Partyflock

Forumonderwerp · 804425

Waarschuw beheerder
+7-2
donateur
Nou dames en heren van het goede leven.. Vorige is gesloten om werkelijk niks.. Dan hier maar weer verder.. :p

Ohw ja.. Voor de mensen die niet op de vorige zijn geweest.. Als je zegt, de mijne is het mooiste, plaats dan ook ff een foto erbij.. :jaja:

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op maandag 25 januari 2010 om 11:05:
Alleen maar als het poedelnaakt word gedaan...

Geloof me, jij wilt dat ik dat scheidsrechter-shirtje aanhoud :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3M op maandag 25 januari 2010 om 10:26:
Iemand gister programma gezien over extreme bodypiercing?

:| Dat was waar ook, wou het zien maar had een dvd`tje op gezet ...
Ach uitzend gemist.nl ofzo dan maar 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 12:43:
Had al wat stoelen klaar gezet en paar kratten bier koud gezet

Baco ook??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jessic@ op maandag 25 januari 2010 om 12:05:
Baco ook??

Staat ook in de koelkast :woep:

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=335 cacheid=0002e51a0006cda1f0d6aafe1a029f973d]http://www.toolware-gereedschap.nl/images/gedore/6380560.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
:rot:

Waarschuw beheerder
:lol: @ sad mans tongue
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 14:20:
Staat ook in de koelkast

Jij snapt hem 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jessic@ op maandag 25 januari 2010 om 17:38:
Jij snapt hem

Ik snap alles O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 18:31:
Ik snap alles

Nou niet gelijk gaan overdrijven .... :nocheer: :9

Waarschuw beheerder
die is idd nice:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja toch, moet nog 3 x terugkomen, kleur en schaduw nog, en dan komt er achter nog een glas in lood raam, over zijn schouders naar zijn nek, in een punt.
Soort van gothisch raam in kleur

Waarschuw beheerder
ow ok..
en bij wie is hij bezig?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jessic@ op maandag 25 januari 2010 om 18:52:
Nou niet gelijk gaan overdrijven ....

:no: ik ben altijd eerlijk :D
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=510 cacheid=001102fc002e4c4364eaa82d1a029fa938]http://cdn.nextsmallthings.com/coolchaser.com/image-1099600.jpg[/img]
maar dan met psychokuif ipv hoed

en dan nog geld vinden. (en 100% zeker zijn.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn hoofdlijnen van men nieuwe sleeve (japense draak op arm en borst) staan er ook weer op :d

Vanaf eind februari begint het echt werk :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs als de foto in grijstinten is gezet, kan je nog zien dat de tattoo er slecht uitziet.
Waarschuw beheerder
ff gauw vraagje tussendoor, hoeveel uur zal het ongeveer duren om een tribal van je bovenarm naar je borst te laten zetten, inc inkleuren.?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 15:29:
ff gauw vraagje tussendoor, hoeveel uur zal het ongeveer duren om een tribal van je bovenarm naar je borst te laten zetten, inc inkleuren.?

Dit valt zo niet te beantwoorden.

Moet eerst het ontwerp zien. En een tribal is heibel :)

Waarschuw beheerder
2 zitjes denk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 15:29:
hoeveel uur zal het ongeveer duren om een tribal van je bovenarm naar je borst te laten zetten, inc inkleuren.?

ligt toch aan de grote enz enz
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 15:40:
Moet eerst het ontwerp zien. En een tribal is heibel :)

Waarschuw beheerder
het gaat nu in 2 zitjes, want hij zei dat het ook in 1 x kan maar dat het wel pittig is envoor de zekerheid maar een 2e afspraak gemaakt, maar hij is niet zo groot en het zijn dunne lijnen, dus ik dacht aan een uurtje of 4 totaal of zit ik er erg naast.?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 16:20:
maar hij is niet zo groot en het zijn dunne lijnen, dus ik dacht aan een uurtje of 4 totaal of zit ik er erg naast.?

Wederom,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 15:40:
Moet eerst het ontwerp zien. En een tribal is heibel

Waarschuw beheerder
het gaat nu in 2 zitjes, want hij zei dat het ook in 1 x kan maar dat het wel pittig is envoor de zekerheid maar een 2e afspraak gemaakt, maar hij is niet zo groot en het zijn dunne lijnen, dus ik dacht aan een uurtje of 4 totaal of zit ik er erg naast.?

en je had zoiets van.. nou, die jongens op pf zullen het wel beter weten als diegene die hem gaat zetten.?! vraag het hem/haar..

