Partyflock

Forumonderwerp · 807933
Waarschuw beheerder
Op 28 oktober zal niemand minder dan Ferry Corsten een L.E.F party houden in de 1 van de mooiste discotheken van Amsterdam namelijk in de Escape, Hij zal hier in worden bijgestaan door niemand minder dan trancemaster Paul van Dijk en de altijd goed draaiende Ronald van Gelderen zijn opwarmset op Trance Energy was indrukwekkend.

De Line up:

Ronald van Gelderen
Ferry Corsten
Paul van Dijk

Prijzen:

Voorverkoop 20 euro
Deurprijs: 25 euro

Als je vrijdagnacht ben uit gefeest kan je op de zaterdagnacht gewoon lekker doorgaan op de Ocean diva met niemand dan Armin van Buuren die bijna zijn gehele Armada Crew van stal haalt voor een armada night.

Line up 29 Oktober Ocean Diva:

Armin van Buuren
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Harry Lemon
Remy

Prijs: 25 euro

Dit word een heerlijk weekend in Amsterdam, Vrijdag voor het eerst Paul van Dijk:D en dan op zaterdagnacht Armin van Buuren en de rest van de armadacrew:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
huah vet man heey (Y)
Waarschuw beheerder
Paul van Dijk :respect:

Lijkt me vet!
Waarschuw beheerder
yeah id, lijk me erg vet heb hem nog nooit gezien op dance valley miste ik hem helaas:S
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik had in zurich paul van dyk en armin al op 1 avond (Y)...
Waarschuw beheerder
Twee DJ's uit de top 5 van de DJ Mag Top 100 op 1 avond! (y)

Ik ben d'r bij! :)
Waarschuw beheerder
ja wordt zeker vet met ferry en paul, aanstaande vrijdag start de verkoop
Waarschuw beheerder
Dit ga ik ZEKER niet missen...ook al lang niets meer in de Escape gehad, vroeger toch erg leuke Trancemasters feestjes en dergelijke!

TOP!
Waarschuw beheerder
Ben erbij :cheer:

Ferry is de laatste tijd echt zo goed bezig :respect: !!! Ook Ronald van Gelderen is trance koning, helaas nog niet zo bekend, maar misschien komt dat snel

En tja, PvD...need I say more na zijn set op Nature One? :bounce:

Kannie wachten!
Waarschuw beheerder
Whaaaaaaa!

ZIN!!

Waarschuw beheerder
Top line-up! Aanwezig!
Waarschuw beheerder
Ronald van Gelderen ben reuze benieuwd op hem weer eens te horen naar zijn brute set op Trance Energy, beste openingsset ooit gehoord
Waarschuw beheerder
Heb Ronald van Gelderen vorig jaar gehoord op FFWD, echt een wereld set :respect:

Jammer dat ie nog niet zo vaak geboekt wordt, hoewel openen op TE al redelijk hoog is :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaar geleden op Decibel Outdoor opende hij in de Gesture Music trance area. Stond erbij, keek ernaar, en begon langzaam boven de grond te zweven.

Onvergetelijke set. Al doet hij het 28-10 HALF zo lekker (en dat doettie niet) dan zit het begin van deze nacht al geramd :woep:

En dat moeten FC en PvD nog komen ... sjongejongejongejongejonge :jaja: :jaja:
Waarschuw beheerder
Kaarten binnen :)
Waarschuw beheerder
jaa kaartjes zijn binnen :D

echt heel vet dit. die line up :kwijl: nog nooit in de escape geweest trouwens :).

erg heel er zin hierin :D.

Waarschuw beheerder
Topfeestje, ga eens een keer alleen met het meisje genieten.. Zijn er mensen die gastenlijst of kaarten kunnen fixen?
Waarschuw beheerder
kaarten zijn te koop bij ticketbox voor 20 euro exl free, is best oke, 20 euro voor ferry,paul van dijk en ronald van gelderen(Y), Ben benieuwd hoe paul van dijk gaat draaien, hij komt altijd arrogant over,, dat Ferry op de line up staat is geweldig die man draait altijd geweldig, en ronald van gelderen kan er ook wat van, wat een wereldset op trance energy
Waarschuw beheerder
Paul van Dyk arrogant overkomen? Ik weet niet hoe vaak jij hem hebt zien draaien, maar hij is juist zo verlegen als wat!

Arrogant klopt echt niet. Paul draait altijd erg afwisselend, en dat maakt hem een top dj.

heb er in elk geval zin in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op dinsdag 13 september 2005 om 18:54:
Paul van Dyk arrogant overkomen? Ik weet niet hoe vaak jij hem hebt zien draaien, maar hij is juist zo verlegen als wat!

Arrogant klopt echt niet. Paul draait altijd erg afwisselend, en dat maakt hem een top dj.

nah ik heb wat verhalen over hem gehoord, Zoals wou een jongen een handtekening van Paul, Deed Paul een opzooit beweging, Dat hij heeft ook een aantal jaren geleden gedaan bij een jongen uit Engeland, die schreef een brief naar een tijdschrift en daar is toen een hele rel over ontstaan, dat vertelde armin laatst in een interview.

maar jah ik ben benieuwd, Maar dat neemt inderdaad niet weg dat Paul een topper is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 13 september 2005 om 20:37:
Zoals wou een jongen een handtekening van Paul, Deed Paul een opzooit beweging, Dat hij heeft ook een aantal jaren geleden gedaan bij een jongen uit Engeland

Ik snap je zinsconstructie niet helemaal :vaag:, maar je zal wel bedoelen dat Paul een "rot op" gebaar maakte naar een fan ofzo?
Daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen...

