Partyflock

Forumonderwerp · 806774
1 volger · 73072x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ben vorige week teruggekomen.
heb t echt super naar mn zin hehad,alleen jammer dat de energie dicht was,maar heb me prima vermaakt in andere tenten van dutch was ook wel gezellige tent!

[img width=319 height=240 cacheid=000cb554002495de6fcf65041a01824b9c]http://hersonisos.myv.nl/UserFiles/5(103).jpg[/img]

[img width=319 height=240 cacheid=0002d104002495e00177f4fc1a01824b9c]http://hersonisos.myv.nl/UserFiles/15(88).jpg[/img]

[img width=319 height=240 cacheid=0002d107002495e3fcbb52f31a01824b9c]http://hersonisos.myv.nl/UserFiles/27(36).jpg[/img]

[img width=319 height=240 cacheid=000cb55c002495ed6a4ff5f91a01824b9c]http://hersonisos.myv.nl/UserFiles/29(42).jpg[/img]

[img width=319 height=240]http://hersonisos.myv.nl/UserFiles/051<span class=(6).jpg[/img]" style="max-width: 319px;width: 100%" src="http://hersonisos.myv.nl/UserFiles/051(6).jpg" />
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 14:56:
jammer dat de energie dicht

Nee toch, fuck. Ik ben vorig jaar ook al chersonisoss geweest en vermaakte me daar super.

Hoop dat de vrouwen daar in kreta weer gezellig zullen zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wojgek op vrijdag 28 juli 2006 om 17:50:
Hoop dat de vrouwen daar in kreta weer gezellig zullen zijn

als je van 16 jarige houdt wel ja ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat Ameland en Terschelling voor de 16 jarigen was, en Chersonissos voor de wat ouderen ;p

Waarschuw beheerder
donateur
was weer te vet deze vakantie
foto's komen nog wel
helaas het bierrecord niet weten te halen
blijven steken op 700 stuks :(
Waarschuw beheerder
donateur
m'n vriendin was zo vriendelijk om vanmiddag een filmpje te sturen vanaf StarBeach.. zag er goed uit!

en daarna ging ik weer "vrolijk" verder met werken. :nocheer: :D
Waarschuw beheerder
9 Aug vertrek ik met me lieve chicky's..!!
FF chersonissos onveilig maken.. !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 20:11:
Uitspraak van LaDy-StyLe @ Kreta - Chersonissos op donderdag 27 juli 2006 om 19:48:
...maar het vage is..als je van een ander rijbewijs kan lenen mag het wel ....het gaat alleen om dat nummer ofzo

vergeet wel niet dat die gene die zijn rijbewijs uitleent ook de verantwoordelijke is
dus er hoeft maar wat te gebeuren met een van je maten en degene waar t rijbewijs van is
is in principe de klos

want waarvoor denk je dat ze anders een rijbewijs nodig hebben ?
ze moeten gewoon iemand aansprakelijk kunnen stellen
stel als hun iemand toestemming geven om een brommer te huren
die niet in t bezit zijn van een rijbewijs dan zijn hun zelf de schuldige, want ze mogen geen brommer etc
uitlenen aan iemand die geen rijbewijs heeft

snap ?

jah klopt...haha sorry had ik erbij moeten zetten :P:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heilige Johanna op vrijdag 28 juli 2006 om 17:58:
als je van 16 jarige houdt wel ja

Jij bent toch 20. EN ben vorig jaar in chersonissos geweest en daar waren de vrouwen echt wel ouder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wojgek op vrijdag 28 juli 2006 om 21:33:
Jij bent toch 20. EN ben vorig jaar in chersonissos geweest en daar waren de vrouwen echt wel ouder.

jaaahaaa ik was er vorig jaar ook en toen was de leeftijd ook niet onder de 18 te vinden!

nu is het ver onder te de 18 ;) you snap?

Waarschuw beheerder
ik heb de vliegtijden binnen die zijn zwaar kut!!
heen reis is dinsdag om 21.30 heen en aankomst om 02.00 sorry, maar de aankomst tijd is dus gewoon op woensdag, egt zwaar klote dus!! en terug reis om 09.00 sochtens al, naaiers!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heilige Johanna op vrijdag 28 juli 2006 om 17:58:
als je van 16 jarige houdt wel ja

ja daar ben ik het helemaal mee eens! ik ben ook net een dagje terug! het was zeker wel leuk maar ik had tijdens het uitgaan echt het gevoel dat ik in salou liep!! haahahah Volgend jaar toch maar ibiza! :)

Waarschuw beheerder
hmm das wel kut van die 16 jarige, wilde juist daar heen om ze te 'vermijden'... ag ja boeie, word wel gezellig.!

