Partyflock

Forumonderwerp · 804459

Waarschuw beheerder
ja.....??

wat moet ik hier nog aan toevoegen????? :(

DE REAKTIE is normaal en Begrijpelijk als je een relatie hebt maar....??? (y)

PARTFLOCK heeft denk dus wel POSITIEVE als NEGATIEVE invloed
op een relatie!!! (y) of (n)...??

hoe denk jij erover???

of wat heb jij er voor een ervaring mee??

grtzzzz, (y)

OKË nou komt de echte vraag pas...........

KOMT IE DAN HË????...........

KLIK HIER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 10:54:
kijkt naar topic omschrijving*

Kan mij die topic omschrijving
schelen man

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 16 februari 2006 om 10:57:
Kan mij die topic omschrijving
schelen man

Anders ga je me ff serieus nemen :D
Waarschuw beheerder
hmpf, als je ruzie gaat maken om een website zit er sowieso al iets niet goed.
Of je nu echt iets hebt gezegd of dat zij zich aanstelt maakt dan niet eens uit...

Ik zou m echt niet verwijderen, al gata hij op zijn kop staan. En zou serieus over onze relatie na gaan denken als hij het me zou durven te vragen :/
Waarschuw beheerder
Kheb zeker ruzie gehad over PF, en niet eens om berichten die hij kreeg maar vooral zijn reactie daarop... Maja das allemaal verleden tijd nu gelukkig ;)

Maar om antwoord te geven op je vraag, Nee ik zou mijn pf niet verwijderen voor mijn vriend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 16 februari 2006 om 11:06:
hmpf, als je ruzie gaat maken om een website zit er sowieso al iets niet goed.

dat is zeker waar :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga me daar niet druk om maken, als je daar ruzie over maakt, dan stelt je relatie niet echt iets voor!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op donderdag 16 februari 2006 om 11:06:
Maja das allemaal verleden tijd nu gelukkig ;)

Idd, gelukkig maar :D
Ik ken het probleem ook wel een beetje, maar dat ging over een vriend van me op msn. Valt in dezelfde categorie, was ook het begin van het eind van de relatie toen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
Anders ga je me ff serieus nemen

Anders reageer jij er weer ff op

:bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 16 februari 2006 om 11:15:
Anders reageer jij er weer ff op

oh ok bij deze :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 16 februari 2006 om 11:10:
Ik ken het probleem ook wel een beetje, maar dat ging over een vriend van me op msn. Valt in dezelfde categorie, was ook het begin van het eind van de relatie toen

Ja pcies als iemand de aandacht van andere op gaat zoeken, klopt er al iets niet denk ik. en of dat dan via msn, PF of andere manier is maakt dan niks uit natuurlijk.
Ik denk dan ipv je aandacht te richten op iemand anders, werk dan aan je relatie. Tenzij je er geen toekomst meer in ziet natuurlijk, maar wees dan eerlijk en zet er een punt achter. Helaas denkt niet iedereen daar zo over :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart L op donderdag 16 februari 2006 om 09:59:
Wat is er mis met berichtjes sturen. Doe ik ook en als mijn meisje ze wil lezen mag ze dat van mij ik heb niks te verbergen

En dat is dus meestal het probleem. En ik hoefde zijn berichten uberhaupt niet te lezen, totdat hij tien keer per dag achter de PC kroop om maar zijn berichten te checken. Kom op zeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:40:
En dat is dus meestal het probleem. En ik hoefde zijn berichten uberhaupt niet te lezen, totdat hij tien keer per dag achter de PC kroop om maar zijn berichten te checken. Kom op zeg...

ja dan of hij is computer verslaafd, of er klopt idd iets niet

Waarschuw beheerder
Het nadeel van internet, chatten. PartyFlock, etc...is dat je alleen de zinnen leest. Je leest puur WAT er staat en niet aan iemands gezichtsuitdrukking hoe dat bedoeld is. Mensen kunnen bepaalde zinnen compleet vereerd interpreteren, want ze zien niet bijvoorbeeld dat iemand dubbel ligt van het lachen als hij/zij iets typt. Of bijvoorbeeld sexueel getinte dingen kunnen helemaal uit zijn verband getrokken worden, dus ja....dit soort sites kunnen een spelbreker zijn in je relatie denk ik. Ik heb er al een x mijn PF ptofiel voor verwijderd, maar zal dat nu NOOIT meer doen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op donderdag 16 februari 2006 om 11:38:
Ja pcies als iemand de aandacht van andere op gaat zoeken, klopt er al iets niet denk ik. en of dat dan via msn, PF of andere manier is maakt dan niks uit natuurlijk.
Ik denk dan ipv je aandacht te richten op iemand anders, werk dan aan je relatie. Tenzij je er geen toekomst meer in ziet natuurlijk, maar wees dan eerlijk en zet er een punt achter. Helaas denkt niet iedereen daar zo over :/