Waarschuw beheerder

Na 3uur heb ik het gehad vaak. een ander doet een zit van 4 of 5uur makkelijker. Ik denk dat 4uur wel een redelijke schatting zal zijn. 5uur over 2 zittingen gerekend.
Waarschuw beheerder
Zaterdag weer, hoop toch wel op een aardige zit, aangezien de hele onderarm eraan moet geloven... :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 26 januari 2010 om 17:21:
Zaterdag weer, hoop toch wel op een aardige zit

Succes (Y)

benieuwd naar het resultaat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 17:48:
benieuwd naar het resultaat

ik ook ;)
Waarschuw beheerder
Nog even terug te komen op die tribal van mij en hoeveel uur het ongeveer gaat duren, paar mensen konden er niet over oordelen omdat ze geen ontwerp hadden,

Nou ik heb een plaatje van iemand anders gebruikt als voorbeeld voor mijn tattoo, dus hij komt op dezelfde plek maar dan voor mij ontworpen maar wel ongeveer hetzelfde:
Dus hoeveel uur gaat hier ongeveer inzitten, ik kan me niet voorstellen dat het 4uur werk is, zo groot ziet het er toch niet uit

[img width=640 height=480 cacheid=00110365002e4cd65f292fb51a029fbf03]http://i42.tinypic.com/2hz7pyh.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 18:54:
ik kan me niet voorstellen dat het 4uur werk is, zo groot ziet het er toch niet uit

denk het wel.. lijnen zijn zo gedaan, maar het helemaal zwart inkleuren kan redelijk wat tijd kosten.. bij mij word de inkt ook niet direct zwart, moet er wel een keer of 5 overheen raggen om het goed donker te krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan me niet voorstellen dat het 4uur werk is

met gemak :)
Waarschuw beheerder
@ Tattoo Linny: heb jij jouw back piece nu bij Dragon laten zetten???
Zo ja, toevallig door Greg dan?

Ga er over 2 weken even langs om een afspraak te maken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van a.k.a - Q @ BettyFord op dinsdag 26 januari 2010 om 20:26:
Maar waarom in godsnaam een tribal?

Omdat ik het zie als versiering van mijn lichaam en deze tattoo hoeft geen betekenis te hebben en ik vind tribals gewoon ontzettend gaaf en in mijn ogen zijn bepaalde stijlen tattoo's nooit uitgeweest of wat dan ook(als mensen zeike over van tribal is uit) het gaat erom wat ik mooi vind. Daarbij komt nog dat ik zelf ook creatief bent in tekenen etc en als ik dingen versier of wat dan ook, dan teken ik zelf ook tribals en zou het graag als versiering van mijn lichaam willen hebben.

Daarom een tribal:)

Waarschuw beheerder
Alleen zit er in een tribal weinig creativiteit, maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk..
Waarschuw beheerder
daar heb je helemaal gelijk in, maar dit is zowiezo de 1e en er zullen er nog meer volgen, maar ik hou gewoon niet van plaatjes op mijn lichaam, ook al is het ontworpe of wat dan ook, ik hou meer van tribal,maori,polynesisch etc, en ik zie mijn tattoo ook als een " opleuking " van mijn lichaam als het ware, en daarom hoef ik er ook niet persee een betekenis achter te zitten;)..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 26 januari 2010 om 20:26:
@ Tattoo Linny: heb jij jouw back piece nu bij Dragon laten zetten???
Zo ja, toevallig door Greg dan?

Hij is wel bij Dragon gezet maar door Sasha...

Uitspraak van Laris82 op dinsdag 26 januari 2010 om 20:26:
Ga er over 2 weken even langs om een afspraak te maken

Ooooh dan kun je rond de kerst wel terecht denk ik ;)
Vooral als je bij greg wil, had gehoord dat ie dit jaar al vol zat..

Ik heb over 2 weken teken afspraak :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 20:35:
en in mijn ogen zijn bepaalde stijlen tattoo's nooit uitgeweest of wat dan ook(als mensen zeike over van tribal is uit)

:/

Je praat altijd heel erg vaag.

Een tattoo, of ander voorwerp kan nooit 'uit de mode' wezen, wel 'in de mode'.

Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 21:03:
maar ik hou gewoon niet van plaatjes op mijn lichaam

Wat is een tattoo dan?
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 20:35:
en zou het graag als versiering van mijn lichaam willen hebben.

daarom neemt, denk ik, 99% van de mensen een tattoo :)
Waarschuw beheerder
Ik bedoel dat ik geen afbeeldingen op mijn lichaam wil dan heb ik het over plaatjes, en veel mensen nemen een tattoo van iets of een herinnering die voor hun een betekenis heeft.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Riico :bounce: op dinsdag 26 januari 2010 om 22:57:
of een herinnering die voor hun een betekenis heeft.

Dat vind ik dus ook bullshit.

Ik bedoel dat ik geen afbeeldingen op mijn lichaam wil dan heb ik het over plaatjes

Een afbeelding is idd een plaatje ja.

Een goede artiest, die tekent altijd iets voor hij begint. Het is dus bijna altijd een afbeelding/plaatje wat er op je lichaam komt. Je kent de gezegde toch wel 'bezint eer ge begint'.

Je hebt echter wel freehand artiesten, die zonder letterlijk voorbeeld werken. Echter, heel letterlijk gezien is een tattoo op je lichaam, ook een afbeelding.
Waarschuw beheerder
Daar heb je ook gelijk in en ik wil deze tattoo al heel lang, maar snap je mijn punt ofniet als het gaat om afbeeldingen, ik wou gewoon nog even duidelijk maken waarom ik voor een tribal ga
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Riico :bounce: op woensdag 27 januari 2010 om 01:48:
maar snap je mijn punt ofniet als het gaat om afbeeldingen,

Thijs, hij bedoelt echt een plaatje in de zin van "een hond, of een kat, of een skull, of een roos"... een tribal is een vorm, geen afbeelding.

Waarschuw beheerder
ik kan me niet voorstellen dat het 4uur werk is, zo groot ziet het er toch niet uit

Dat is zeker geen 4uur nee... Ik dacht bovenarm helemaal en een wat compactere tattoo ook...
Ik bedoel dat ik geen afbeeldingen op mijn lichaam wil dan heb ik het over plaatjes, en veel mensen nemen een tattoo van iets of een herinnering die voor hun een betekenis heeft.

Ja, jou lichaam, jou wensen.

Wat iedereen hier een beetje bedoeld is dat je uiteindelijk met een tribal weinig kanten uitkan. 9vd10 de eerste tattoo's is zwart. (ik begon met chinese tekens en daarna een tribal-beestje :lol: Psytek had een bandje kan ik me ergens vaag heugen) en daarna begint vaak de ontwikkeling van smaak, durf en een groter plaatje (in z'n algemeenheid). Nu is de tijd van orienteren veel groter, breder en beter. En nu zie je het misschien als gaaf dat je dezelfde tattoo als je vriend hebt, maar de tribal die hij heeft is het minimale op een bovenarm en borst. Er zit hier een gozer met een polynese tattoo over bovenarm en borst (laat je eens zien!) die veel gaver en beter de arm en borst bedekt/opknapt.

Ik zou ook nog nadenken over een andere vorm van tribal; polynese/maori/wat-ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 januari 2010 om 08:53:
Psytek had een bandje kan ik me ergens vaag heugen

Jiehaaa!! Is een nu een cleavage tattoo van mijn bosnimf-demonen-chick met skulls... jwt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 27 januari 2010 om 09:08:
Jiehaaa!!

:respect:

Zo zie je maar Rico, coveren kan toch altijd, dus klap er maar lekker op :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 januari 2010 om 08:53:
Er zit hier een gozer met een polynese tattoo over bovenarm en borst (laat je eens zien!) die veel gaver en beter de arm en borst bedekt/opknapt.

neem aan dat je deze bedoelt:
[img width=640 height=480 cacheid=00110386002e4d1afdbbf61a1a029fcbe3]https://album.partyflock.nl/67475492.jpg[/img]

Zeer mooi stuk idd (Y)
Waarschuw beheerder
Mike Giant, weet niet of iedereen hem hier kent... maar hij is een getalenteerd tattoeerder, street artist en illustrator.

Check zijn laatste blog 8) (en zijn nieuwe tattoo... )

http://shop.rebel8.com/

"Ask a dutch person what it means..." 8)
laatste aanpassing