PvD is echt een verlegen mannetje hoor! Wacht maar tot je m live ziet draaien, en tja ze zijn niet allemaal zoals Armin he ;)

Paul heeft me iig nog nooit teleurgesteld, en zijn nieuwe plaat The Other Side... WOW!!! :cheer: :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb min of meer aan m'n collega's bij OD beloofd dat ik naar dat Armada-partijtje kom de 29e..

Maar er gaan geruchten over een heeeele vette Duitse avond die zaterdag van het A.D.E met Markus Meinhardt.. Lastiglastig.

Altijd TEveel goeie feesten met A.D.E :o
De afgelopen 3 jaar alle avonden geweest..heeft m'n studie toen niet veel goed gedaan 8)
Maar wat is het iedere keer weer genieten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van broski op zondag 11 september 2005 om 12:52:
nog nooit in de escape geweest trouwens

De Escape heeft z'n beste tijd wel gehad. (al tijden..)

Maar met zo'n mooie line-up zal het allemaal wel goed komen die avond (Y)
Waarschuw beheerder
hey uberloeder kunnen jullie er voor zorgen dat er de volgende keer voldoende airco op die boot is, wow was echt verschrikkelijk warm deze keer 2 minuten dansvloer betekende zeiknat, hoop dat het volgende keer wat minder is. Maar voor de rest was de sfeer weer als vanouds

Uitspraak van Go op dinsdag 13 september 2005 om 21:17:
Ik snap je zinsconstructie niet helemaal , maar je zal wel bedoelen dat Paul een "rot op" gebaar maakte naar een fan ofzo?
Daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen...

PvD is echt een verlegen mannetje hoor! Wacht maar tot je m live ziet draaien, en tja ze zijn niet allemaal zoals Armin he

Paul heeft me iig nog nooit teleurgesteld, en zijn nieuwe plaat The Other Side... WOW

jep ik bedoelde een rotop gebaar, ben benieuwd ik zal hem voor de gein eens een handtekening vragen ben benieuwd wat tie dan doet.

En ja The other side is erg realeaxt inderdaad, en die remix van kufdamm vs Planet-Summerdream(paul van dijk remix) gaat ook erg lekker, was 2 weken terug de Tune of the week in A State of Trance, Armin draaid hem ook vrijdag en zaterdag op de ocean diva

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 13 september 2005 om 21:40:
hey uberloeder kunnen jullie er voor zorgen dat er de volgende keer voldoende airco op die boot is

Mjah i know, ik ging zelf ook haast dood de laatste keer bij Armin.. We weten het en er is uitgebreid over vergaderd.
Er zal helaas nog geen airco zijn.. (Kost niet niets hè :/ ) Het is wel zo dat het luchtregulieringssysteem (of hoe dat ook moge heten) kapot is en dat die z.s.m gemaakt wordt.

hoop dat het volgende keer wat minder is.

Hoop ik ook :d Een zweetbekkie staat me niet écht charmant :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 21:48:
Mjah i know, ik ging zelf ook haast dood de laatste keer bij Armin.. We weten het en er is uitgebreid over vergaderd.
Er zal helaas nog geen airco zijn.. (Kost niet niets hè ) Het is wel zo dat het luchtregulieringssysteem (of hoe dat ook moge heten) kapot is en dat die z.s.m gemaakt wordt.

ok dan, deze keer was echt ontzettend erg, op 3 juni viel het nog wel mee, vrijdag was het 2 keer zo erg, maar zaterdag oh dat was echt verschrikkelijk 10 keer zo warm als 3 juni, maar het was wel beter dat er nu voedsel aan boord was werd door veel mensen gebruikt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 13 september 2005 om 22:41:
vrijdag was het 2 keer zo erg, maar zaterdag oh dat was echt verschrikkelijk 10 keer zo warm als 3 juni

Ja het was nu buiten natuurlijk ook absurd warm :/
29 oktober zal het buiten al een stuk kouder zijn, dus dat scheelt al een hoop binnen.
En als de boel dan gemaakt is (lijkt mij van wel) dan komt het helemaal goed.

En anders moeten ze maar ijsjes gaan uitdelen ofzo :d
Waarschuw beheerder
donateur
Paul van Dyk is volgens mij absoluut niet arrogant, maar wel MEGA verlegen.

Ik stond backstage op Energy in Zürich (kan ook zeggen "stond een keer ergens backstage" maar dat is LANG zo leuk niet om te zeggen :D) en toen stak Saskia (KYA denkt nu "komt hij weer met zijn Saskia" :) saskya...) haar hand uit om hem te zeggen how big a fan she was (Van hem ja, dat stelde mij ook teleur :/) en je had moeten zien hoe hij toen als een verlegen schooljongetje zijn hoofd wegdraaide!

Terwijl sas er toch uit ziet om uuuuuuren mee te knuffelen :jaja:, zo lang dat je gewoon vergeet je set te draaien zeg maar, het publiek maar staat te wachten en te gillen "We want Paul, we want Paul" en je het hem gewoon zou vergeven dat hij even zou zeggen "Entschuldige Bitte, bin mir mal ganz beschäftigt" :D

PvD arrogant? Nix.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jep ik bedoelde een rotop gebaar, ben benieuwd ik zal hem voor de gein eens een handtekening vragen ben benieuwd wat tie dan doet.

dus aan de hand daar van kan je concluderen dat ie arrogant is?

vond het wat minder aardig toen ie niet kwam opdagen bij een meet en greet die mijn vriend had gewonnen.. maar de gratis kaartjes voor DV maakten een hoop goed 8)

maar arrogant

ken hem niet, wie zijn wij om te bepalen of hij dat wel of niet is aan de hand van wat dingen die hij gedaan/niet gedaan heeft. kan me ook wel voorstellen dat je na weet ik veel hoeveel handtekeningen daar ook even geen zin meer in hebt, t gaat toch om het draaien :).

boeiend. hij draait echt te lekker en als ie dat maar blijft doen hoor je mij niet klagen :D.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 21:27:
Maar met zo'n mooie line-up zal het allemaal wel goed komen die avond

dat zeker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

hoeveel n8jes nog???