Bij mij ging het om iemand waar ik al contact mee had voordat ik een relatie met mijn ex had. Als ik die gozer leuker had gevonden als een gewone vriend had ik er wel werk van gemaakt toen ik single was. Mijn ex ging toen zeuren over het geouwehoer op msn terwijl het gewoon vriendschappelijk was. Dat vond ik onterecht. Had ik contact gezocht met een nieuw iemand terwijlik een relatie met hem had dan had hij wel gelijk gehad vind ik. Wat jij zegt dus :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:51:
maar zal dat nu NOOIT meer doen

is ook niet nodig, want jij doet niks fout, en dat heb ik al eerder gezegt, voor de mensen die eraan zouden twijfelen :)

ik zeg het nu ook niet meer, vind het welletjes geweest :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 16 februari 2006 om 11:58:
Bij mij ging het om iemand waar ik al contact mee had voordat ik een relatie met mijn ex had. Als ik die gozer leuker had gevonden als een gewone vriend had ik er wel werk van gemaakt toen ik single was. Mijn ex ging toen zeuren over het geouwehoer op msn terwijl het gewoon vriendschappelijk was. Dat vond ik onterecht. Had ik contact gezocht met een nieuw iemand terwijlik een relatie met hem had dan had hij wel gelijk gehad vind ik. Wat jij zegt dus

Ja dat had ik ook gehad bij me ex :s en dat terwijl hij dus echt in ging op berichten van andere meiden, zelfs telefoon nummers heeft ie uitgewisseld met een paar terwijl die met mij was... er speelde natuurlijk nog veel meer dingen. Maar het ging vooral om vertrouwen natuurlijk. Iets wat ik niet meer in hem had door bepaalde acties van hem.
Nou wil ik niet hem de grond in trappen ofzo, we hebben allebei fouten gemaakt. Maar op een gegeven moment uit je dat op bijvoorbeeld berichten van pf, terwijl er eigenlijk veel meer aan de hand is natuurlijk.

Tis jammer, maar wel beter zo :)
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
toch wel ? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op donderdag 16 februari 2006 om 11:38:
Ik denk dan ipv je aandacht te richten op iemand anders, werk dan aan je relatie. Tenzij je er geen toekomst meer in ziet natuurlijk, maar wees dan eerlijk en zet er een punt achter. Helaas denkt niet iedereen daar zo over

:yes: Klopt helemaal!
Waarschuw beheerder
ik heb geen geheimen voor me vriend en hij ook niet voor mij zijn bijde heel eerlijk en open en gelukkig niet jaloers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:01:
ik zeg het nu ook niet meer, vind het welletjes geweest

Heel goed, want ik vind het ook een gesloten boek, dus.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit gedoe ken ik :[ stom gedoe bah nee waarom zou je meoten verwijderen als je relatie hebt met iemand. Ga je niet via site's en shit met anderen lopen flirten.
Waarschuw beheerder
heel goed annemiek :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:01:
ik zeg het nu ook niet meer, vind het welletjes geweest

Je kan ook maar beter je mond houden want je kent blijkbaar maar 1 kant van het verhaal. Beetje kortzichtig vind je niet? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op donderdag 16 februari 2006 om 10:40:
Ja ik zou me zelf verwijderen voor mn relatie
die is toch wel belangrijker dan internet !

kik dacht hij der ook maar zo over:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:43:
ja dan of hij is computer verslaafd, of er klopt idd iets niet

vinden de meeste het gek dat je zo ga denken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:50:
kik dacht hij der ook maar zo over

:no:
Waarschuw beheerder
mensen met een computer verslaving zijn zwaar irritant :X:X :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op donderdag 16 februari 2006 om 16:15:
mensen met een computer verslaving zijn zwaar irritant

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zustertje op donderdag 16 februari 2006 om 16:15:
mensen met een computer verslaving zijn zwaar irritant

:[

Waarschuw beheerder
donateur
Als je de ander vertouwd, zeik je daar niet over.

Waarschuw beheerder
ik zeg wat ik zeggen wil...
maar of het ook echt gaat gebeuren is een 2de

Waarschuw beheerder
neej
Waarschuw beheerder
nee.
Waarschuw beheerder
nopes

Waarschuw beheerder
me PF verwijderen?

