wat een kutplek is dat btw
Wintervetje..
Ik zou in ieder geval geen kilometers gaan zwemmen
In sommige gevallen moet je er ook zelf niet na over willen denken.
Suc6 iig
Uitspraak van …JoEy© op maandag 20 december 2010 om 00:00:
Polynesian
Vettt, alleen nu nog even snel iets over die geweldig mooie tribal armband
Heb nog zitten twijfelen me armen door te trekken maar dat ziet er DENk raar uit met nietso op je lichaam maar wel 2armen vol.
Zo zie je maar weer meningen veschillen, mijn grootste zorgen met armen is dat het gezien zou worden.
Ik heb een eigen zaak met veel vaste klanten, denk dat het veel zou afschrikken als ze een volle sleeve of slechts een glimp daarvan zouden opvangen.
Zo zie je maar weer meningen veschillen, mijn grootste zorgen met armen is dat het gezien zou worden.
Ik heb een eigen zaak met veel vaste klanten, denk dat het veel zou afschrikken als ze een volle sleeve of slechts een glimp daarvan zouden opvangen.
ik zou je profiel ook maar wissen straks ziet zo een klant je foto`s hier
erg overdreven lijkt me
Het staat niet erg professioneel, das hetzelfde als je kassa meisjes bij de appie Hein heb zitten met hun bakkes vol piercings en armen volmplakplaatjes.
Zeg eerlijk achter de kassa ziet dat er niet!!!! Uit
Het staat niet erg professioneel, das hetzelfde als je kassa meisjes bij de appie Hein heb zitten met hun bakkes vol piercings en armen volmplakplaatjes.
Zeg eerlijk achter de kassa ziet dat er niet!!!! Uit
Ik vind het mooi, maar omdat ik het mooi vind, wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld die mening met je deelt.
En ik geef hier puur MIJN MENING, logisch dat jullie er wellicht Anders over denken.
Ik vind bij beroepen in de horeca dat er idd wel wat gezien mag worden van tatoeages.
Maar op de winkelvloer is het vooralsnog taboe.
We kunnen daarover lang of kortpraten.... Dat is een feit