Waarschuw beheerder
hier gaan we echt effe een feestje bouwe tydje niet in escape geweest toplocatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op vrijdag 16 september 2005 om 22:29:
hoeveel n8jes nog???

ik gok 40 nachten:)

Ben benieuwd tot hoelang het doorgaat hoop gewoon tot 7 uur en niet zo kinderachtig tot 5 uur dan begint het net pas
Waarschuw beheerder
Tsja, er staat bij het feest toch echt duidelijk vermeld dat het om 05:00 uur ophoudt.

Escape heeft bovendien alleen een vergunning tot 5:00 uur, dus het gaat zeker niet langer door.

Is nog altijd 6 uurtjes vette trance!
Waarschuw beheerder
:jaja: ook mijn kaartjes zijn vandaag in de brievenbus gevallen .. er is geen weg meer terug!!!

Hoeveel nachten nog???? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moves op dinsdag 20 september 2005 om 20:48:
Hoeveel nachten nog????

Maakt me nix uit.
Ik slaap toch niet!!

:-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 september 2005 om 12:07:
Ik slaap toch niet!!

:/ .. Wat doe jij dan 'snachts?? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 september 2005 om 12:07:
Maakt me nix uit.
Ik slaap toch niet!!

Op partyflock zitten....

zie forum: je bent pas ECHT verslaafd aan Partyflock.....

hihi ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moves op woensdag 21 september 2005 om 12:26:
Wat doe jij dan 'snachts??

In opgewonden staat wakker liggen van dit feest!!

en van andere dingen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 september 2005 om 13:45:
wakker liggen

Ik kan je wel het nummer geven van de Help-een-lotgenoot-met-slapeloosheid-lijn :-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 september 2005 om 13:45:
In opgewonden staat wakker liggen van dit feest!!

Een PvD CD op vol volume, je entreebewijs onder 't kussen van je luchtbed in een tentje op Rembrandtplein voor de deur v.d. Escape?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moves op woensdag 21 september 2005 om 16:42:
Een PvD CD op vol volume, je entreebewijs onder 't kussen van je luchtbed in een tentje op Rembrandtplein voor de deur v.d. Escape?

dat klinkt spannend:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jep.
Komt je naast me liggen Mo?
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op woensdag 21 september 2005 om 20:09:
Komt je naast me liggen Mo?

Goed plan.. Dan kunnen we onze danspasjes vast oefenen! ;)
:bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo is dat!
Als voorspel voor het oorverdovende EARGASM dat dit feest gaat worden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op donderdag 22 september 2005 om 10:21:
oorverdovende EARGASM

... *stopt snel doosje wattestaafjes bij tentharingen & scheerlijnen* ... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, ook maar kaartje gehaald. It better be good! :D

Waarschuw beheerder
donateur
I (L) Paul van Dyk... wou dat ik er naartoe kon :(...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 16:10:
I Paul van Dyk... wou dat ik er naartoe kon ...

Me too... :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we samen gaan ;)! Haha, baal echt... Gelukkig is er nog wel Armin van Buuren paar weekjes later
Waarschuw beheerder
donateur
Sja, ik ben niet zo voor vrijdag-feestjes (je weet wel, moe van werkweek en alles)... Maar deze had ik toch wel heeeel graag willen bijwonen :yes:
Ik heb hoogstwaarschijnlijk zaterdags dan wel trance in de Asta...ook errug fijn :D , maar is geen PvD en Corsten :/
Waarschuw beheerder
Ach, jullie moeten gewoon komen :D
Waarschuw beheerder
twijfel nog steeds, vrijdag de LEF, zaterdag de Armadanight, wil paul van dijk wel weer eens zien en ferry of course, maar jah ben ik ook Armin fan dus twijfel zeer en in 2 nachten heb ik geen geld
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou naar L.E.F. gaan als ik écht zou moeten kiezen. Zo vaak is PvD niet in Nederland! En Armin Only is een paar weekjes daarna... Maargoed, jij als die-hard fan ;)! Dan snap ik dat de keuze een stuk moeilijker is! Succes met je beslissing! Weet wel dat ik er heel erg graag naartoe zou willen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 12:37:
Ik zou naar L.E.F. gaan als ik écht zou moeten kiezen. Zo vaak is PvD niet in Nederland! En Armin Only is een paar weekjes daarna...

:yes:

Ik zou t wel weten !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 27 september 2005 om 20:18:
Ik zou t wel weten !

Armin is velen malen beter dan Paul van Dijk, Helaas draait Armin maar 1 uurtje op de Ocean Diva omdat hij volop bezig is met de voorbereiding voor zijn party in Ahoy van 12 November, Voor de rest is Alleen perry O'neil boeiend van de rest van de line up alleen wordt tie altijd als opwarmer ingezet wat ronduit belachelijk is, omdat hij naar armin en markus schulz de beste dj is van Armada
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 27 september 2005 om 22:47:
Armin is velen malen beter dan Paul van Dijk

Zucht, ik had het niet over beter zijn...wel dat PvD inderdaad niet zo vaak in NL is, en dan in combinatie met Ferry Corsten op één avond samen....
Armin draait regelmaatig hier, dus...
Dat is alles wat ik ermee bedoelde!

