| Betreft: | evenement: Hardcore Junky, zaterdag 10 december 2005 om 22:00 |
had de line up zkr beter verwacht ja, maar wat wil je het is van art of dance!
maar angerfist enz
angerfist is te standaard...
als ze er een tempo in gooie is het goed...
maar voor de rest
Mag ik even vragen waarom sommige zo'n hekel hebben aan Outblast, zit dit hetzelfde als met Angerfist? Vinden jullie zijn producties en Livesets niet ''leip''? Of gaat het jullie omdat hij een beetje commercieel is.
Uitspraak van FPS Koen op dinsdag 4 oktober 2005 om 09:24:
Mag ik even vragen waarom sommige zo'n hekel hebben aan Outblast, zit dit hetzelfde als met Angerfist? Vinden jullie zijn producties en Livesets niet ''leip''? Of gaat het jullie omdat hij een beetje commercieel is.
Sommige mensen weten niet waar ze het over hebben, Outblast doet echt veel meer dan de meeste mensen weten...
Zie dat Re-Style ook reageert..
Zou outblast ook komen kijken...
Minimum leeftijd,...
voor melodietjes moet je bij angerfist zijn...
maar die draaiorgel bass van hun
Omdat ie door iedereens neus gedouwd word! en de meeste het nou wel weten met die gozer, overal altijd afsluiten en altijd met dezelfde nr's
sonde ?
Echte goeie hardcore dj's blijven lekker underground
niet op the box of tmf
Die ga ik zekers niet missen!!!!
Ja en toch gaat iedereen uit zijn dak en toch is zijn birthday party ruim vantevoren uitverkocht en toch was zijn concert te dik uitverkocht... Hmmm vreemd hoor
dat komt omdat alle clubkutten en gassies die net in de hardcore komen alleen outblast en angerfist kenne
en die groep is toch de grootste groep jongeren in holland...
dat komt omdat alle clubkutten en gassies die net in de hardcore komen alleen outblast en angerfist kenne