20 volgers · 873425x bekeken
donateur
dat word toch een hyves aanmaken
Leuke plaatjes heb je
donateur
ik doe mijn best
Ben je niet de enige
donateur
Even een tattoo die toepasselijk is op het weer.
donateur
Wat laat je zetten?
Een halve sleeve...
Ik had eigenlijk iets heeeeeel anders in gedachte ma hij wordt echt ZO fucking vet
T wordt een grote (vrouwlijke) mexicaanse skull met japanse wolkjes er om heen, wa dobbelsteentjes, hartjes etc en aan de onderkant/zijkant panterprint
Ik hoef nog niks meer te zeggen, hij weet gewoon precies wak wil en mooi vind...
Nu wachten tot t de 17e is
laatste aanpassing
Die hebben we al....
whahahaha
als je nou dolfijntjes had gezegd, of een bloem op de voet...
Ik word er nu al nat van tot op me knieën
Heheheh, super!
In welke buurt woon je eigenlijk dan?
Een halve sleeve...
Ik had eigenlijk iets heeeeeel anders in gedachte ma hij wordt echt ZO fucking vet
T wordt een grote (vrouwlijke) mexicaanse skull met japanse wolkjes er om heen, wa dobbelsteentjes, hartjes etc en aan de onderkant/zijkant panterprint
Ik hoef nog niks meer te zeggen, hij weet gewoon precies wak wil en mooi vind...
Nu wachten tot t de 17e is
Super vet!!!! Ik wil ok nieuwe!!!
donateur
gaaf ja, zie je ook vaker opkomen he?
Geen idee..
Heb t eigenlijk nog ma bij 1 iemand gezien...
Aparte combinatie
ben zeer benieuwd naar het resultaat
Anders ik wel
Super vet!!!! Ik wil ok nieuwe!!!
Ja da had ik ook
Hierna stop ik wel echt ff, moet een nieuwe auto en wil op vakantie dus
Ma wil na Thailand, dus laat me daar wel wa zetten
Alles is al is getattooeerd, dus om nou te discusseren over wat erop komt. Als het maar goed gedaan is, en uniek design. Vind je rug trouwens echt een waanzinnig stuk !
laatste aanpassing
donateur
Heheheh, super!
In welke buurt woon je eigenlijk dan?
Bloemenbuurt flatten..Kattuk Binnen..waar de dino zat (is nu digros)
Zit er heerlijk
strx weer n afspraak voor de buik...
Succes
Ma wil na Thailand, dus laat me daar wel wa zetten
Misschien dat ik het verkeerd lees hoor, maar is het nu:
Ma (je moeder) wil naar thailand
Maar wil naar thailand
laatste aanpassing
Linny is te lui om alle letters van het toetsenbord te gebruiken, dat viel mij al vaker op 
Bedoelde ook niet dat je het niet "mocht" nemen, was meer een reactie op het feit dat jij het nog nooit had gezien, en ik dus lekker wel
Ach er komen ook sterretjes in
Daar loopt ook half NL mee...
Bedoelde ook niet dat je het niet "mocht" nemen, was meer een reactie op het feit dat jij het nog nooit had gezien, en ik dus lekker wel
donateur
Linny is te lui om alle letters van het toetsenbord te gebruiken, dat viel mij al vaker op
Ja me toetsenbord is stuk
Nee ik kom uit brabant en zo typ ik ook
Nee da snap ik, zou wa zijn als jij tege mij zou zegge da ik da nie "mocht"
Denk dat er ook nog niemand een mexicaanse skull heeft...
Haha mijn tatoeerder heeft er al honderden,misschien duizenden gezet... Maar steeds weer anders
Elke Oldskool liefhebber heeft wel n Mexican Skull op zn verlanglijstje staan...Die kleuren en figuurtjes allemaal in die skull
Sessie 2 van mijn Mexican Skull
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/75447184.jpg?nocache;47009685[/img]{non-image link}
King Of Kings
ben al een tijdje bezig maar dan heb je ook wel wat
Bij Bart gedaan?

![[img width=490 height=708]http://iloapp.marcusoberg.com/data/_gallery/public/0/1252771405_resized.jpg[/img]](http://iloapp.marcusoberg.com/data/_gallery/public/0/1252771405_resized.jpg)