Waarschuw beheerder
daar neuken te veeel mensen
Waarschuw beheerder
donateur
roy, weer in NL? ah!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 juli 2006 om 18:08:
helaas het bierrecord niet weten te halen
blijven steken op 700 stuks

dat je het bij heb kenne houwe. ben net klar met de dvd van de foto's. de helft weet ik ech nie meer.

ben wel een paar mensen tegen gekomen die ik in chersonissos heb lere kenne.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 02:03:
daar neuken te veeel mensen

:o

Uitspraak van Michalis op zaterdag 29 juli 2006 om 03:08:
roy, weer in NL? ah!!

mooi kut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michalis op donderdag 27 juli 2006 om 14:57:
het is erg druk momenteel daar in chersonissos

Ja, half Nederland loopt daar rond
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga vandaag richting oord des verderfs b)
half 7 of 7 uur vertrekken we (heb tickets zelf nog niet gezien) b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 23:40:
hmm das wel kut van die 16 jarige, wilde juist daar heen om ze te 'vermijden'... ag ja boeie, word wel gezellig.!

Ik ben 23,ghehe. IK vlieg ook pas vanavond om half 8, maar bij aankomst ga ik de eerste avond wel gelijk op stap.
Groep maten van ons zitten er al, dus gaat gewoon weer een super vakantie worden!

Waarschuw beheerder
Nog een weekje:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Do__ op zaterdag 29 juli 2006 om 05:04:
Ja, half Nederland loopt daar rond

en het stinkt naar redbull

Waarschuw beheerder
Iemand een idee waar die bungeejump vanaf 140 meter ergens is op Kreta?

Waarschuw beheerder
tja ik had gehoord van jongen die is net terug uit van kreta die heeft 3 meisjes geneukt daar.. en hij zei dat daar neuken teveel mensen elke dag..!

moet ik dan geloven??????

Waarschuw beheerder
Niemand een idee waar dat is, ik ga namelijk vannacht die kant op!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:42:

Ik ken alleen een bungee bij Star Beach maar dies egt geen 140 meter :nee:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:44:
tja ik had gehoord van jongen die is net terug uit van kreta die heeft 3 meisjes geneukt daar.. en hij zei dat daar neuken teveel mensen elke dag..!

Tis wat he !

:S

Waarschuw beheerder
is starbeach niks???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:42:

Das de Aradaina brug

http://www.bungee.gr/en/sites.asp

das ongeveer hierzo en das best een stukkie rijden :P:

[img width=623 height=493 cacheid=0013d87800033782dfc0037d1a01829415]http://www.bungee.gr/img/map.jpg[/img]

Wil er zelf ook naartoe als ik eenmaal op kreta zit :P
Waarschuw beheerder

zelf weten.. moeten is dwang dus moeten zal ik maar niet doen

laatste werkdag gehad :D maandagnacht richting Schiphol :cheer:

Waarschuw beheerder
en hij zei dat daar neuken teveel mensen elke dag..!

geen problemen mee :P
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeey ff een berichtje voor de mensen die al terug zijn uit chersonissos...

Heeft 1 van jullie misschien iets gehoord over een camera die is gevonden..( een zwarte Canon)
mijn vriendin is hem de laatse avond verloren..
Zoow klote gewoon 300 foto's en filmpjes pleite gewoon...

De camera is opzich nie zoow erg. die word wel weer vergoed door de verzekering.. maar die foto's zoow jammer gewoon..

Als iemand hem van hier heeft gevonden.. pb Aub ff...
De cam mag je wel houden...

Grtzz

Waarschuw beheerder
maak der topic over.. denk dat je dan meer reacties zal krijgen dan hier..

kunt altijd proberen natuurlijk

succes iig (F)
Waarschuw beheerder
Heb gister iets gehoord he, een vriendin van een vriend van mij schijnt 3 keer verkracht te zijn in chersonis, en een vriend van haar paar keer in elkaar getrapt(nu denk ik zelf dat dit wat overderven is) maar wel faaking ziek:S

Waarschuw beheerder
:/ (N)
Waarschuw beheerder
Ja echt heel naar, dat moet ik niet hebben, lekker aan het zuipen en opeens van die boys die denken stoer te zijn, als ik dat zou willen ga ik wel uit hier in zandvoort:S
Waarschuw beheerder
Maandag die kant op!
Hadden geboekt voor Starbeach Village maar gaat helaas niet meer door, overgeboekt :(
maarja...

