte toe in deze moeilijke tijd
en Junita natuurlijk ook veel sterkte!!

(K)

Waarschuw beheerder
idd iedereen heel veel sterkte en jun hou je sterk meis(k)
Waarschuw beheerder
† Manfred †
† Kim †
† Corne †