Waarschuw beheerder
:devil: ik kan niet gaan. :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 27 september 2005 om 22:57:
Zucht, ik had het niet over beter zijn...wel dat PvD inderdaad niet zo vaak in NL is, en dan in combinatie met Ferry Corsten op één avond samen....

Zucht ja... Sorry Arjan, maar niet iedereen is zo vol van Armin zoals jij dat bent. Ik geef toe, ik vind hem ook 1 van de beteren op dit moment, maar je schiet altijd zo in de verdediging, terwijl dat helemaal niet nodig is :flower:...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 27 september 2005 om 22:57:

hehe je heb gelijk maar soms kan ik niet laten om te zeggen Armin beter is, maar vergeet onze vriend Ronald van Gelderen niet, Indrukwekkende set op Trance Energy dit jaar 1 van de beste sets van dit jaar die ik hoorde, hoop dat hij dit jaar weer op mainstage staat maar dan om half 2 zodat het volle bak voor hem is, Hij is 1 van de upcomings talent.

Kheb zijn liveset op Trance Energy zien staan, post hem wel als ik hem zie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 28 september 2005 om 11:41:
Kheb zijn liveset op Trance Energy zien staan, post hem wel als ik hem zie

(y)

Dus je hebt besloten? je gaat de 28e??
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 28 september 2005 om 11:49:
Dus je hebt besloten? je gaat de 28e??

jep, vind de line up van LEF beter dan de Armadanight, Met Remy,Harry Lemon en MIKE heb ik helemaal niks, Komt bij dat Armin maar 1 uur draait en dat Perry O'neil altijd als opwarmer wordt gebruikt terwijl dat 1 van de beste dj's is van Armada als hij gewoon op het midden van de nacht geprogrameerd staat. Maar ik ben nu effe super enthouisast over Armin, Absolute Wereldset die 9 uur van hem in Engeland, meesterlijk voor meer info lees me verslag maar, ik heb ook nog wat video's van die nacht alleen het geluid is heel slecht maar je heb dan een beeld hoe de nacht was, het beeld is wel goed, hier is de link van die video's, onderaan staan die videoclips:

http://www.leonandleigh.net/Godskitchen_Birthday_Armin_Solo_24.09.05/

hier ook nog wel betere video's geluid is beter en beeld is ook best, Eerste video is burned with desire live en tweede Message in a Bottle(Sander van Doorn remix)

http://s65.yousendit.com/d.aspx?id=2WBYEQVIEHZYG3P0H9XYQP5FPY

http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=2V8O22DHDR03N3PGVU1U0N6VMU

Waarschuw beheerder
donateur
hehe je heb gelijk maar soms kan ik niet laten om te zeggen Armin beter is

Het is je vergeven hoor ;)! Tenminste, door mij dan, haha! Goedzo dat je naar PvD gaat! Tot 12 november :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 18:57:
Goedzo dat je naar PvD gaat

ik ga merendeeel voor ferry corsten, die draait toch de wat rustige trance, paul van dijk draait meestal iets harder

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb je ook goed! Ieder zijn eigen smaak :)! Maar je gaat ook naar PvD! Geniet je dan ff voor mij? Baal echt dat ik er niet naartoe kan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 22:34:
Dat heb je ook goed! Ieder zijn eigen smaak ! Maar je gaat ook naar PvD! Geniet je dan ff voor mij? Baal echt dat ik er niet naartoe kan

kan je echt geen plaatsje vrij maken in je agenda hier moet je echt bij zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet t! Dat is nou juist het erge er aan! Gaat echt niet lukken, dus hoop dat ik de volgende keer nog een kansje krijg!
Waarschuw beheerder
Gokje:

23:00 - 01:00 Ronald
01:00 - 03:00 Paul / Ferry
03:00 - 05:00 Ferry / Paul
Waarschuw beheerder
hehe dat is waar ook het duurt maar tot 5 uur dan zal dat inderdaad wel de timetable zijn, gewoon kut dat die gemeente Amsterdam geen 1 feest langer dan 5 uur laat doorgaan zo feest hoort tot 7 uur te duren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier nog de beloofde set van Ronald van gelderen live op trance energy, kheb geen tracklist en zelf ook nog niet geluisterd, maar wat op trance energy hoorde was geweldig, Platen die kan herrinderen was een Marco V remix van een Plaat van Ton TB ik dacht dream manchine, en zijn eigen Cold Sorage:

hier is de link:

http://ww8.sharebigfile.com/index.php?download=abNF40oGpPNudP0Dqhl3

geen idee hoe lang die online is, als tie dood is gooi ik hem wel op megaupload:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 3 oktober 2005 om 18:28:
hier is de link:

Hee, bedankt. Top van je!
Waarschuw beheerder
Ik zou ook wel naar allebei willen. Probleem is dat ik zaterdag moet werken. Dus vrijdag avond wordt m niet jammer genoeg. Ik heb met de dance parade achter Ferry aangelopen en dat was geweldig!!