Heb er zeker wel zin in en gaat helemaal super worden :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Dees- op vrijdag 28 juli 2006 om 23:30:
ja daar ben ik het helemaal mee eens! ik ben ook net een dagje terug! het was zeker wel leuk maar ik had tijdens het uitgaan echt het gevoel dat ik in salou liep!! haahahah Volgend jaar toch maar ibiza

hahaha ben het met je eens..idd ibiza volgend jaar!

Dat word alvast sparen ;)

Waarschuw beheerder
tja ik had gehoord van jongen die is net terug uit van kreta die heeft 3 meisjes geneukt daar

zo weinig:P?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zaterdag 29 juli 2006 om 17:10:
en opeens van die boys die denken stoer te zijn, als ik dat zou willen ga ik wel uit hier in zandvoort

Onze buren uit Den Haag hadden dat ook.. die waren eerst overboekt in Star Beach en die dag dat wij hun zagen gingen ze net hun nieuwe kamer in in Star Beach Village.. ze waren die nacht ook in elkaar geslagen door paar gasten, ze wisten niet meer waarom

Allemaal fraaie dingen op je vakantie.. gelukkig heb ik geen 1 vechtpartij of iets gezien.. Wel zagen een paar maatjes van mij onze laatste stapavond (20 juli) een enorme vechtpartij bij McDelly's :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johtje op zaterdag 29 juli 2006 om 18:24:
Hadden geboekt voor Starbeach Village maar gaat helaas niet meer door, overgeboekt
maarja...

waar ga je nu dan heen? weet je dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Orgenized Chaoz op zaterdag 29 juli 2006 om 17:06:
Heb gister iets gehoord he, een vriendin van een vriend van mij schijnt 3 keer verkracht te zijn in chersonis, en een vriend van haar paar keer in elkaar getrapt(nu denk ik zelf dat dit wat overderven is) maar wel faaking ziek

Zou goed kunnen heb ook zulke verhalen gehoord en bij von dutch schijnt het ook vaak raak te zijn iig.Stond op de wc was een gozer zo maar gemept..en achter ons hotel iemand verkracht.Zelf niet echt last gehad wel bijna een x maar toen werd maar voor me besloten dat we moesten gaan haha

Waarschuw beheerder
ik weet wel dat t goed fout gaat daar als ik ook maar iets van dit soort dingen zie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johtje op zaterdag 29 juli 2006 om 18:24:
Maandag die kant op!
Hadden geboekt voor Starbeach Village maar gaat helaas niet meer door, overgeboekt
maarja...

nou je ben nie de enige....
wij ook...
en nog heel veel andere mensen...
iedreen die ik sprak was overgeboekt of zaten met zn 7 en in een 4 persoons appartement...
en na 11en moet je stil zijn anders word je er af gegooit.
dr waren op 1 avond vier appartementen dr uit gegegooit.
de reden wisten ze nie..
kut gerelgeld daar in dat star beach village...
volgens jaar echt niet meer.... lkkr weer naar michalis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 19:36:
waar ga je nu dan heen? weet je dat?

Chersonissos Palace.
We hadden eerst een kamer voor 4 personen en nou opeens 2 kamers voor 2 personen.
Beetje sneu allemaal

Uitspraak van alizee op zaterdag 29 juli 2006 om 19:53:
iedreen die ik sprak was overgeboekt
kut gerelgeld daar in dat star beach village...
volgens jaar echt niet meer....

Hoor het heel veel ja!
Vind het allemaal maar een beetje krom maar we maken er maar het beste van, zal allemaal wel goedkomen.
Daar ben ik niet bang voor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 19:50:
ik weet wel dat t goed fout gaat daar als ik ook maar iets van dit soort dingen zie

Ja precies ik had daar ook meestal een bier fles in mn hand haha dus mocht het nodig zijn...moet ik hem wel eerst leeg drinken natuurlijk dat heb ik niet voor mn vijand over ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.J.W.D. op zaterdag 29 juli 2006 om 20:05:
moet ik hem wel eerst leeg drinken natuurlijk dat heb ik niet voor mn vijand over

:D

uiteraard.. wel eerst je biertje opzuipen ;)