Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ergste vind ik dat als mensen horen waar je vandaan komt ze je gelijk gaan negeren en alles.
Mijn dochtertje ging van de peuterzaal af en vroeg of der beste vriendinnetje eens mocht komen spelen toen zei die moeder tegen der van Nee ik wil niet dat ze bij jullie soort komt
Dan denk je toch waar zit ze met der verstand oke als je dat zo denkt en dat je dat niet wilt maar dat zeg je toch niet tegen een kind van 4
jah andre opvoeding jah zekers hebben we stijl maar jah we zijn toch mense zo als alle andre toch
he mop alles goed met jou
kheb geen moeite met kampers....heb goede vrienden van het kamp en als er iets is kan ik eerder van hen op aan dan van mensen die in een gewoon huis wonen...maar ik respecteer mensen op WIE ze zijn, niet om WAAR ze wonen...wil zelf ook graag zo behandeld worden...kom zelf uit een achterbuurt met veel geweld, drugs en overlast...Geleen is de laatste tijd veel in het nieuws door de 3 moorden dit jaar en de kopstoot met de helm maar daar wordt ik toch ook geen slechter mens van....liever een kamper die dealt in tv's dan een 'huisbewoner' die dealt in drugs
Zeker, maar ik bedoel eigenlijk ook dat kampmeisjes vaak echte kampkapsels hebbe (opgestoken), veel goud, veel merkkleren, mercedes, mooie huizen, heeel proper, enzo je weet wel wat ik bedoel, gewoon een iets andere stijl/levensgewoonte niets mis mee imo!laatste aanpassing 9 november 2005 16:18
jah als oke met mijn met jou boy
neej idd en toch iedereen heeft toch eigenmeinig he respect voor dank je nog
kheb geen moeite met kampers
Een reizigeris iemand die van bloedafkomst van het kamp komt.
Als mijn dochter met een burger trouwt en op het kamp gaat staan is en blijft hij een burger al staat die 20 jaar.
Als je gaat wonen ben en blijf je een reiziger , het heeft niks met of je nou wel of niet in een wagen woon. Je bent het of je bent het niet.
Voor de burger klinkt dit allemaal verwarrend maar als wij dit lezen komt dit heel bekend voor.
ja en jannes is leuk ja
heb je het topic wel eens gelezen
zijn zoveel leuke mensen van het kamp hoor meid
de jannes die zingt wolters dus zijn er zoveel
de jannes die zingt wolters dus zijn er zoveel
huh? wat 6 wolters en 1 oosting??????
nou anders ik wel niet
huh? wat 6 wolters en 1 oosting??????
jah geloof het wel.. 6 keer met achernaam wolters en 1tje met de achternaam oosting of was het nou hendriks uhh geloof hendriks..
Woont jannes trouwens dichtbij je?
ja wat is daar mee??? met wolters oosting hendriksss???
ja en is ook nog familie