Armin sla ik ook over deze keer. Ik wacht op 12 november. Dus wordt het 29 okt naar de Asta...lekker dichtbij en ook een super line up!! Ik sluit me bij je aan bloesem!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kruijkie op dinsdag 4 oktober 2005 om 14:08:
Ik zou ook wel naar allebei willen. Probleem is dat ik zaterdag moet werken. Dus vrijdag avond wordt m niet jammer genoeg. Ik heb met de dance parade achter Ferry aangelopen en dat was geweldig!!

Armin sla ik ook over deze keer. Ik wacht op 12 november. Dus wordt het 29 okt naar de Asta...lekker dichtbij en ook een super line up!! Ik sluit me bij je aan bloesem

ID, Balen voor je dat je vrijdag moet werken, Ik sla ook de Armadanight over voor deze ene keer, Armin draait 1 uur helaas, Perry O'Neil is ook geweldig maar helaas staat tie altijd in het begin van de avond geprogrameerd dus dat draait iets meer opwarmend, Als hij als afsluiter staat zou je het nog kunnen overwegen want dan is tie echt geweldig, Ik heb niks met de sound van Harry Lemon, Remy,MIKE, Top dj's maar ik hou niet van de sound die zei draaien
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me bij je aan bloesem!

:D

Ik hoop alleen, dat ik nog kan gaan.
Diegene waar ik mee zou gaan, kan niet :(
Waarschuw beheerder
Heb zin!!!! :cheer:

Uitspraak van Freezel op zondag 2 oktober 2005 om 15:23:
Gokje:

23:00 - 01:00 Ronald
01:00 - 03:00 Paul / Ferry
03:00 - 05:00 Ferry / Paul

ik denk dat PvD afsluit eerlijk gezegd...

Verwacht heel veel van Ferry, hij is echt super goed bezig de laatste tijd! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:58:
Heb zin!!!!

ik oooooook !!! wat een feesje.. Ronald.. Ferry.. Paul..

Am I dreaming?? x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 3 oktober 2005 om 18:28:
hier is de link:

geen idee hoe lang die online is, als tie dood is gooi ik hem wel op megaupload

Doet t niet :(... Enig idee wat ik verkeerd kan hebben gedaan? Ben zeker wel benieuwd!
Waarschuw beheerder
doe mij maar gwoon techno...vind Paul van Dyk wel heel vet, maar zo'n Armin en Ferry is afwachten.....nog meer afwachten en dan nog maar weer afwachten...en dan lafjes overstappen..ik mis iets bij trance...maar wens ieder1 een mooi feestje toe!

en dat mnr van Gelderen goed heeft gedraaid op TE weten we na 1x lezen denk k ook wel ;)

keep the house alive!
Waarschuw beheerder
hehe je heb gelijk maar soms kan ik niet laten om te zeggen Armin beter is, maar vergeet onze vriend Ronald van Gelderen niet, Indrukwekkende set op Trance Energy dit jaar 1 van de beste sets van dit jaar die ik hoorde, hoop dat hij dit jaar weer op mainstage staat maar dan om half 2 zodat het volle bak voor hem is, Hij is 1 van de upcomings talent.

kerel.... Ronald van gelderen is geen upcoming talent! Zit al een redelijke tijd goed in het zadel!! Als je op extrema outdoor in 2002 op een podium staat met ferry corsten en misja helsloot (en dat is niet bepaald een talent area lijkt me https://partyflock.nl/party/697.html) ben je geen upcoming talent, maar talent dat geariveerd is, en zelf al behoorlijke tijd geleden!

Maarja, in iedergeval heel heel heel erg veel zin in dit feestje! Vorig jaar Hotel Arena met Paul van Dyk was ook supers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 21:35:
Doet t niet ... Enig idee wat ik verkeerd kan hebben gedaan? Ben zeker wel benieuwd!

bij mij doet het nog gewoon, gewoon op de link klikken en dan kom je bij een volgend scherm en dan zie je downloaden staan en klaar is kees.

nog 19 dagen te gaan:)

Waarschuw beheerder
kaartje is binnen!!!

dus daar gaan we weer..........
:bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:46:
Ik sluit me bij je aan bloesem!

Ik hoop alleen, dat ik nog kan gaan.
Diegene waar ik mee zou gaan, kan niet

Ik ga dus naar de Asta...en mijn vriendje naar LEF!
Lekker geregeld! Zou ook mee willen, maar gaat niet!

Al m'n vriendjes naar LEF en ik thuis op de bank! Lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kruijkie op woensdag 12 oktober 2005 om 23:39:
Ik ga dus naar de Asta...en mijn vriendje naar LEF!
Al m'n vriendjes naar LEF en ik thuis op de bank! Lekker!

Huh?
Wat nou? Thuis op de bank óf naar Asta?

Ik ga op zeker wél naar Asta in ieder geval :D

En wie weet, is het stiekem nog wel beter als LEF..... ;) (grapje)
Waarschuw beheerder
nou Asta is ook lekker, menno de jong, the thrillseekers,Leon Bollier en Phynn is om te smullen, Phynn gelijk een lekker opwarmertje voor 3 december dacht ik zo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 15:19:
kaartje is binnen!!!

dus daar gaan we weer..........

Hey Dolphin, lekker ding, kom jou ook overal tegen hè ;-) hahaha.

GAS erop, het dak mag er weer af. :cheer:

Waarschuw beheerder
hahahahahahaha sweety, net zoals ik jou overal tegen kom.... :D

yeah yeah yeah :bounce: :bounce: :bounce:
het dak vliegt eraf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 23:28:
hahahahahahaha sweety, net zoals ik jou overal tegen kom....

