als je vriend of vriendin nog met zijn of haar ex omgaat kan je zeker weten dat er nog geneukt wordt
ik voel me bedreigd ja, ook al weet ik dat het nergens voor nodig is.
en ik heb het ook liever niet dat ie nog met haar praat, laat staan omgaat!
als je vriend of vriendin nog met zijn of haar ex omgaat kan je zeker weten dat er nog geneukt wordt
Je bedreigd voelen is een gebrek aan zelfvertrouwen denk... Als je weet dat het goed zit hoef je je helemaal niet bedreigd te voelen.
Nee...denk toch dat dat niet lang goed gaat!
als je keigoeie sex met haar/hem had..en met je huidige relatie minder dan kan het zijn dat je het nog wel doet.
waarom toch altijd ruzie maken
ik praat altijd met mijn exen. je hebt er deel van je leven mee gedeelt waarom zou je dan op eens niet meer mee omgaan. je hebt een vriendschap met je ex dus gewoon een vriendin
ligt eraan hoe die ex zich tegenover mij gedraagt..
het is niet voor niets een EX !!!
Ik heb er geen moeite mee als het een normaal gesprek is, praten over "weet je nog toen, toen hadden we het fijn bla bla" vind ik een beetje bullshit en zijn naar mijn mening gewoon stiekeme acties..
Als het bij een normaal leuk gesprek blijft heb ik er geen moeite mee, en bedreigd? nee!
Ik vind het ook nogal vreemd dat je volgens sommige partners ineens maar moet doen alsof je ex niet meer bestaat, je hebt met die persoon een fijne tijd gehad, en daar kun je dus gerust een praatje mee maken!