2 volgers · 9965x bekeken
dus dan zou je het via msn uit maken!? Dan zou ik het nog niet doen. Heb ik ook niet gedaan woonden ook ruim een uur uit elkaar...
nee, niet via msn. Ben met je eens dat dat te onpersoonlijk is. Denk dat het scheelt of je net iets hebt of dat je een relatie van 2,5 jaar achter de rug hebt.
donateur
Vind ik wel kunnen.
Op da basischool
Yep, precies!
ik vind het echt zielig had laats een meisje die deed het op pf super zwak
nah je hebt het wel getroffen met en die zeurkous en die partyflockchick
lekker laten lopen
over msn uitmaken? het moet niet kinderachtiger worden
laatste aanpassing
Maar via iemannd anders uitmake ,
Das pas sielig .
hey, ik moest van je vriendje zeggen dat hij het uitmaakt
laatste aanpassing
over msn uitmaken zielig of niet?
Het is zwak ja ,je kunt beter ff met elkaar gaan prate ... maar als er een giga afstand tussen zit en je zit er teveel mee dan kun je dat mischien beter doen
Vreselijk dat kan je gewoon niet maken.
Wil je het uitmaken doe het dan persoonlijk en praat erover.
Inderdaad
Ik vindt dat je er ook over hoort te praten zoiets kan toch niet opeens over zijn.
Wil je het uitmaken doe het dan persoonlijk en praat erover.
Als je het dan zo graag uit wilt maken heb dan ook gewoon het lef om het persoonlyk tegen die gene te zeggen
Inderdaad
Ik vindt dat je er ook over hoort te praten zoiets kan toch niet opeens over zijn.
pikkie dat meissie is je nie eens waard man kop op je verdiend wel beter
weet ik komt wel weer goed erges zal heus wel iemand zijn die me waard is
ohh de keuze is zeker wel aan mij, ik bepaal namelijk zelf wat ik doe en wat ik wil en degene die dat niet zint kan gewoon opdondere en degene die mij probere te gebruike als tussenstation krijgen een knal van hier tot aan tokyo...
heel simpel is dat...
sorry maar ik ben geen ondergeschikt vrouwtje die een kerel haar laat vertellen wat ik met mijn lichaam moet doen en dat ik als tussenstop moet fungeren. hallo, we leven inmiddels in 2007 hoor. degene die van ondergeschikte vrouwen houden moet maar weer terug naar de jaren '20 van de vorige eeuw
ten eerste heb ik genoeg eigenwaarde,
ten tweede heb ik geen man nodig, als ik wil kan ik makkelijk voor mezelf zorgen. een partner hebben is leuk, maar dan moet ie je wel waarderen.
ten derde is het mijn lot niet om als tussenstop gebruikt te worden, degene die dat probeert heeft hele erge problemen
ten vierde ben ik net iets te slim om in die achterlijke dingen te trappen, zoals playertjes die tussenstops willen maken.
en dan nog iets, je gebazel over dat mannen slimmer zijn geworden en dat jullie niet van lange communicaties houden (dit bericht is zeker al te lang ) dat is klets. ik ken namelijk zat jongens die wel gewoon kunnen luisteren en praten. degene die dat niet kunnen, rennen gewoon weg van hun problemen, wat overigens weer duidt op lafheid. (en hoe gek is dat, jij noemt dat juist weer slim... heel apart jaa)
dus als jullie nou echt zo slim waren geworden (en dan bedoel ik jou dus vooral) dan had je zoiets natuurlijk voor jezelf gehouden en dan zou je ook niet wegrennen voor problemen met vrouwen. wat blijkt dat jij dat schijnbaar wel hebt, want voor jou zijn we allemaal tussenstopjes...
beetje vrouwennijd ofzo?
Wel Als Je vriendj je Bijna Verkracht!!
over msn uit maken is gewoon triest
Over msn Uitmaken IS triest ja..
Dat Moet je gwn niet doen.
want dan ontstaan juist de grootste ruzie's
zelde als je het over de telefoon doet..
Over Telefoon is ook Triest ja..
Maar wat Nou als je Vriendj je Bijna Verkracht heeft..
en je die gene echt nooit meer wilt zien..
omdat je bang bent dat diegene het weer probeert.
dan moet het tog wel voor 1 keertj kunnne?
Over Telefoon is ook Triest ja..
Maar wat Nou als je Vriendj je Bijna Verkracht heeft..
en je die gene echt nooit meer wilt zien..
omdat je bang bent dat diegene het weer probeert.
dan moet het tog wel voor 1 keertj kunnne?
dan spreek je op een neutrale veilige plek af.. zoals een cafe.
of je belt gewoon inderdaad.. het scheelt gewoon per situatie. De ene keer doe je het respectvol, de andere keer niet. En vaak doe je het NIET als de ander het gewoonweg niet verdiend of als er een bepaalde situatie gaande is.
ohh de keuze is zeker wel aan mij, ik bepaal namelijk zelf wat ik doe en wat ik wil en degene die dat niet zint kan gewoon opdondere en degene die mij probere te gebruike als tussenstation krijgen een knal van hier tot aan tokyo...
heel simpel is dat...
sorry maar ik ben geen ondergeschikt vrouwtje die een kerel haar laat vertellen wat ik met mijn lichaam moet doen en dat ik als tussenstop moet fungeren. hallo, we leven inmiddels in 2007 hoor. degene die van ondergeschikte vrouwen houden moet maar weer terug naar de jaren '20 van de vorige eeuw
ten eerste heb ik genoeg eigenwaarde,
ten tweede heb ik geen man nodig, als ik wil kan ik makkelijk voor mezelf zorgen. een partner hebben is leuk, maar dan moet ie je wel waarderen.
ten derde is het mijn lot niet om als tussenstop gebruikt te worden, degene die dat probeert heeft hele erge problemen
ten vierde ben ik net iets te slim om in die achterlijke dingen te trappen, zoals playertjes die tussenstops willen maken.
en dan nog iets, je gebazel over dat mannen slimmer zijn geworden en dat jullie niet van lange communicaties houden (dit bericht is zeker al te lang) dat is klets. ik ken namelijk zat jongens die wel gewoon kunnen luisteren en praten. degene die dat niet kunnen, rennen gewoon weg van hun problemen, wat overigens weer duidt op lafheid. (en hoe gek is dat, jij noemt dat juist weer slim... heel apart jaa)
dus als jullie nou echt zo slim waren geworden (en dan bedoel ik jou dus vooral) dan had je zoiets natuurlijk voor jezelf gehouden en dan zou je ook niet wegrennen voor problemen met vrouwen. wat blijkt dat jij dat schijnbaar wel hebt, want voor jou zijn we allemaal tussenstopjes...
beetje vrouwennijd ofzo?
WOEI!!!!!!!!

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)