... en ik jullie tegenkom lieve schatten van me!! (k)

We kunnen nu echt beginnen met aftellen.. :cheer:
Waarschuw beheerder
Ja aftellen kan beginnen..... :bounce:
Waarschuw beheerder
balen ik heb besloten om er niet heen te gaan, vorige maand was ik 300 euro kwijt voor een absolute Armin in Engeland, Dus ik heb besloten om effe rustig te gaan doen met me geld dus ik laat deze gewoon vallen. Ik wil ook nog een keer op me eigen gaan wonen, dus kan het geld goed gebruiken

Armin only zal me volgende feest zijn, dus daar ik nu lekker voor aftellen:)
Waarschuw beheerder
Dit klinkt als een feestje dat ik gewoon niet mag missen (Y)

Morgen ff kaartjes halen :D
Waarschuw beheerder
Kan het kloppen dat 't bij ticketservice uitverkocht is??
Of is het helemaal uitverkocht??? :( :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Water Joe Junkieee op dinsdag 18 oktober 2005 om 09:26:
Kan het kloppen dat 't bij ticketservice uitverkocht is??
Of is het helemaal uitverkocht???

geen enkel idee eigenlijk, je moet gewoon proberen bij je lokale verkooppunt, zoals Free Record Shop, ik denk niet dat dit uitverkoopt, omdat er enorm veel feesten zijn in Amsterdam de 27,28 en 29ste oktober
Waarschuw beheerder
Wordt toppie. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moves op zondag 16 oktober 2005 om 14:18:
aftellen

Zo is het Mo ... you're not dreaming!!

:woep: Nog 10 dagen :woep:

Timetable van de heren al bekend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 18 oktober 2005 om 11:17:
27,28 en 29ste oktober

ja dus, ieder weekend zijn er veel feesten

tis dus wel uitverkocht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van broski op dinsdag 18 oktober 2005 om 22:33:
tis dus wel uitverkocht

Kon bijna niet anders he...zulke fijne namen op één avond :lief:
Waarschuw beheerder
Aan de deur worden nog kaarten verkocht.
Voorverkoop is inderdaad helemaal uitverkocht!

Waarschuw beheerder
helaas helaas... moet deze alsnog laten lopen!!!
dus er is een kaartje vrij voor wie wil... wel opschieten want de vraag is groot...
julie zullen het deze keer zonder mij moeten doen lieve vriendinnetjes, maar dat is julie wel toevertrouwd!!!
(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 17:49:
julie zullen het deze keer zonder mij moeten doen lieve vriendinnetjes, maar dat is julie wel toevertrouwd!!!

Dat meen je niet!!! Ga je niet mee????

Waarschuw beheerder
helaas niet sweety maar daar vertel ik je nog over...
(k)
Waarschuw beheerder
is het zeker dat er aan de deur nog kaarten worden verkocht????
Waarschuw beheerder
Vraagje,

we gaan er vrijdags een leuk dagje Amsterdam van maken..'s middags ff de binnenstad in, 's avonds Ajax-Heerenveen meepikken en dan los in de Escape..

Maar mijn vraag is: Hoe kom ik het selst vanaf de Arena in de Escape.. Iemand suggesties??

Zie jullie daar! (hoop ik :)..)
Artiest {SHOWLIST artist 30265, 6133}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 39™ op vrijdag 21 oktober 2005 om 20:26:
Maar mijn vraag is: Hoe kom ik het selst vanaf de Arena in de Escape.. Iemand suggesties??

Volgens mij de metro vanaf bijlmer station naar waterloopplein.. Bijde stukjes 2-3 minuten lopen.
Ik weet niet zeker of die rechtstreeks gaat anders de metro op duivendrecht pakken naar waterloopplein.

Super veel zin in ferry & paul :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvP op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:06:
is het zeker dat er aan de deur nog kaarten worden verkocht????

Ja, maar je moet er echt op tijd bij zijn!
Waarschuw beheerder
Wat een ... zooi. Kom nog 2 kaartjes te kort. Als iemand er 2 of 1 is ook goed te koop heeft pm me dan. Je maakt me dan heeeeel gelukkig.

Heb er zin in :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:14:
Timetable van de heren al bekend?

Ha Limo! Hier is de time table voor je:

Wereldklasse DJ's van begin tot eind.. :bounce:
Waarschuw beheerder
Heb even geen zin om alle voorgaande reacties na te gaan lezen.. moet ook leven zullen we maar zeggen.. Maar questionne, ik ben nog nooit in de Escape geweest maar doen ze daar moeilijk over kleding en zo? Ik heb namelijk van die maten die nog wel eens sportschoenen willen aantrekken (weet het zou verboden moeten worden, maar ze vinden het lekker feesten op die schoenen).. zou zuur zijn als we daardoor niet naar binnen komen. Dus kan iemand mij vertellen of ze daar strikt in zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van E=MC2 op maandag 24 oktober 2005 om 09:31:
kan iemand mij vertellen of ze daar strikt in zijn

Volgens mij valt dat allemaal wel mee...wat je voor de zekerheid kunt doen, als je met de auto komt, daar gewoon een 2e paar schoenen in laten liggen, kunnen ze altijd wisselen.
Staat er op de site ook niets over?

Anders: gewoon even bellen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van E=MC2 op maandag 24 oktober 2005 om 09:31:
sportschoenen

Och, zo lang je geen gevlamde laarzen aantrekt
:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moves op zondag 23 oktober 2005 om 19:54:
Wereldklasse DJ's van begin tot eind..

MO, als ik JOU niet had...

