18 volgers · 865873x bekeken
Pfff heb denk ik al 100 sites van tattooshops zitten te bekijken voor inspiratie... *zucht*
Iemand nog tips voor new school?..
heb je best veel mogelijkheden in8). heb je zelf nog geen enkel idee?? wil je een klein plaatje of een groot stuk??
Nog vier sessie's te gaan van 3 uur... Binnenkant ook een koi die naar beneden zwemt en dan kleuren
Twee weken geleden eerste sessie ondergaan bij Amar van Dragon Tattoo
Ben er nu al super blij mee.. Super artiest en down to earth guy.
Nog vier sessie's te gaan van 3 uur... Binnenkant ook een koi die naar beneden zwemt en dan kleuren.
Nice!
heb je best veel mogelijkheden in. heb je zelf nog geen enkel idee?? wil je een klein plaatje of een groot stuk??
Mja wel redelijk groot, tatoeerder had het over 5 tot 6 uur prikken. Heb heel veel ideen maar mis nog wat inspiratie voor de opvulling zeg maar
dit weekend mn publieke ontgroening gehad op paaspop
met deze exotische temperaturen kon ik natuurlijk niet m'n shirt aanhouden
Cool hoe was dat!
(permanent verbannen)
Cool hoe was dat!
ik doe een ruige schatting maar ik gok op *****baas.
gisteren wezen zwemmen, voelt elke keer weer hetzelfde
Uitslover
Mja wel redelijk groot, tatoeerder had het over 5 tot 6 uur prikken. Heb heel veel ideen maar mis nog wat inspiratie voor de opvulling zeg maar
Oke, ja dat is inderdaad wel lastig. Heb ik zelf ook erg lang over na moeten denken.
exotische
kut
insmeren
voelt elke keer weer hetzelfde
Is gewoon kwaliteit kopen man
Ik heb nu het vrouwtje om te schilderen met die insmeer rommel op m'n schouderblad. Streepje hierover, streepje daarover...
't zou jammer zijn als je met een bleke kring op je rug loopt met in het midden een brok
anker
Daar ken ik serieus altijd zo slecht tegen... Bij concerten zie je het ook veel te veel...
"Ja mongool, ik weet dat je een soia-draakje op je flikker hebt, haal dat vette lijf bij me weg!"
Ik heb nu het vrouwtje om te schilderen met die insmeer rommel op m'n schouderblad. Streepje hierover, streepje daarover...
't zou jammer zijn als je met een bleke kring op je rug loopt met in het midden een brok
Daar ken ik serieus altijd zo slecht tegen... Bij concerten zie je het ook veel te veel...
"Ja mongool, ik weet dat je een soia-draakje op je flikker hebt, haal dat vette lijf bij me weg!"
Is gewoon kwaliteit kopen man
Ja dat kan er nog net wel van af gelukkig, ben intussen deskundige op het gebied van zonnebrandcreme
Ja mongool, ik weet dat je een soia-draakje op je flikker hebt, haal dat vette lijf bij me weg
Past mn nieuwe bakkie trouwens een beetje bij mn armen ofwat?
Ja dat kan er nog net wel van af gelukkig, ben intussen deskundige op het gebied van zonnebrandcreme Ik ben echt een zon liefhebber maar op een of andere manier probeer ik met mn tattoos helemaal uit de zon te blijven of als ik dan toch in de zon kom (of denk te gaan komen ) alleen goed ingesmeerd, dagje strand bijvoorbeeld dan smeer ik de boel wel 2 a 3 keer in
ja doe ik ook, zeker als kustbewoner. Alleen dat halve mouwtje zit nu gewoon dicht, dus dat is een makkie, net als de jouwe. Maar vind 't voornamelijk kut dat je over de lijntjes moet bij dingen waar stukken huid tussen zit.
Ik heb nooit echt last van plakken. Je moet altijd een uur van te voren smeren, dus dan is het bij mij altijd wel ingetrokken.
Past mn nieuwe bakkie trouwens een beetje bij mn armen ofwat?
Nou, past beter bij je schoenen denk...
Dit past pas beter...
laatste aanpassing
Cool hoe was dat!
ik doe een ruige schatting maar ik gok op *****baas.
komt aardig in de buurt jah
De zomer is godverdomme nog niet eens begonnen man.
het schijnt idd nog lente te zijn, maar afgelopen weekend was het weer echt niet normaal goed!
ik ben ook echt niet iemand die als een van de 1e zijn shirt uit heeft hoor,
maar als 3/4 van de mensen zonder shirt loopt, vind ik het geen uitsloven meer
bij een indoor event zie je mij ook echt niet zonder shirt lopen hoor
Respect!
als dat een cover-up is, moet het ding eronder wel heel lelijk zijn geweest
aan het graaien 
kom net van dragon af. Moest na m'n 'laatste' sessie nog een keer terug komen om het rood bij te werken en dat is nu gedaan.
Half uurtje werk en nu is die officieel af
@hoongelach: waar heb je op een na laatste foto vandaan?
k heb die afbeelding laatst op een shirtje gezien en vond m echt tof
kom net van dragon af. Moest na m'n 'laatste' sessie nog een keer terug komen om het rood bij te werken en dat is nu gedaan.
Half uurtje werk en nu is die officieel af
@hoongelach: waar heb je op een na laatste foto vandaan?
k heb die afbeelding laatst op een shirtje gezien en vond m echt tof