Partyflock

Forumonderwerp · 804721
1 volger · 1341x bekeken
Betreft: evenement: Decibel, zaterdag 20 augustus 2005 om 11:00

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je tegenwoordig steeds vaker simpelweg wordt afgezet op feesten.

Toen ik er even over na ging denken was de reden dat ze de hardcore tent en de early rave tent zo ver uit elkaar hadden gezet om winst te kunnen maken op die kraampjes...

Tenslotte het was 1 richtings verkeer en anders zou iedereen met die kortere weg gegaan zijn...

Ook heb ik ergens zien staan dat er op een prijzen bord dit stond:

0,2L Heineken 1 coin
0,4L Heineken 2 coins...

Bedoelden ze grote tapjes(die ik nie gezien heb)??? Die flesjes zat gewoon 0,33 in dusjah:S

De decoraties waren echt cheap...

Ik begin er steeds bewuster van te worden dat organisaties echt steeds meer kiezen om kleine dingen te bezuiningen omdat ze anders een klein bedrag mis zouden lopen terwijl ze toch al meer dan genoeg verdienen, tenkoste van de feest bezoekers.

Na Nightmare Outdoor dat door mensen die weer eens wat anders gedaan hebben en alles gewoon goed geregeld hadden zal voorlopig elk feestje in mijn ogen tekort blijven schieten...

Waarschuw beheerder
lok = rijke geitenwollensok
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 15:30:
De decoraties waren echt cheap...

who cares?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:52:
Mja rellen komen meestal toch door Rotterdamse Hooli's die Lonsdale jongeren haten, of wil je zeggen dat het anders is dan?

ja tuurlijk fuck die kk lijers lonsdale rotterdam is van de voetbal supporters

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 15:30:
Tenslotte het was 1 richtings verkeer en anders zou iedereen met die kortere weg gegaan zijn...

Je hoeft niet overal wat achter te zoeken hoor. Vorig jaar was het geen éénrichtingsverkeer en toen was het vechten om van de ene kant vh terrein naar de andere kant te komen. Vlg mij stonden die kraampjes er gewoon om het lopen wat gezelliger te maken en voor mij is het ook gelukt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 17:45:
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat mensen buiten feesten voor de zelfde prijs als binnen feest wil, bij buitenfeesten moet alles vanaf nul opgbouwd worden wat dus veel meer kosten met zich meebrengt.

En de buitenfeesten duren langer en dus zijn er ook meer dj's nodig en alle medewerkers moeten een paar uur langer betaald worden.

Waarschuw beheerder
Eeeehm ik weet nie of je me bovenste post gelezen hebt...

Ik nam decibel deels als voorbeeld omdat het me als beste bijgebleven was.

Dat die mensen van PF em gelijk in de Decibel topic zetten is niet mijn schuld...

Waarschuw beheerder
Je geeft toch echt een beschrijving van decibel dus zo gek is da nie he! :P

Waarschuw beheerder
donateur
je weet toch dat feesten duur zijn en dat de plee's 50cent kosten en dat parkeren meestal 8euro kost of was dit je eerste feest ofzo... het was op decibel nog allemaal goed geregeld met parkeren en zo heb wel eens erger mee gemaakt...

dus hou op met je gezeik of blijf lekker thuis....

Waarschuw beheerder
Is toch fijn he...'vrijheid van meningsuiting'...:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:58:
Is toch fijn he...'vrijheid van meningsuiting'...

hehe:yes:

:P

Waarschuw beheerder
:gaap: Denny-V

Als je die zonnebril nou es afzet, misschien kan je dan alles beter lezen...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk doen ze dat. Ze zijn ook niet lomp. Mensen hebben het er blijkbaar voor over om te betalen want iedereen blijft naar parties en festivals gaan. Die organisaties moeten ook hun geld binnenhalen om te overleven en de het volgende feest weer op poten te krijgen. Als je het te duur vind moet je niet gaan, weet je vantevoren...
Waarschuw beheerder
donateur
Steeds vaker afgezet op feesten...

