Zonde..
Ontwerp vink wel cool. Ik denk dat het plaatsen van de ink wel beter kan.
maar wordt het kleur of niet?
Tijdje terug m'n 2e sessie gehad..
ben het wel een beetje met thijs eens over die golven, en de outline is op sommige stukken echt te dik naar mijn idee.
maar wordt het kleur of niet?
Jammer dat er geen kleur in zit ! maar verder netjes
Precies mijn woorden.
Post straks ook ff een foto als de tatt geheeld is. Is zo nog beetje rood en donker
wie kent er een artist die echt megaaa goed is in bloemen?..
Mn zussie gaat r ook aan geloven en dacht misschien hier iemand die een goede bloemenmaker kent
Zo hebben wij hier in Sneek
We zijn ook aan het googlen enzo maar wat is r zo erg aan een paar vragen?!
maar je zou dan ook dat commentaar voor je kunnen houden..
Misschien moet je dan niet op een forum gaan zitten..
Vindt alleen je omschrijving 'goed met bloemen' een beetje gek, de ene bloem is de andere niet lijkt me..
Daar komt nog bij, als ik nu zeg "Rinto maakt de vetste pioen-rozen die ik ooit heb gezien", denk je dan dat zij morgen met haar zusje in de auto naar Friesland zit?
n als jij zou zeggen die of die is master in die of die bloem kan ik in elk geval doorgeven dat ze misschien daar eens moet gaan informeren..
ik hoopte alleen dat jullie misschien wat tips hadden
Wat voor bloem wil ze? In welke style?
Nou dat is ze ook aan het doen ze twijfelt nu tussen 2 bloemen, Columbine en nog 1tje. Welke style ze precies wil weet ik niet, heeft ze me nog niet echt verteld..
Ik vind het vaak van die 'jantje interessantje'-vragen... Als je een mooie bloem wilt laten tatoeëren, dan verdiep je je in de verschillende bloemen en stijlen die er zijn en vervolgens ga je uitzoeken welke tatoeëerder dit kan, of wie zijn stijl je het meest aanspreekt.
En als jij zou zeggen die of die is master in die of die bloem