volgens mij stond t op de site goed aangegeven en al vrij ver vanaf de convention stonden meerdere borden
maar ik vond het niet erg spectaculair en ook irritant dat ik zelf niet geprikt werd
gisteren na lang zoeken aanwezig geweest op de tatt conventie , was echt super ondanks dat je heel lang moest zoeken naar de lokatie. Dat we alsnog aanwezig konden zijn op de conventie is te danken aan Laikra & Joy , was erg super gister .
Tatt conventie was erg vet...de sfeer zit er goed in, alles is overzichtelijk en t geheel deed me denken aan de tatt coventie in Londen (waar ik ook heel erg lyrisch over was ). Alleen jammer dat er op de conventie maar 2 wc's waren ....moest je soms lang wachten...dat was minder.
Heb nog een boel leuk foto's gemaakt...zal ze later er wel oppleuren
Graveyard Q >> Jij zocht een bride of frankenstein? Kwam wel een geinige tegen, soort pinupversie
Joe Capobianco heeft ook veel dingen van de bride of frankenstein, moet je daar ff op zoeken !
Oke, even zoeken dan
*edit*
SUPER mooie tekeningen en tattooage's
Nanceee, wanneer plaats je die foto van die op je billenG!
heb je dr ook een op je kont en dat vertel je mij niet?
Rare vraag, maar groeien pukkels nou onder te tattoo? of zitten ze op de tattoo?
Harige aarsje heb je dan
Rare vraag, maar groeien pukkels nou onder te tattoo? of zitten ze op de tattoo?
Nu niet denken dat ik onder de pukkels, puisten en andere rare fratsen zit
heb alleen een klein pukkeltje op me schouder die net in me tattoo zit, ik laat hem verders mooi met rust. maar wil het even weten
Ik zie iig geen inkt op het puistje zitten oid ( wat klinkt dit goor )
Dus dan zou hij bovenop de tattoo groeien
Niet aankomen dan komt het goed
Ik zie iig geen inkt op het puistje zitten oid ( wat klinkt dit goor )
Dus dan zou hij bovenop de tattoo groeien
mijne kan brullen
ik heb het nu ook in mijn nieuwe zeg maar. maar twijfel op een puistje of zo'n zonne-allergie-bultje (af en toe klapt toch die zon onbewust er even op)
Ja dat heb ik dus ook op me rug en beetje op me armen
Maar dat heb ik in de winter en in de zomer
hier is ie dan.... op naar 11 juli (helaas wachtn tot na de vakantie ) om in te laten kleuren
Ben er zaterdag geweest en heb een supermooie nieuwe tattoo van Sasha (Dragon Tattoo, Eindhoven)
Ik denk zelf (verder nergens op gebaseerd dit) dat de inkt dieper onder de huid ligt dan bijvoorbeeld een puistje. In een zwart stuk tattoo vallen ze bij mij altijd goed op doordat er daar inderdaad geen inkt maar huidskleur te zien is, later wordt het vanzelf weer normaal gelukkig