5732x bekeken
Ik snap ook echt niet dat mensen over ijsjes eten hebben...ik kon niet eens slikken laat staan dat ik zin had in een ijsje...maar deze mensen waren al erg jong geopereerd?
Nee daar heb ik het allermeeste pijn van gehad in mijn leven en wil ik zeker nooit weer mee maken
Maar goed succes....je hebt even goed pijn maar als dat voorbij is ben je blij dat ze eruit zijn...was ik wel want ik had om de drie weken last van keelontsteking
Nee daar heb ik het allermeeste pijn van gehad in mijn leven en wil ik zeker nooit weer mee maken
Maar goed succes....je hebt even goed pijn maar als dat voorbij is ben je blij dat ze eruit zijn...was ik wel want ik had om de drie weken last van keelontsteking
Die van mij zijn er 11 jaar geleden uitgehaald, en gewoon ijs eten en ijswater drinken 
Me neus en keel amandelen zijn er allebei 2x uitgehaald..
dat heb ik ook wel eens gehoord!
een vriend van mn vader had die in zn jeugd weg laten halen en die dingen waren gewoon weer aan gegroeit
35 was ie toen ie ze weer eruit liet halen bij zn keel....geloof het of niet...hij heeft toen anderhalve week in het ziekenhuis gelegen
35 was ie toen ie ze weer eruit liet halen bij zn keel....geloof het of niet...hij heeft toen anderhalve week in het ziekenhuis gelegen
wowie dan moet ie heel wat complicaties gekregen hebben want ik mag als alles goed gaat dezelfde dag nog naar huis
Ik benheel wat gewent, maar zoveel pijn had ik nog nooit gehad!
kan je t een beetje omschrijven?
Oh dat is echt verschrikkelijk ja! Ik heb het vorig jaar laten doen, maar ik zou het echt nooit meer doen als dat nodig zou zijn!
En ja met die verhalen over lekker ijsjes eten bij mij kwam na elke likje dat ik van een ijsje nam alles eruit
Wel veel sterkte ermee!!
hoest bij jou verlopen dan? lang last gehad?
dat heb ik ook wel eens gehoord!
een vriend van mn vader had die in zn jeugd weg laten halen en die dingen waren gewoon weer aan gegroeit
Bij mij groeien ze ook weer aan ja terwijl dat eigenlijkniet zo hoort.
1x eruit en klaar maar aj niet dus.
Maar ik lag gewoon 1 dag in het ziekenhuis s ogtends erin s middags eruit..
Ik benheel wat gewent, maar zoveel pijn had ik nog nooit gehad!
dat vind ik persoonlijk wat overdreven, had er zelf niet zon erge last van..
[cite]
maar bij jou ist ook niet goed gegaan
neej hoor,ik hoop dat ik er wel in 1 x vanaf ben! anders ist allemaal voor nix
neej hoor,ik hoop dat ik er wel in 1 x vanaf ben! anders ist allemaal voor nix
Okey zal het maar opbiechten deed kk pijn denk wel 5 dagen lang kon niks eten alleen maar gal appelmoes enzo.
Me bek bloedde 2 dagen lang geen pretej werd je wakker na het slapen alles onder het bloed ff gapen trok je alles weer open begon de pijn weer opnieuw..
Nee geen pretje.
SUcces der mee
ja ik moest ook overnachten en ik werd om de 2 uur wakker gemaakt (niet dat ik goed sliep ofzo) om een glas ijswater te drinken, ik kon die zuster wel wat doen als ze weer kwam met dr zaklampje
Tjah bekend...ze kwamen idd om de twee uur een zetpil in je reet en drinken....het voelde wel of ze kwam om het kwartier
Maar goed dat mens maar zeuren dat ik moest drinken terwijl ik dat echt niet kon....op de duur werdt ik er pissig van en heb het glas op de grond gesmeten
owjaaa ..daar kwamen ze ook mee aanzette inderdaad
en die zetpillen kwamen er bij mij toch echt niet in
grootste ruzie met die zuster gehad daarom
maar ik natuurlijk gewonnen
de eerste keer dat ik moest drinken
had ik alles onder gekots
kwam allemaal bloed uit en van die velletjeS
moest zo stagaire het opruime
moest ik dus weer drinke
had ik weer alles ondergekots
maja kon er niks aan doen!
en die zetpillen kwamen er bij mij toch echt niet in
grootste ruzie met die zuster gehad daarom
maar ik natuurlijk gewonnen
de eerste keer dat ik moest drinken
had ik alles onder gekots
kwam allemaal bloed uit en van die velletjeS
moest zo stagaire het opruime
moest ik dus weer drinke
had ik weer alles ondergekots
maja kon er niks aan doen!
laatste aanpassing
Hbe nu al medelijden met me vriend
Bij hem meoten ze er ook uit
nou ik ben alweer thuis
opzich is het me wel meegevallen, wel veel pijn nu. Praten/drinken gaat moeilijk, zoveel mogelijk ijswater drinken helpt wel. Niet uit je bed gaan om te plassen want ik lag bijna tegen de vlakte...d8 dat ik t wel ff zou doen haha. ik duik mijn bed in...
bye