Partyflock

Forumonderwerp · 804425

Waarschuw beheerder
+7-2
donateur
Nou dames en heren van het goede leven.. Vorige is gesloten om werkelijk niks.. Dan hier maar weer verder.. :p

Ohw ja.. Voor de mensen die niet op de vorige zijn geweest.. Als je zegt, de mijne is het mooiste, plaats dan ook ff een foto erbij.. :jaja:

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tijdje terug m'n 2e sessie gehad.. Komende vrijdag 3e maar aangezien ik niet zo een actieve flocker meer ben nu pas de foto's!

[img width=374 height=500 cacheid=0011cb52002f59107c239b111a02c4e7f3]https://album.partyflock.nl/81318125.jpg[/img]

[img width=374 height=500 cacheid=0011cb53002f591106e3c8711a02c4e7f3]https://album.partyflock.nl/81318127.jpg[/img]

[img width=374 height=500 cacheid=0011cb55002f591284b35fa01a02c4e7f3]https://album.partyflock.nl/81318128.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 22 juni 2011 om 10:38:
Zonde..

Ja idd.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2011 om 03:37:
Ontwerp vink wel cool. Ik denk dat het plaatsen van de ink wel beter kan.

Kam je nog niks over zeggen aangezien ie under construction is.!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2011 om 17:46:
Kam je nog niks over zeggen aangezien ie under construction is.!

De constructie moet altijd goed wezen
Waarschuw beheerder
ben het wel een beetje met thijs eens over die golven, en de outline is op sommige stukken echt te dik naar mijn idee.

maar wordt het kleur of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van prince charles op woensdag 22 juni 2011 om 19:40:

Als het mijn arm was geweest niet, maar hebben al meerdere mensen gezocht naar
meer foto's maar kunnen verder niks vinden!
Waarschuw beheerder
donateur
Eind van de maand weer verder met de arm :)

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jap van de Wap op woensdag 22 juni 2011 om 15:02:
Tijdje terug m'n 2e sessie gehad..

Krijg Zondag ook zo'n elleboog :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 22 juni 2011 om 22:39:
Eind van de maand weer verder met de arm

Wattan? Heb je afspraakie staan? :o
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van prince charles op woensdag 22 juni 2011 om 19:40:
ben het wel een beetje met thijs eens over die golven, en de outline is op sommige stukken echt te dik naar mijn idee.

hmmm ja ik vind t juist wel wat hebben die dikke outlines maakt het net ff wat knallender zeg maar....

maargoed dit kwam ik net tegen:

https://partyflock.nl/album/103727/6757861

hij dacht 1 keer dezelfde tattoo is niet genoeg, doe mij m maar 4 keer misschien is dan duidelijk voor welke club ik ben :lol: wel ubervette tat's trouwens :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KENTI op vrijdag 24 juni 2011 om 22:05:
hmmm ja ik vind t juist wel wat hebben die dikke outlines maakt het net ff wat knallender zeg maar...

Komen op deze manier de kleuren niet minder tot zijn recht?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raimond op vrijdag 24 juni 2011 om 12:25:
Wattan? Heb je afspraakie staan? :o

Ik ga morgen ff bellen of 'ie vrijdagavond plekkie heb :D

Waarschuw beheerder
Toch niet de laatste, was alleen tijd voor de koi....Nog 1 sessie a 3 uur te gaan voor de lotus & binnenkant bovenarm waar we nog wat voor moeten bedenken, vond die schildpad wel cool paar reacties terug....

[img width=384 height=640 cacheid=0011cc9c002f5a9aee38d5991a02c51a3f]http://i110.photobucket.com/albums/n98/JoinedMY/1togo.jpg[/img]

[img width=384 height=640 cacheid=0011cc9f002f5aa02dbd1f9a1a02c51a3f]http://i110.photobucket.com/albums/n98/JoinedMY/1togo2.jpg[/img]

[img width=384 height=640 cacheid=0011cca7002f5aa310dd362a1a02c51a3f]http://i110.photobucket.com/albums/n98/JoinedMY/1togo3.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Jammer dat er geen kleur in zit ! maar verder netjes (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er heel dik uit :jaja:

Ik 21 juli pas weer afspraak staan, hij zat helemaal vol :(
Waarschuw beheerder
Ik volgende week ff naar de shop, hooplijk hebben ze dan al iets op papier staan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 29 juni 2011 om 20:33:
21 juli pas weer

Ik nog 1 dag langer wachten :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MindFucker op dinsdag 28 juni 2011 om 21:03:
Jammer dat er geen kleur in zit ! maar verder netjes

Precies mijn woorden.

Post straks ook ff een foto als de tatt geheeld is. Is zo nog beetje rood en donker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2011 om 20:48:
Precies mijn woorden.

