894x bekeken
donateur
als ik uitslaap heb ik soms een odml
Het is overal op de wereld wel ergens ochtend.
En dat betekent dat er altijd overal op de wereld stijve penissen zijn
raar idee, wel
Jongens krijgen nachtelijke erecties, wel drie tot zes keer. Meestal merk je hier niets van, behalve als je ’s ochtends met een stijve wakker wordt. Je spreekt dan van een ochtenderectie.
Meiden die bij het ontwaken zien dat hun vriend een erectie heeft, gaan er soms vanuit dat hij over sex heeft gedroomd en opgewonden is. Maar dat is meestal niet het geval. Uit een ochtenderectie kun je niets afleiden over zijn gedachten, gevoelens of verlangens. Het is vergelijkbaar met een spontane erectie.
Meiden die bij het ontwaken zien dat hun vriend een erectie heeft, gaan er soms vanuit dat hij over sex heeft gedroomd en opgewonden is. Maar dat is meestal niet het geval. Uit een ochtenderectie kun je niets afleiden over zijn gedachten, gevoelens of verlangens. Het is vergelijkbaar met een spontane erectie.
Bij de vrouwen heet dat toch een KNOK??
Klets Natte Ochtend Kut
stinkt dat?
shit.. vergeten.. ik denk er nu pas aan
ja vind het altijd wel lekker eigenlijk als je naast iemand wakker word met een odol tijd voor nog een feesjuh
Jij bent altijd in voor feesjes
Uit een ochtenderectie kun je niets afleiden over zijn gedachten, gevoelens of verlangens.
Tuurlijk wel, dat is zo door de natuur geregeld...de meeste vrouwen zijn smorgens op hun geilst, dus is t allang handig dat die lul stijf is. Ik spring erop en rij m net zo lang tot we beiden bedaard zijn