Partyflock

Forumonderwerp · 805524
Nog 1 nachtje slapen en dan hoor ik of ik ik inderdaad de prijs 'een luchtballon vaart' heb gewonnen.
Hier heeft Kruidvat een nieuw filiaal geopend en ben ik met nog 10 mensen uitgeloot....zoiezo heb ik al een pakket ter waarde van 45euro gewonnen (hehe toch lekker als je der niks voor hoeft te doen ;) )

Maar stel dat ze morgen zeggen...u heeft gewonnen dus stap maar in :vaag: phoeiii vraag me af of ik dat wel zo 1,2,3 durf??
damn!!Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer vet kick!

Zou jij er zo in stappen?
heb het laatst gedaan met opa :lief: heb bets hoogtevrees maar hetb was zo tof (Y) gewoon doen , ik zou het zo weer doen!!

Nee, ben echt een schijterd met hoogtes, durf amper in een reuzerad.

ik weet ut niet hoor

Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
L O L

SUC6 ;)

hehehehe...
Tuurlijk zou ik het doen!!
Wijs man!! B) Als je niet durft, wil ik wel voor je gaan hoor!! :YES:

flying high ....

Zou er zeker in stappen, lijkt me leuk een keer meegemaakt te hebben :yes:

kun je ballonvaart en bungyjump gelijk commbineren.
Heeeeey Nik!

Ten eerste van harte GEFELICITEERD met je ballonvaart en ten tweede, maak je niet druk, is echt super/super/super-TOF! (Y)

Lekker langzaam over het Gronings landschap scheren en een mooi uitzicht, wat wil je nog meer! Alleen hopen dat het weer meezit, maar zoals het er nu naar uitziet komt het wel goed :D

(K)

JS®

:no:

Heyz Nik gewoon doen en mocht er wat fout gaan en je stort naar beneden dan kunnen wij hier op aarde ten minste zeggen kijk daar vliegt een engel met een B ervoor hahaha have fun

dat lijkt me nou echt rete cool!
laatste aanpassing

:D