Post straks ook ff een foto als de tatt geheeld is. Is zo nog beetje rood en donker

Dat wordt volgende week...Vellen hangen eraan nu :P Is al een tijdje de bedoeling om even goede foto's van de hele arm te maken :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een vraagje voor jullie, wie kent er een artist die echt megaaa goed is in bloemen?..
Mn zussie gaat r ook aan geloven en dacht misschien hier iemand die een goede bloemenmaker kent :)

Waarschuw beheerder
Bullyboy in Hoofddorp iig niet :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *...Tessey...* op vrijdag 1 juli 2011 om 13:27:
wie kent er een artist die echt megaaa goed is in bloemen?..
Mn zussie gaat r ook aan geloven en dacht misschien hier iemand die een goede bloemenmaker kent

wij hebben hier aan de overkant een goed stalletje zitten, kom er altijd voor moederdag enzo...
Waarschuw beheerder
Wordt wel een klein beetje moet van al die vragen hier...

"Wie is goed met portretten" "wie is goed in newskool cupcakes" "wie is goed in traditional" "blaaaat".... De mensen die ik hier altijd zulke berichtjes zie plaatsen, heb ik nog nooit een foto van een eigen tattoo zien plaatsen met het bijschrift: "Thanks voor de tip, dit is hem geworden, vet ding."

Als je echt graag iets wilt laten zetten, ga op onderzoek uit... koop een paar boekjes, google your ass off, doe een paar bezoekjes. Doe wat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KENTI op vrijdag 1 juli 2011 om 14:57:
wij hebben hier aan de overkant een goed stalletje zitten, kom er altijd voor moederdag enzo...

Zo hebben wij hier in Sneek Bloembinderij Valentijn. Hij maakt de mooiste boeketten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We zijn ook aan het googlen enzo maar wat is r zo erg aan een paar vragen?! Misschien moet je dan niet op een forum gaan zitten.. En die foto moet wachten want ik ben pas in oktober aan de beurt voor mijn nieuw project...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 15:39:
Zo hebben wij hier in Sneek

tot daar heb ik gelezen.... :lol:

Vriendje van me heeft een kuit vol laten zetten in Bali bij een knakker. dik 10 uur in 2x binnen 3 dagen hahaha. Je had die poot moeten zien, leek wel een balon.

Hij heeft alleen bloemen, rook en golven in zwart-wit, dat wel, maar op zich wel cool.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *...Tessey...* op vrijdag 1 juli 2011 om 15:46:
We zijn ook aan het googlen enzo maar wat is r zo erg aan een paar vragen?!

Valt me gewoon op, dat de mensen die niets vragen vaak de vetste stukken hebben... En de luitjes die alleen maar vragen 'wie weet een goede shop', nooit echt 'aan de slag gaan'.

Helemaal de mensen die de ene keer vragen 'wie doet goede portretten' en 2 maanden later, ik wil toch een maori-skull-clown 'wie doet goed maori-skull-clowns'.

Lang verhaal kort, als je vraagt "wie weet een goede shop", dan heb je je absoluut niet in het onderwerp verdiept. Punt. No hard feelings...

Waarschuw beheerder
donateur
Ook als je jezelf wat meer in de scene verdiept, dan kom je er vanzelf achter waar je moet wezen voor mooie plaatjes.
Waarschuw beheerder
Dat klopt maar ik wil zelf geen bloemen wil alleen mn zus n handje in de goede richting helpen. Maar als jullie mij daar niet bij willen helpen vind ik ook niet erg, maar je zou dan ook dat commentaar voor je kunnen houden..

En zoveel vraag ik nou ook weer niet hoor.. beetje overdreven weer voor de vrijdagmiddag No hard feelings

Waarschuw beheerder
hahah, maak 't niet zo persoonlijk juh.
Waarschuw beheerder
Vind het zo gek nog niet om hier eens wat rond te vragen hoor, daar is zo'n topic toch ook voor bedoelt?
Vindt alleen je omschrijving 'goed met bloemen' een beetje gek, de ene bloem is de andere niet lijkt me..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lucje_b op vrijdag 1 juli 2011 om 16:50:
daar is zo'n topic toch ook voor bedoelt?

Dit topic niet :)
Waarschuw beheerder
Er komen toch vaak genoeg dingen voorbij die nog veel minder te maken hebben met wat voor tattoo's iemand mooi vind ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lucje_b op vrijdag 1 juli 2011 om 16:50:
Vindt alleen je omschrijving 'goed met bloemen' een beetje gek, de ene bloem is de andere niet lijkt me..

Nou ze wil heel graag bloemen welke zo reeel mogelijk worden gezet, nu weet ik dat Jan van Fu Tattoo goed is in bloemen maar er zullen vast wel meer artiesten zijn die hier top in zijn :)

Verder ken ik alleen 2 amerikaanse dudes die daar in uitblinken maar die hebben geen tripje europa gepland staan..

Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor bloem wil je? In welke style?

Dat moet je eerder aan je zus gaan vragen.
Waarschuw beheerder
Ik vind het vaak van die 'jantje interessantje'-vragen... Als je een mooie bloem wilt laten tatoeëren, dan verdiep je je in de verschillende bloemen en stijlen die er zijn en vervolgens ga je uitzoeken welke tatoeëerder dit kan, of wie zijn stijl je het meest aanspreekt.

Zoals Thijs zegt,
als je op internet gaat vragen "welke shop maakt mooie bloemen", dan heb je je echt nul-komma-nul in de materie verdiept en vraag ik me dus vervolgens af, hoe graag je eigenlijk een tattoo wilt.

*edit*

Daar komt nog bij, als ik nu zeg "Rinto maakt de vetste pioen-rozen die ik ooit heb gezien", denk je dan dat zij morgen met haar zusje in de auto naar Friesland zit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 1 juli 2011 om 17:03:
Daar komt nog bij, als ik nu zeg "Rinto maakt de vetste pioen-rozen die ik ooit heb gezien", denk je dan dat zij morgen met haar zusje in de auto naar Friesland zit?

Hoogstwaarschijnlijk wel. :x

'No offence' verder. Maar verdiep je eens wat verder in de scene. Dan hoef je dit soort vragen ook niet te stellen.
Waarschuw beheerder
Nou dat is ze ook aan het doen ze twijfelt nu tussen 2 bloemen, Columbine en nog 1tje. Welke style ze precies wil weet ik niet, heeft ze me nog niet echt verteld..

Maar ik ben niet de persoon die de bloem wil, ik hoopte alleen dat jullie misschien wat tips hadden :/

En als jij zou zeggen die of die is master in die of die bloem kan ik in elk geval doorgeven dat ze misschien daar eens moet gaan informeren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *...Tessey...* op vrijdag 1 juli 2011 om 17:16:
n als jij zou zeggen die of die is master in die of die bloem kan ik in elk geval doorgeven dat ze misschien daar eens moet gaan informeren..

Rinto maakt hele vette oldschool rozen en hele vette japanse shit, zoals pioenrozen... Ik heb me daar verder nog nooit in verdiept, dus heb niet echt heel veel verstand van (tattoo-)bloemen...

Verder is dit de gallery van Darko, daar staat ook vette shit tussen, o.a. bloemen...
http://www.flickr.com/photos/darkos-oneness/

Ook Jelle, maakt toffe oldschool dingen...
http://rinto.nl/jelle/oldschool.htm

Astu. Goed weekend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoopte alleen dat jullie misschien wat tips hadden

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 17:02:
Wat voor bloem wil ze? In welke style?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou dat is ze ook aan het doen ze twijfelt nu tussen 2 bloemen, Columbine en nog 1tje. Welke style ze precies wil weet ik niet, heeft ze me nog niet echt verteld..

Met betrekking tot de stijl wil ze de bloemen zo realistisch mogelijk met een paar blaadjes erbij, dat is wat ze mij heeft vertelt :)

Thanks zal dit in elk geval aan haar doorgeven en toch bedankt he :)

Waarschuw beheerder
Sleeve klaar B) Gisteren laatste uurtje geweest. Totaal zo'n 25 uur gezeten.
Nu maar eens goed gaan nadenken over de volgende. :woop:

Uitspraak van PsyTek op vrijdag 1 juli 2011 om 17:03:
Ik vind het vaak van die 'jantje interessantje'-vragen... Als je een mooie bloem wilt laten tatoeëren, dan verdiep je je in de verschillende bloemen en stijlen die er zijn en vervolgens ga je uitzoeken welke tatoeëerder dit kan, of wie zijn stijl je het meest aanspreekt.

Heb ik ook zo gedaan. Had ook geluk dat ik meteen bij de goede tattooshop naar binnen liep. :D

En als jij zou zeggen die of die is master in die of die bloem

Als ze realistische bloemen wil kan ze naar Needle Art in Gorinchem en dan vragen naar Emmy. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 2 juli 2011 om 12:50:
Sleeve klaar Gisteren laatste uurtje geweest. Totaal zo'n 25 uur gezeten.

:respect: Fucking vet baasje!

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
donateur
Foto's!

Waarschuw beheerder
Wacht ik nog ff mee totdat ie wat lichter wordt. Geduld is een schone zaak. :)

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=400 cacheid=0011cef2002f5d48c0c9b59f1a02c55e63]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254157_168224783241988_100001634022463_443844_2387839_n.jpg[/img]

[img width=570 height=604 cacheid=0011cef5002f5d49690164ef1a02c55e63]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224625_207838382590441_168968753144071_593825_7645605_n.jpg[/img]