Ben het hier helemaal mee eens !!
Dat je 2 euro moet betalen voor een biertje ben ik onderhand wel weer aan gewend.

Maar dat je nog steeds moet betalen voor de wc's is ook echt belachelijk.
Die paar keer dat mensen naar de wc gaan kan je echt wel van hun entreeprijs aftrekken.
Kaartje is al duur genoeg.

Dat je ook 4 euro moest betalen voor die Heineken flesjes :O
schandalig !!

En waar ik me helemaal kwaad over maak is dat ze de bonnen voor het eten ook weer omhoog hebben gegooid.
Was eerst 5 euro voor 5 bonnen
Nu is het 5,50 voor 5 bonnen.
Dan zal je zeggen; wat verrot jou die 50 cent nou.....in principe geen reet maar zo blijft het elke keer duurder worden.
Voor de duidelijkheid....broodje kroket koste op Decibel dus 3,30 !!

Weet dat het niet meer mag hoor (omrekenen) maar dat is dus ruim 7 gulden (!!) voor een wit bolletje met 1 kroket !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 13:33:
Als je het te duur vind moet je niet gaan, weet je vantevoren...

JUIST

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op woensdag 24 augustus 2005 om 14:45:
Ben het hier helemaal mee eens !!
Dat je 2 euro moet betalen voor een biertje ben ik onderhand wel weer aan gewend.

Maar dat je nog steeds moet betalen voor de wc's is ook echt belachelijk.
Die paar keer dat mensen naar de wc gaan kan je echt wel van hun entreeprijs aftrekken.
Kaartje is al duur genoeg.

Dat je ook 4 euro moest betalen voor die Heineken flesjes
schandalig !!

En waar ik me helemaal kwaad over maak is dat ze de bonnen voor het eten ook weer omhoog hebben gegooid.
Was eerst 5 euro voor 5 bonnen
Nu is het 5,50 voor 5 bonnen.
Dan zal je zeggen; wat verrot jou die 50 cent nou.....in principe geen reet maar zo blijft het elke keer duurder worden.
Voor de duidelijkheid....broodje kroket koste op Decibel dus 3,30 !!

Weet dat het niet meer mag hoor (omrekenen) maar dat is dus ruim 7 gulden (!!) voor een wit bolletje met 1 kroket !!

volgende keer maar wat minder personeel gebruiken, zodat er weer roijen staan van een halfuur voor je iets te eten of te drinken heb. Scheelt een hoop kosten en ach dat halfuurtje dat je dan extra staat te wachten dat scheelt jou dan 50 cent dus dan maakt het niet uit ....

Waarschuw beheerder
Als je met groep ben ken je gewoon naar binnenstormen, en binnen de bar plunderen:D niets betalen, fuck hun:D
Waarschuw beheerder
betaal altijd heel weinig op partys kom 9 van de 10 met meer geld terug en vaak ook noch een nieuwe ketting,petje of horloge erbij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ook drugs moet je niet betalen, gewoon bij zo'n gabber uit zn klauwen pakken als ie zn pakkie open doet:D
Waarschuw beheerder
wat dan wel jammer is dat het 9 van de 10 keer speed is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:24:
volgende keer maar wat minder personeel gebruiken, zodat er weer roijen staan van een halfuur voor je iets te eten of te drinken heb. Scheelt een hoop kosten en ach dat halfuurtje dat je dan extra staat te wachten dat scheelt jou dan 50 cent dus dan maakt het niet uit

:D :respect:

NO RUNNING

Waarschuw beheerder
niet zo zeiken op elkaar ajb

en ik blijf trouwens vinden dat het inderdaad best goedkoper kan.
Kijk bijvoorbeeld naar Emporium van the matrixx

superfeest
goed geregeld
veel goede dj's
mooie locatie
mooie decoratie
en dat allemaal voor 25 euro voor een kaartje!
Dan word een feest toch gelijk VEEEEL leuker!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 19:59:
niet zo zeiken op elkaar ajb

Nee, hoe duur de wc's ook zijn, je zeikt niet op elkaar :P