Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
he gab kijk uit wie je uitschot noemt tot nu toe heb je slechte ervaringen ermee dat wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn
bommen moeten ze op woonwagenkampen gooien
de meesten betalen geeneens belasting, en dan hoor je naar mijn idee niet meer in dit land thuis
tja dat heb je wel eens he dus jij had bloed in je alcohol zitten
de meesten betalen geeneens belasting
luister ik werk voor een baas dus ik betaal ook belasting
jah dat hoofdstuk hebben we wel gehad
de politie durft vaak zelfs niets meer te doen tegen dit volk
de meesten betalen geeneens belasting, en dan hoor je naar mijn idee niet meer in dit land thuis.
beste verlichter,
je bent nog niet droog achter je oren en hebt kritiek op
"kampers" weet je wel wat dat zijn. ik ben een woonwagenbewoner en geen kamper, werk 40 uur per week, betaal netjes belasting en huur en gas en licht, en doe ook
nog liefdadigheidswerk, dus wat moet je nou met een bom erop. ik zeg toch ook niet dat ze een bom moeten gooien op
nijmegen omdat er een enkele rotte appel zoals jij tussen zit.
ben ik da gek? hahahaha donder op jij zwakzinnige
een grote muil kan je krijgen als je commentaar levert
heel veel kampers zijn gewoon asociale lui. ze zijn heel erg agressief. ze zijn crimineel. de politie durft er zelfs niet te komen, en dat wil een heleboel zeggen.
da jij maar gauw van di forum af moe tyfe en weer in je boeke moe duiken vwo schooliertje
tja blijkbaar win ik hier geen stemmen met mijn ongenuanceerd gelul.
maar wat zeggen we ervan?
tot ziens, je bent de ZWAKSTE schakel !!!!!!!!!!!!!
heb je even snel de dikke van dale geplunderd met je dure woorden oof wij van de wagens zijn de tijd van analfabetisme ver voorbij, dus kom maar op we lusten je rauw.
heb je even snel de dikke van dale geplunderd met je dure woorden oof wij van de wagens zijn de tijd van analfabetisme ver voorbij, dus kom maar op we lusten je rauw.
ik hou voor niemand me smoel of jij wa nuttigs hier te melde het gekke waus
ga zo door en wordt geband
ok sorry, ik zal het niveau even verlagen tot jullie kampers niveau, wat zeker betekent dat ik in elke zin 5 keer kanker en tyfus moet zeggen enzovoorts?
had je maar een goede school moeten doen ipv de drugshandel
ben je er zo 1???
Uitspraak van poesop dinsdag 7 maart 2006 om 20:51:
wil je hier niet missen hoor
Uitspraak van de verlichter op dinsdag 7 maart 2006 om 20:47:
ok sorry, ik zal het niveau even verlagen tot jullie kampers niveau, wat zeker betekent dat ik in elke zin 5 keer kanker en tyfus moet zeggen enzovoorts?
denk dat jij voor de ban gaat!
Uitspraak van de verlichter op dinsdag 7 maart 2006 om 20:49:
had je maar een goede school moeten doen ipv de drugshandel
kappen nou
begint*
ok ik heb het hier niet over jou jij bent blijkbaar wel een fatsoenlijk persoon