...kon ik op een terras gewoon een biertje krijgen

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op maandag 24 oktober 2005 om 11:18:
Och, zo lang je geen gevlamde laarzen aantrekt

eh.............dat klinkt gevaarlijk :-o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pyro op zaterdag 22 oktober 2005 om 03:49:
Volgens mij de metro vanaf bijlmer station naar waterloopplein.. Bijde stukjes 2-3 minuten lopen.
Ik weet niet zeker of die rechtstreeks gaat anders de metro op duivendrecht pakken naar waterloopplein.

Je moet inderdaad bij metrostation Blijmer (of Strandvliet, hangt een beetje af van welke uitgang je hebt uit de ArenA) metro 54 hebben richting Centraal Station en dan uitstappen bij Waterlooplein, gaat rechtstreeks...binnen een kwartiertje ben je er!

Heb echt vet veel zin! Can't wait! Vooral Ferry! :cheer:
Waarschuw beheerder
zag op de site van paul van dijk dat hij van 1 uur tot 3 uur draait.

Dus dan zal het volgende timetable er zijn:

2300-0100 Ronald van Gelderen
0100-0300 Paul van Dijk
0300-0500 Ferry Corsten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 21:08:
D'r staat nu toch echt Uitverkocht!

Aan de deur worden nog 300 kaarten verkocht, maar het advies is er echt op tijd bij te zijn.
Dance Therapy en de Escape worden al helemaal gek gebeld voor kaarten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op maandag 24 oktober 2005 om 13:09:
Aan de deur worden nog 300 kaarten verkocht, maar het advies is er echt op tijd bij te zijn

wat is op tijd 9 uur of rond 10 uur?
Waarschuw beheerder
Soms met voetbalwedstrijden stopt de metro niet bij Bijlmer station, dus voor de zekerheid kan je beter naar Duivendrecht gaan. :)
Waarschuw beheerder
naar voetbalwedstrijden is Bijlmer altijd gesloten, dat komt omdat een bepaalde kansloze groep zich nooit kan gedragen en dan de boel daar moet slopen helaas heb je van dat soort mensen die nooit normaal kunnen gedragen als ze uit gaan, Ajax speelt vrijdag thuis tegen Heerenveen dus reken er maar op dat Bijlmer dicht is.

als je nog geen kaarten heb, hoe laat moet je dan bij de escape zijn?
Waarschuw beheerder
naar voetbalwedstrijden is Bijlmer altijd gesloten, dat komt omdat een bepaalde kansloze groep zich nooit kan gedragen en dan de boel daar moet slopen helaas heb je van dat soort mensen die nooit normaal kunnen gedragen als ze uit gaan, Ajax speelt vrijdag thuis tegen Heerenveen dus reken er maar op dat Bijlmer dicht is.

Yep :frusty:

Wij zijn er heeel vroeg en we zien wel..
Als 't te lang duurt pakken we nog wel een drankje bij de Kroon..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op maandag 24 oktober 2005 om 11:19:
...kon ik op een terras gewoon een biertje krijgen

.. wijntje in een limo glas in de zon op een 010-terras.. en dat vind jij niet lekker? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 24 oktober 2005 om 12:54:
2300-0100 Ronald van Gelderen
0100-0300 Paul van Dijk
0300-0500 Ferry Corsten

2Armin: DANK! (y)
2Mo: je had gelijk ;)
2Dazz: de vlammen slaan er toch wel af hoor :D
2GO: en dit keer gaan zandvlakte, beterrr :woep:
2me: zo, das lekker voordelig, iedereen tegelijk, scheelt postzegels, joehoe :cheer:
Waarschuw beheerder
Hmm...Ik ben er te laat bij. Jammer. :)

Waarschuw beheerder
Ik baal dus ook als een stekker :(
Waarschuw beheerder
<-------- erg gelukkig dat Schwinggie afgelopen augustus zo enorm aandrong om mijn kaartjes alvast te bestellen! :D :D :bounce: :P :bounce: :cheer: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moves op dinsdag 25 oktober 2005 om 17:06:
zo enorm aandrong

En de Moraal van dit Verhaal, feestvierders aller landen, indien Schwinggie aandringt kun je maar beter luisteren.

:woep: JAHAAAHAAAA :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op dinsdag 25 oktober 2005 om 10:50:
2Dazz: de vlammen slaan er toch wel af hoor

hebbie terug van n bosbrandje?

Komt helemaal goed, vreselijke zin! :jaja:

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:32:
vreselijke zin!

Zeker weten.
Wordt helemaal toppie. :woep:
Waarschuw beheerder
ik heb ook geen kaarten meer:S ik had ze verkocht:S maar nu wil toch gaan, ik kan dit feest niet voorbij laten gaan, dus daarom zorg ik ervoor dat ik om 8 uur bij de escape sta.
Waarschuw beheerder
En als er dan nog niemand staat kan je alvast een terasje pakken tot t druk begint te worden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 26 oktober 2005 om 14:09:
maar nu wil toch gaan

Haha, ga je nu tóch proberen?
Groot gelijk hoor...ik zou ook wel willen :9
Succes alvast!
En voor iedereen: Een heel goede, fijne, gezellige avond/nacht toegewenst!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 26 oktober 2005 om 14:44:
Haha, ga je nu tóch proberen?
Groot gelijk hoor...ik zou ook wel willen
Succes alvast!
En voor iedereen: Een heel goede, fijne, gezellige avond/nacht toegewenst!

ja thnx als ik binnen kom schrijf zohiezo even een verslag zodat je precies weet hoe het ongeveer geweest is:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JF1978 op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:32:
hebbie terug van n bosbrandje

Ik ben nog aan het blussen van de vorige keer :D
Waarschuw beheerder
De deuren van de Escape gaan om 22:00 uur al open!
Dus als je nog geen kaartje hebt en er toch bij wil zijn, moet je zeker zorgen dat je er dan al bent!

