Onderwerp is dubbel!
Zie "wat is de grootste afknapper tijdens de sex???" voor eenzelfde onderwerp.
tijdens de sex aangeven dat je de zoekfunctie op partyflock niet kent, is ook een gigantische afknapper.
Kiek eens ff hier
Kiek eens ff hier
Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 2 september 2005 om 10:35:Als poesj een scheet laat tijdens het rimmen
Whahahahahha
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 10:30:nog nooit sex gehad
niet liegen he schatje
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 10:30:nog nooit sex gehad
met meer dan 3 mannen tegelijk zeker
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 10:55:sorry wou me anders voor doen dan ik ben, maar jij hebt me ook altijd door...
geeft niet meis je was gewoon even jezelf
kan de beste overkomen he
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 10:28:Wat vind jij de grootste afknapper tijdens de daad??
uhhhhhh gebeld worden en gewoon opnemen
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 11:14:dan ben ik op mijn best....
mmmmmm sil op der best
Uitspraak van Pieter Baan op vrijdag 2 september 2005 om 11:25:als je vriendin ineens een man blijkt te zijn..
damn! dat lijkt me echt te erg!!
vriendin van me heeft dat andersom gehad die dacht dat ze een vriend had wat een vriendin bleek te zijn !
echt de totale afknapper!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 11:35:dat zou ik nou nog wel eens in het echt willen zien...
jij zo'n mooi cheerleader pakje aan, van die mooie pompommetjes aan je handen en zwaaien maar
dat kan ik als de beste ja
kijk maar eens op www.cheerleader.nl
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 11:40:dat kan ik als de beste ja
er is nog wel meer wat ze goed kan
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 11:40:dat kan ik als de beste ja
maak me gekkkkkk
er is nog wel meer wat ze goed kan
maak me nog gekkerrrrrrr
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 11:44:ssst
nou maak je me erg nieuwsgierig meis
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 10:28:Wat vind jij de grootste afknapper tijdens de daad??
Als je één of andere 19 jarige muts uit Drenthe hebt die steeds stomme vragen stelt.
Uitspraak vanjongens die geen initiatief nemen of heel lief gaan doen, sex moet vooral lust zijn en de jongen die met mij sext moet n beest in bed zijnnachtpoppetje
op vrijdag 2 september 2005 om 12:04:
en dat bedoel ik !!!
Uitspraak vanjongens die geen initiatief nemen of heel lief gaan doen, sex moet vooral lust zijn en de jongen die met mij sext moet n beest in bed zijnnachtpoppetje
op vrijdag 2 september 2005 om 12:04:
wat voor beest dan.... een slang of een tijger of een stinkdier
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 12:44:wat voor beest dan.... een slang of een tijger of een stinkdier
n combinatie, heb je van alles wat... alleen dat stinkdier mag je houden
Uitspraak vanalleen dat stinkdier mag je houdennachtpoppetje
op vrijdag 2 september 2005 om 12:48:
volgens mij bedoelde hij zichzelf daarmee
Uitspraak vann combinatie, heb je van alles wat... alleen dat stinkdier mag je houdennachtpoppetje
op vrijdag 2 september 2005 om 12:48:
ik zal wel eens een mooie combinatie samenstellen
Uitspraak van ut lieverdje op vrijdag 2 september 2005 om 12:51:volgens mij bedoelde hij zichzelf daarmee
hahaha boefje... ben super schoon en geschoren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 september 2005 om 13:01:hahaha boefje... ben super schoon en geschoren
hahaha mooi zo.....