:nee:

Waarom niet?

Omdat dat gewoon geouwehoer is.
Als hij er een hele goede reden voor zou hebben om dat te vragen, dan zou ik het doen.

Maar lijkt me sterk dat er een goeie reden bedacht kan worden...

Waarschuw beheerder
haha ik ken dat jah.
elke dag zat ze te kijken hoeveel berichten ik had gestuurt en gekregen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:21:
elke dag zat ze te kijken hoeveel berichten ik had gestuurt en gekregen.

Begrijp me niet verkeerd maar ik heb is even op je pagina rondgespeurd :D. Het overgrote deel van je vriendjeslijst bestaat uit vrouwen (verbeter me als het niet zo is). De hamvraag is dus waarom dat deel allemaal vrouwen zijn, waarom geen mannen als het toch alleen maar om slap geouwehoer gaat? Het lijkt me bija onmogelijk dat je ze allemaal goed/persoonlijk kent. En dat is dus precies de reden waarom je vriendin zich afvraagt wat je met die meiden moet. Niet altijd natuurlijk, maar vaak lijdt het een tot het ander.

En ik wil niet zeggen dat jij zo bent, maar in het voorbeeld wat ik gaf in mijn post van gisteren gaf ik al aan dat mijn ex-vriend zich de godganse dag helemaal gek mailde, en aangezien ik weet hoe hij in elkaar zit wist ik op dat moment dat het niet om koetjes en kalfjes ging. Ik bleek gelijk te hebben want achteraf heeft hij regelmatig telefoonnummers uitgewisseld met die grietjes, en afgesproken of feesten enz.

Waarschuw beheerder
Terwijl hij dus met mij ging.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 18:21:
elke dag zat ze te kijken hoeveel berichten ik had gestuurt en gekregen

Denk eerder dat dit met onzekerheid te maken heeft...
Dit heeft niets met vertrouwen te maken maar met de onzekerheid van je vriend(in).
Waarom zou je partner (als je toch niets te verbergen hebt) je berichten niet mogen lezen?
Het kan het vertrouwen alleen maar verbeteren zodat de ander kan zien dat er niets aan de hand is.

En dan bedoel ik niet elke dag berichten gaan lezen, maar in het algemeen de onzekerheid die iemand kan hebben (wat grotendeels wordt veroorzaakt door eerder meegemaakte nare dingen)

Waarschuw beheerder
Ik denk niet zozeer met onzekerheid, tenminste, het zal niet voor 100% aan onzekerheid liggen. Iemand die wel heel zeker van zichzelf is kan ook peilen dat er iets niet in de haak is.

En daarbij ken je zelf je partner het beste, en als je vriend niet vies is van vrouwelijk schoon en een vlotte babbel heeft wordt het allemaal nog meer verdachter.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:10:
En daarbij ken je zelf je partner het beste, en als je vriend niet vies is van vrouwelijk schoon en een vlotte babbel heeft wordt het allemaal nog meer verdachter.

ben ik t niet mee eens...
ik maak zovaak uitspraken op t forum,maken die me dan gelijk verdacht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:17:

Ik weet niet wat voor uitspraken je allemaal maakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:17:

Ligt eraan 'wat' voor uitspraken...

Waarschuw beheerder
En het ligt er natuurlijk aan met wat voor intentie jij die uitspraken doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:21:
Ligt eraan 'wat' voor uitspraken...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:22:
En het ligt er natuurlijk aan met wat voor intentie jij die uitspraken doet.

ik zeg gewoon vaak wat ik denk,soms provocerend en soms brutaal
maar wat voor intentie?
strictly for laughs
ik zou toch heel dom bezig zijn dit op forum te doen dan ,mocht ik er bijbedoelingen bij hebben?
aangezien elk antwoord wat ik plaats wordt nagecheckt

Waarschuw beheerder
Nagecheckt als in gecontroleerd?

Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je iemand schrijft maar wat nou als die persoon het opvat als een poging tot toenadering? En wat nou als er is een meid tussen zit waarmee het extreem goed klikt? Hoever ga je in dit soort dingen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:33:
aangezien elk antwoord wat ik plaats wordt nagecheckt

volgens mij zit het je wel héél hoog!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:54:
volgens mij zit het je wel héél hoog!

eigenlijk wel ja
omdat ik steeds argwanend wordt aangekeken,en das erg frustrerend
zeker als je weet dat t zo onnodig en onterecht is

Waarschuw beheerder