Ik heb er zin in! (y)
Waarschuw beheerder
.. ik durf het bijna niet te vragen ..

.. wil iemand misschien een LEF kaartje verkopen .. ? :/
Waarschuw beheerder
Al in t marktforum gekeken; staan volgens mij nog een paar verkopers, en anders vrijdag vroeg langskomen.
22.00 gaan de deuren al open.

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook :yes:
Maar uit betrouwbare bron : er zijn nog z'n 300 kaarten tekoop aan de deur,dus NO Spang
Kheb r zin in :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:54:
Maar uit betrouwbare bron : er zijn nog z'n 300 kaarten tekoop aan de deur,dus NO Spang

Staat hierboven ook al ergens hoor. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moves op donderdag 27 oktober 2005 om 15:20:
.. wil iemand misschien een LEF kaartje verkopen .. ?

Vraag het me zaterdag nog eens een keer

;)
Waarschuw beheerder
Megazin in morgen!!!

Trouwens, iemand nog een leuk ideetje voor na het feest? Moet nl. daarna nog twee uurtjes wachten op de trein..

En vanaf Duivendrecht, tram/(metro?) 4, 9 en 20 naar Rembrandtplein? AL hoor ik hier ook Waterloopplein?
Waarschuw beheerder
metro 54 pakken naar waterlooplein is t snelst (Y)
Dan nog 2 minuutjes lopen...

Waarschuw beheerder
dubbel feest er van makeb avnavond vriendjes en vrienndinnetjes (y)!!!
Waarschuw beheerder
Eindelijk! Nog even een dagje saai "working from 9 till 5" maar dan toch echt lekker los!! Hopelijk draait van Dijk net zo lekker als op Dance Valley, wat was dat grandioos! Tip: Luister dat setje nog eens op www.dancevalley.nl. Kom je weer helemaal in de stemming!

Tot vanavond!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:woeptiedoe: VANAVOND :doetiewoep:
:cheer: ZWEEFLES :cheer:
:doetiewoep: VAN :woeptiedoe:
:cheer: DE :cheer:
:woeptiedoe:NUMMER :doetiewoep:
:bounce: ÉÉN :bounce:

Waarschuw beheerder
Ferry mag er ook zijn hoor. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:42:
Ferry mag er ook zijn hoor.

:yes: Ferry is zeker ook koning!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 08:13:
dubbel feest er van makeb avnavond vriendjes en vrienndinnetjes !!!

Succes meissie en ik spreek je snel.. ga vanavond zeker dubbel uit mijn dak !!! :bounce:

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moves op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:05:
ga vanavond zeker dubbel uit mijn dak !!!

Thats the away! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 26 oktober 2005 om 14:09:
ik heb ook geen kaarten meer ik had ze verkocht maar nu wil toch gaan, ik kan dit feest niet voorbij laten gaan, dus daarom zorg ik ervoor dat ik om 8 uur bij de escape sta.

heey er staat op de site dat het uitverkocht is, kun je dan aan de deur nog wel kaartjes kopen?

ik heb je op pf ook al een berichtje achtergelaten, ik hoop wel voor je dat je nog kaarten kunt krijgen dat zal wel gezellie zijn

groetjes cindy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:49:
heey er staat op de site dat het uitverkocht is, kun je dan aan de deur nog wel kaartjes kopen?

Zie boven in dit topic.
Aan de deur 300 tickets.
22.00 deuren open.

En join the party, Cindy :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Go op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:01:
koning

:cheer: Koning Keizer Admiraal :cheer:
:cheer: LOS gaan we vanavond allemaal :cheer:
Waarschuw beheerder
mag je eigenlijk een simpele digitale camera meenemen naar binnen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Zooo dat kan niet anders , als een heel mooi feestje worden... PvD op 1 en Ferry op 5 in de dj Mag (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---HBtje--- op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:10:
mag je eigenlijk een simpele digitale camera meenemen naar binnen ?

Dat wil ik ook wel weten?
Waarschuw beheerder
Had vanmiddag de escape en het kantoor van escape gebeld, beiden dachten ze dat het wel mocht, maar ik moest voor de zekerheid de organisator bellen, maar die namen de telefoon niet op...
Waarschuw beheerder
Zo, zit nu lekker mn een setje van Eddie Haliwell alvast te genieten.

Camera in de oplader. Check.

Nog ff en dan partytime!
Waarschuw beheerder
Zo helemaal in de mode voor PvD.
Net ff Colours Of Hungary 1999 beluisterd. :)

En en ga dr zo vandoor. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Veel plezier!!!!!

Waarschuw beheerder
Wat een feestje was dit zeg :D

Ronald van gelderen :respect:

Paul van Dyk :respect:

Ferry Corsten :respect:
Waarschuw beheerder
Wauw, idd helemaal super.

Weet iemand waar ik de track kan vinden van Ronald van Gelderen de Coldplay Speed of Sound remix...

Kippevelmomentje!!
Waarschuw beheerder
En hier zijn de foto's. :)

L.E.F. Partypics

Was een erg lekker feestje moet ik zeggen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaaikeS op zondag 30 oktober 2005 om 16:57:
Coldplay Speed of Sound

ja het is orgineel is ook helemaal geweldig, pracht band zeg maar wie heeft die remix toevallig